Joka kerta kun menen paikalliseen s-markettiin niin jonosta löytyy joku narkkari joka on aivan sekaisin päästään
Sääliksi käy s-marketin työntekijöitä. Millä saataisiin huumeiden käyttöä vähennettyä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa Kontulalta.
Kitos! Oletko koskaan käynyt Kontulassa? Minä käyn usein S-kauppa Kontula ja vastaavan en törmännyt!
Vierailija kirjoitti:
Täysin saman ilmiön olen huomannut itsekin. Nauran aina partaani kun kehutaan, että nykypolvi ei käytä alkoholia niin paljon kuin aiempi polvi. Joo, ei niin, mutta kaman vetäminen räjähtänyt käsiin.
Mutta huumeet kuuluu uuteen agendaan.
Otetaan yksi ruotsinlaiva joka muutetaan huumelaivaksi jossa saa ilmaiseksi vetää ihan mitä tahansa niin paljon kun lystää mutta satamaan ei sitten enää pääse muutakuin vieroituksen kautta.
Pienillä paikkakunnilla sama homma, koskaan ei tiedä milloin joku sekopää hyökkää kimppuun. 😬
No enemmän pelottaa isossa kaupungissa.
Kuusaal on kaks ässää. Mee sinne toiseen
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan aika vaihtaa vähän paremmalle alueelle asumaan...?
Sinähän viisas olet. Ihan noin vain sitä muutetaan paremmalle alueelle, kumma kun en minäkään ole tätä ennen keksinyt.
Joo. Siinä on vain eräs este. Sellainen taloudellinen. En ole aloittaja, mutta itsekin asun tuollaisella alueella, ja ei tässä kauheasti vaihtoehtoja ole kun matalapalkkatyötä tekee. En voi mihinkään maallekaan muuttaa kun joukkoliikenteen varassa käyn töissä. Edulliset asuinalueet ovat yleensä joko niin syrjässä, että ei kunnolla pärjää ilman autoa, tai sitten näitä hyvillä joukkoliikenneyhteyksillä olevia, mutta levottomia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä narkomaanitkin saavat kaupassa asioida, kunhan eivät varasta ja käyttäytyvät. Ei se ainakaan mua haittaa vaikka tousen vähän päässä vihelteisikin.
Toki saavat ja pakkohan heidänkin on ruokansa jostain ostaa, mutta kieltämättä tämä päihdeporukka on usein sen verran epähygieenistäkin, että ei oikein tee mieli ostaa elintarvikkeita kaupoista joissa heitä käy paljon. Meilläkin on täällä sellaisia kauppoja. Kamalaahan se on näin sanoa, ja kun olen itsekin vähävarainen (mutta en käytä päihteitä), niin minun varmaan pitäisi ymmärtää, mutta silti....
Käytkö koskikaras vai keskustan ässässä?