Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisiin rikkaan kanssa mutta nyt hän yrittää livistää

Vierailija
12.07.2022 |

Eli menin naimisiin rikkaan miehen kanssa mutta nyt paljastui että hän myi hänen talonsa, 260 000€ arvoisen joka oli maksettu jo. Nyt jos ero tapahtuu niin mitään rahaahan minulle ei tule? Eihän Suomessa tule kuukausituloista mitään vaan avioeron aikaisesta omaisuusta vaan tulee 50%?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit siis avioon vaan rahan takia?

Vierailija
2/14 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli teillä ei ole avioehtoa ja talo on myyty naimisiinmenon jälkeen, kuuluu sinulle tasinkona myös myynnistä saadusita rahoista osasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta kajahtaa.

Vierailija
4/14 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tätä uskoo...

Vierailija
5/14 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli teillä ei ole avioehtoa ja talo on myyty naimisiinmenon jälkeen, kuuluu sinulle tasinkona myös myynnistä saadusita rahoista osasi.

Eli minun pitäisi saada 130 000€. En tiedä kyllä miten verot toimii ja tälleen voi olla että loppu summa oli reilusti erilainen kuin mitä ostaja maksoi miehelleni.

Vierailija
6/14 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

>rikas mies

>260 00 euron arvoinen talo

juuh elicks

Vierailija
7/14 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis asunut hänen omistamassaan ja maksamassaan asunnossa kaikki vuodet osallistumatta kuluihin mitenkään? Onko sulla omia tuloja ollut ollenkaan ja jos, niin mihin olet ne käyttänyt? Onko teillä lapsia?

Ja ei, kaikki naiset ei todellakaan ole tuollaisia. Eikä 260 keur talossa asuva todennäköisesti ole rikas.

Vierailija
8/14 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli minun pitäisi saada 130 000€. En tiedä kyllä miten verot toimii ja tälleen voi olla että loppu summa oli reilusti erilainen kuin mitä ostaja maksoi miehelleni.

Tasingosta ei makseta veroa. Miehesi on joutunut maksamaan myyntivoitosta veron, mutta tasinko on verovapaata.

Vierailija
9/14 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas ongelmat

Vierailija
10/14 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
11/14 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>rikas mies

>260 00 euron arvoinen talo

juuh elicks

Se palstan jonnetrollin mielestä on, kun ei itse maksa mistään, eikä tiedä mitään.

Vierailija
12/14 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonojen trollien päivä alkaa taas.

Vierailija
13/14 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut huijata olevansa rikas, jos noin halpa talo ollut.

Vierailija
14/14 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuin vuokralle ennenkuin tapasin mieheni ja elin kuukaudesta kuukauteen niinkuin kaikki normaalit ihmiset. En voinutkaan kuvitella asuvani ikinä tai pääseväni naimisiin miehen kanssa jolla talo joka maksettu saati vielä tuommoinen iso linnoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän