Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro sun tissien teippaus niksit! - jesari vai roudarinteippi, lähteekö ihosta?

Tissit pystyyn
12.07.2022 |

Mun pitää elämäni ekaa kertaa teipata mun H-kuppikokoiset tissit avonaisen juhlapuvun alle. Monet julkkikset käyttää ilmastointiteippiä / roudarinteippiä, jos haluaa tuloksen kestävän.
Mikä teippi parasta? Miten teipin saa irti ihosta vaurioitta? Ruokaöljyä avuksi?
Kerro sun TOIMIVAT tissien teippausniksit - ja teippien irrottamisniksit!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAMA HAASTE TÄÄLLÄ! Mikkään ns. tissiteipit ei oo kyl toiminu mitä kaupasta siihen tarkotukseen saa. Niin ja mulla kans isot.

Vierailija
2/23 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SAMA HAASTE TÄÄLLÄ! Mikkään ns. tissiteipit ei oo kyl toiminu mitä kaupasta siihen tarkotukseen saa. Niin ja mulla kans isot.

Pitää sitten valita sellainen puku, jossa voi käyttää rintaliivejä. Missään nimessä ei kannata ilmastointiteippiä iholle laittaa, se repii uloimman ihokerroksen. Kokemuksesta tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippasin kerran rintani jesarilla juhlamekkoon sopiviksi. Ihan pihiyttäni kun ei ollut muka aikaa rintaliivejä ruveta hankkimaan. Olen hoikka ja pienet rinnat, jotain A- tai B- kuppia käytän. Teippaus toimi ok mutta rinnat tärveltyivät kovan teipin aiheuttamasta hankauksesta, tuli kirveleviä hiertymiä. Ei kannata siis noita teippejä pitää montaa tuntia putkeen!

Vierailija
4/23 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia olen käyttänyt. Riippuu tilanteesta.

Ja tissieni fiiliksestä.

M49

Vierailija
5/23 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teippasin kerran rintani jesarilla juhlamekkoon sopiviksi. Ihan pihiyttäni kun ei ollut muka aikaa rintaliivejä ruveta hankkimaan. Olen hoikka ja pienet rinnat, jotain A- tai B- kuppia käytän. Teippaus toimi ok mutta rinnat tärveltyivät kovan teipin aiheuttamasta hankauksesta, tuli kirveleviä hiertymiä. Ei kannata siis noita teippejä pitää montaa tuntia putkeen!

Ei ole kyse siitä, miten kauan niitä käyttää, vaan siitä, että niissä on voimakas liima, joka ei sovi iholle.

Vierailija
6/23 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse siitä, miten kauan niitä käyttää, vaan siitä, että niissä on voimakas liima, joka ei sovi iholle.

Entäs urheiluteipit sitten?

Vierailija
7/23 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et osta liiveja ilman olkaimia?

Vierailija
8/23 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne on tarkoitettu iholle. En kirjoittanut niistä mitään, joten ei kannata multa kysyä asiasta.

Vierailija
9/23 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Padat esiin vaan

Vierailija
10/23 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen teipannut jesarilla D-kuppini jopa Linnan juhliin. Hyvin pysyy ja ovat paremmat & varmemmat kuin yhdetkään liivit koskaan minkään juhlapuvun kanssa. Laadukasta jesaria vaan ja reilu kerros miettien mistä aloitat ja miten etenet, katso vaikka you tubesta videoita. Ja kiinnitys puhtaalle, kuivalle, rasvattomalle iholle!

Kääntöpuolena on toki, että poistaminen kyllä kirpaisee, siksi tuo ei ole kuin satunnaisiin tilanteisiin. Varaa aikaa poistamiseen, tee se varoen ja käytä jotain rasvaa tai öljyä ohessa. 

Vierailija
11/23 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt urheiluliikkeistä saatavaa kinestesioteippiä. Edellisestä kerrasta muutama vuosi, mutta muistaakseni oli ihan tukeva viritelmä eikä iho kärsinyt. Itselläkin iso kuppikoko.

Vierailija
12/23 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kineesiteippi. Mutta laita hyvä ihminen ninneihin laastarin tyyny. Inhaa irroittaa muuten.

Vierailija
13/23 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saat iholle tarkoitettuja teippejä. Kinesioteippi pysyy melko hyvin, kun painat sen huolella kiinni rasvattomaan, puhtaaseen ihoon, ja se myös joustaa jonkin verran eli on mukavampi kuin joku muovinen jesari.

Googlesta löydät videoita, joista voit katsoa sopivaa tekniikkaa.

Vierailija
14/23 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo urheilu- ja kinesioteipit eivät yllä lähimainkaan samaan kuin jesari eli jeesus- eli ilmastointiteippi. 

Vierailija
15/23 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne on tarkoitettu iholle. En kirjoittanut niistä mitään, joten ei kannata multa kysyä asiasta.

Ei sitä sinulle kommentoitu tietenkään. 

16/23 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit näin bailaa

Vierailija
17/23 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle ehdottomasti apteekin iholle tarkoitettua teippiä (tosin eivät nekään ongelmallisia ole, liima niissäkin ja poisto sattuu, käytä öljyä) JA sen päälle vielä isoille hinkeille on ehdoton joko jesari tai vielä parempi roudarinteippi josta ei jää tahmaa, toisin kuin jesarista! Sit pysyy ja saa ihosta kuitenkin hellemmin irti! Nännin päälle vanulappu tms. Toimii mun helevetiin isoille tissukoille.

Vierailija
18/23 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin teipata linnan juhliin, mutta mikään ei toiminut, ei apteekin teippi, eikä ilmastointiteipit jne, joista tuli kihelmöivä ihottuma nopeasti. Jos ei ole lattarintainen,on vaan pakko valita pukuja, joissa voi olla alla rintsikat.

Vierailija
19/23 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto vois olla korsetti, jossa on rintsikkaosa, mutta kaikki puvut ei käy sellaisenkaan kanssa. Tai rintsikat, jotka ovat vain olkapäiden ympäri lenksuilla, mutta kun sovitin, niin en ymmärrä, miten ne muka pysyvät päällä, ehkä pitää vuorata kanhaspinnat vaateteipillä, mikä on ihoystävällistä.

Vierailija
20/23 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin teipata linnan juhliin, mutta mikään ei toiminut, ei apteekin teippi, eikä ilmastointiteipit jne, joista tuli kihelmöivä ihottuma nopeasti. Jos ei ole lattarintainen,on vaan pakko valita pukuja, joissa voi olla alla rintsikat.

Isoillekin rinnoille saa nykyään olkaimettomia liivejä. Siis oikeasti isoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä