Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tehneet lomalla?

Vierailija
11.07.2022 |

Olisi mukava kuulla. Vai oletteko vain nauttineet kesäpäivistä kotona?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljon mitään.

Vierailija
2/42 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet paljon kotikaupungissa ja nauttineet täällä lämmöstä, käyneet uimassa jne. Lisäksi olimme mökillä n. viikon juhannuksen maissa. Edessä vielä muutama kotimaan matka, ei mihinkään kauas. Ihanaa on ollut. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En paljon mitään.

No sehän on hyvä! Jotain varmaan kotona kuitenkin olet tehnyt ajan kuluksi?

Vierailija
4/42 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vuoroni päättää lomakohde, joten oltiin Suomessa tarinan metsästysmatkalla.  1500 km, mukavia majapaikkoja ja monta kirkkoa, museota, ja kiinnostavaa ihmisikohtaloa :)

Nyt toka lomaviikolla lähdemme mökille jossain kohtaa. Aikomus on järjestää myös puutarhakutsut ystäville ja sukulaisia olisi kiva tavata jossain vaihteessa myös. Ralleissa aion myös käydä, miestäni ne ei valitettavasti kiinnosta, mutta käyn sitte yksin. 

Vierailija
5/42 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme mökillä viikon, rannalla on tullut muutaman kerran käytyä, lasten kanssa käytiin Muumi maailmassa, saatiin lapsi vapaata ja menin mieheni kanssa kahdeksi yöksi kylpylä hotelliin viettämään kaksin keskistä aikaa.

Vierailija
6/42 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimassa olen käynyt monta kertaa ja jäätelöllä ei sen kummempaa.

Vierailija
7/42 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pesin auton ja pulahdin uimaan sen jälkeen.

Eilen kävin lenkillä ja otin kunnon nokoset päälle.

Nautin kun ns ohjelmaa ei ole. Teemme mieheni kanssa just mitä huvittaa tai jää kokonaan tekemättä.

Vierailija
8/42 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vasta loman eka päivä. En ole tehnyt muuta kuin löhönnyt parvekkeella. Loppuviikosta olis lähtö kreikkaan.

Vierailija
9/42 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla pyörällä salilla vaikka on rannekipua. Ei olisi kannattanut koska kipu paheni.

Illalla kävin vaateostoksilla stockmannilla.

Vierailija
10/42 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä rennosti ottaen: uitu, syöty, saunottu, makoiltu, tiskailtu, kerran kalassa kävin.

Oon myös kirppiksilläkin käynyt koti ja mökki puolella. Tällä viikolla loppuviikosta festareille ja ensiviikolla teatteriin. Tämän pidemmälle en ole ajatellut. Varmaan vika viikko on mökkeilyä taas.

Vierailija
11/42 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vuoroni päättää lomakohde, joten oltiin Suomessa tarinan metsästysmatkalla.  1500 km, mukavia majapaikkoja ja monta kirkkoa, museota, ja kiinnostavaa ihmisikohtaloa :)

Nyt toka lomaviikolla lähdemme mökille jossain kohtaa. Aikomus on järjestää myös puutarhakutsut ystäville ja sukulaisia olisi kiva tavata jossain vaihteessa myös. Ralleissa aion myös käydä, miestäni ne ei valitettavasti kiinnosta, mutta käyn sitte yksin. 

Millaiset on kivat puutarhakutsut? Kiinnostaisi saada ideoita.

Vierailija
12/42 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle viinille sopivaa aktiviteettia:

https://pbs.twimg.com/media/CmxMBeZXgAAV8sa.jpg

Vierailija
13/42 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltellut pilveä, syönyt happoa, suppaillut/uinut ja käynyt bileissä.

Vierailija
14/42 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään vasta loman eka päivä. En ole tehnyt muuta kuin löhönnyt parvekkeella. Loppuviikosta olis lähtö kreikkaan.

Mihin päin ? tosi moni tuttu on ollut nyt kesällä Kreikassa, suosikkikohteita selvästi :) Millainen hintataso siellä nykyään on ?

Vierailija
15/42 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle viinille sopivaa aktiviteettia:

https://pbs.twimg.com/media/CmxMBeZXgAAV8sa.jpg

Tiesin jo ennen kuin klikkasin. Asiaa.

Vierailija
16/42 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ystävieni kanssa terassilla viettämässä iltaa. Lasteni kanssa olen käynyt pari kertaa uimassa ja kerran Särkänniemessä.

Vierailija
17/42 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En paljon mitään.

Katselin ulkona pilviä taivaalla.

Vierailija
18/42 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset on kivat puutarhakutsut? Kiinnostaisi saada ideoita.

Varmasti riippuu siitä porukasta, joille juhlat on. Meillä on rentoa ja kutsut järjestetään jonkun teeman mukaisesti ( ei uskalla täällä kirjoitta ettei aleta syyttä kulttuurin omimisesta). Mutta ruuat aina teeman mukaan, samoin koristelut. Toisinaan tehdään kaikki itse, toisinaan kaikki kutsutut tuovat jotain teeman mukaista. 

Meillä on iso piha, grillikota, katettu terassi ja iso puutarha, joten vaihtoehtoja ilmojenkin suhteen löytyy. 

Vierailija
19/42 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlin ystävien kanssa mun synttäreitä :)

Vierailija
20/42 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En paljon mitään.

Katselin ulkona pilviä taivaalla.

Hienoa . T. AP