Ilta-Sanomat: Miikaa 31 ei kutsuttu juhannuksena mihinkään
Luin artikkelin ja jotain siitä puuttui. Miika voi itsekin kutsua kavereitaan. Miksi odottaa muilta kutsua? Näihin ihmistyyppeihin silloin tällöin törmää. On niin ikävää, kun ei kukaan kutsu. Itse ei kuitenkaan tehdä aloitetta ja oteta vastuuta järjestämisestä.
Kommentit (29)
Voi luoja... Minua ei ole kutsuttu minnekään 15 vuoteen.
Miten nämä on jotain uutisaiheita?
Kilttimies jäi taas rannalle ruikuttamaan...
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja... Minua ei ole kutsuttu minnekään 15 vuoteen.
Miten nämä on jotain uutisaiheita?
Ehdottamasti äkkiä yhteys iltapaskaan!
Ihan komea mies. Nyt naiset Miikaan yhteyttä ja juhannusbilee jälkikäteen 👍
Pitäiskö meidän kaikkien ilmoittautua iltikselle, keitä ei kukaan kutsunut juhannuksena mihinkään? Ja vaatia että meistäkin tehdään juttu.
Ei minuakaan, kotona olin ja varmaan ainoa kaupungissa. Naapurissakin oli vain sammuneet valot ikkunassa.
Näyttääkin vähän sellaiselta reppanalta, joka ei saa mitään itse aikaiseksi.
3.1.2023 luemme Iltalehdestä, kun Miikaa ei kutsuttu Jouluksi ja Uudeksi vuodeksi mihinkään.
Ei minuakaan mihinkään kutsuttu.Eikä se maailman loppu ollut. En omista mökkiä,en isoa asuntoa. Kuka hitto kotiini pieni kämppäni tulisi pääkaupunki jussina?Kun sisällä plus. 32 . En silti päässyt aihe lehdistö,kuten ei moni muukaan!Ei muinakaan juhla pyhinä tipu Kutsua mihinkään.Ei sekään maailman loppu ole,Eikä tavoita lehdistöä.Elämää oma asenne kaikessa ratkaisee..Voi yksinkin viettää juhanus,vappu,joulu,uusi vuosi, synttärit,Mikä estää?
Ehkä kertausharjoituksiin tulee kutsu.
Mun luo ei tullut ketään vaikka kutsuin. Kaikilla oli jotain muuta.
Mistähän tämä Miika on löydetty, kun hänestä kirjoitetaan paskalehdessä..? Onko kenties itse ottanut yhteyttä ja kertonut, että nyt olisi jymyuutinen, josta kannattaa kirjoittaa? Uutiskynnystä ei taida olla enää ollenkaan, kun kaikenlainen höpö höpö pääsee lehtiin.
Kova on agenda nyt leimata kaikki yksinäiset mielisairaiksi tai muuten vaan oudoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kertausharjoituksiin tulee kutsu.
tuskin sinnekään enää pian koska Suomi siirtyy ammattiarmeijaan
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin itsekin tätä juttua. Miksi pitää olettaa, että joku toinen kutsuu jonnekin? Pitäisikö tällaisten mikojen olla vähän oma-aloitteisempia?
Itseäni ei ole ikinä kutsuttu mihinkään juhannuksena, en silti ole ilmoittanut siitä IS:lle. En tosin ole odottanutkaan, että joku olisi kutsunut.
Tiettyä ikää aiemmin ei tarvinnut muuta kuin karsia "kutsuista" kiinnostavin tai kiinnostavimmat. Sitten kavereilla ja lähimmillä ystävillä alkoi olla perhettä, joiden juhannukseen sovin enää harvoin mukaan. Vaikka sosiaalinen olenkin, niin kun sitä omaa perhettä ei vain tullut, niin hyväksyin sen, että juhannukse sun muut juhlat vietän omillani.
Se, jollei koskaan ole saanut kutsuja tai on juhannukset viettänyt yksin kertoo valitettavasti enemmän tästä Miikasta, tai ehkä paremminkin ja valitettavasti hänen sosiaalisista taidoistaan. Inhottaa lyödä lyötyä, enkä varmastikaan osaa arvata hänen taustojaan, mutta eihän omaa vastuutakaan voi välttää.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4726278/miikalla-31-kavereita-ja-ystavi…
Tästä on jo ketju!
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan minun makuuni. Huom. minun. Aivan varmasti on lukemattomia naisia, joiden makuun hän on. Liian isokokoinen minun mieleeni. Leveä lantio.
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida naisseurasta välittää. On kunnallispoliitikko ja ollut esillä näissä pridejutuissa, tuskin on armeijakaan käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tämä Miika on löydetty, kun hänestä kirjoitetaan paskalehdessä..? Onko kenties itse ottanut yhteyttä ja kertonut, että nyt olisi jymyuutinen, josta kannattaa kirjoittaa? Uutiskynnystä ei taida olla enää ollenkaan, kun kaikenlainen höpö höpö pääsee lehtiin.
Oli löydetty Twitteristä. Oli sinne kirjoittanut ja Ilta-Sanomien timittaja sieltä bongannut twiittauksen.
Ihmettelin itsekin tätä juttua. Miksi pitää olettaa, että joku toinen kutsuu jonnekin? Pitäisikö tällaisten mikojen olla vähän oma-aloitteisempia?
Itseäni ei ole ikinä kutsuttu mihinkään juhannuksena, en silti ole ilmoittanut siitä IS:lle. En tosin ole odottanutkaan, että joku olisi kutsunut.