Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

S-pankki, tilisiirrot tai laskujen maksamiset eivät onnistu

Vierailija
11.07.2022 |

Perjantaista lähtien olen yrittänyt tehdä tilisiirtoa S-Pankista toiseen pankkiin, eikä vaan hitsi vieköön onnistu millään. Homma kaatuu siihen, että minulle ei tule tekstiviestitse puhelimeen sitä vahvistuskoodia, jotta saisin hoidettua vahvistamisen loppuun (tämä systeemi siis tunnuslukutaulukkoa käytettäessä).

Tsekkasin, että käytän S-pankin suosittelemaa selainta ja käytössä on se viimeisen versio. Yritin kahdella eri puhelimella ja vielä koneellakin. Ei onnistunut. Ajattelin sitten tänään laittaa S-pankin verkkopankista viestiä asiakaspalveluun. Eipä sekään onnistunut, kun siihenkin vaadittiin lisävahvistus, jonka vahvistuskoodi ei koskaan tullut puhelimeeni.

Menee hermo.

Onko muilla vastaavia ongelmia?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari viime viikon aikana on ollut kaksi kertaa sama ongelma. Joko se varmistusviesti tulee ennenaikaisesti ja ohjelma ei sitten hyväksy enää tunnusluvunkaan käyttöä tai sitten sitä ei tule lainkaan. Erään nettikaupan asiakaspalvelun kanssa keskustelin tästä ja sanoivat, että s-pankilla on viime aikoina ollut tuollaista ongelmaa. Kehottivat sulkemaan selaimen, odottamaan hetken ja kokeilemaan toista selainta. Aina selaimen vaihto on auttanut, mutta etukäteen en ole osannut arvata mikä selain tänään toimii. Itse olen huomannut, että uo ongelma tulee, jos on mennyt tavallista pidemään sen maksuprosessin kanssa tai jos on ensin laittanut vahingossa väärän salasanan (esim. kirjoitusvirhe).

Vierailija
22/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset käytä mobiilipankin vahvistusta? Kaikki on toiminut ihan hyvin.

Jos ap:lla ei ole s-mobiilia?

Sen voi helposti ladata puhelimelle tai tabletille. On kätevä juuri tuossa vahvistamisessa ja tunnistautumisessa, vaikka muuten ei käyttäisikään.

Ja se on erityisen kätevä, kun puhelin päätyy vääriin käsiin.

Ei sillä pelkällä puhelimella mitään voi tehdä, jos ei tiedä pankin kirjautumiskoodia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kytke g-yhteydet pois kapulasta, tekstari tulee puhelimeen (ei puhelimen tietokoneeseen)

Vierailija
24/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennä välimuisti ennen uutta yritystä.

Vierailija
25/32 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vaa m kirjoitti:

ei ole roska kansiossa jos et ole ite erikseen määritelly estoa sille numerolle..

veikkaisin että siellä (teksti)-viesti palvelussa on joku tukos/sumppu..

silloinkun 2g puhelimet suunniteltiin nii ei koskaan huomioitu sitä että niitä kaistoja laajenneittaisiin "rajattomasti" 2g,3g,4g ja 5g tarkoituksiin. nyt kuka tietää mitä niissä kaistoissa on vialla kun ei ihmiset kunnolla edes tiedä miten se luonnonilmio toimii.

Itse painoin tuon eston vahingossa päälle ja olin tietämätön siitä, kunnes menin roskapostikansioon.

Vierailija
26/32 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hynin onnistui. Sunnuntaina tein siirron ja eilen oli toisen pankn tilillä

Vierailija
27/32 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joku vaa m kirjoitti:

ei ole roska kansiossa jos et ole ite erikseen määritelly estoa sille numerolle..

silloinkun 2g puhelimet suunniteltiin nii ei koskaan huomioitu sitä että niitä kaistoja laajenneittaisiin "rajattomasti" 2g,3g,4g ja 5g tarkoituksiin. nyt kuka tietää mitä niissä kaistoissa on vialla kun ei ihmiset kunnolla edes tiedä miten se luonnonilmio toimii.

Itse painoin tuon eston vahingossa päälle ja olin tietämätön siitä, kunnes menin roskapostikansioon.

Mistä löysit tekstiviestien roskapostikansion? Mulla iPhone, eli se nyt lähinnä kiinnostaa.

Vierailija
28/32 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli pitkää tuo ongelma, kunnes tajusin, että ne on jostain syystä mennyt tekstareiden roskapostikansioon. En edes ensiksi tiennyt, että omassa kapulapuhelimessani on sellaista :D

S-pankin asiakaspalvelu on kyllä ala-arvoista mitä kaikkeen tulee.

Hei kiitos tästä!! Mulla oli sama ongelma kuin ap:llä ja googlatessa löysin tämän ketjun. Ei ollut käynyt pienessä mielessäkään että pankin tekstiviestit olisi voineet mennä roskiin. Siellähän ne oli! Nyt muutin asetukset etteivät pankin viestit ole roskasisältöä. 🙄

Vierailija
29/32 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vaa m kirjoitti:

Varmaan puhelimissa on eroa tässä. Itse en taatusti ole määritellyt pankin viestejä roskasisällöksi, ainoastaan jonkun lehtimyyjän numeron puhelun jälkeen olen laittanut estoon, kun puhelin kysyy itse oliko puhelu häirikköpuhelu. Mutta roskissa ne pankin viestit vaan oli. Puhelin on OnePlus nord.

Vierailija
30/32 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joku vaa m kirjoitti:

Varmaan puhelimissa on eroa tässä. Itse en taatusti ole määritellyt pankin viestejä roskasisällöksi, ainoastaan jonkun lehtimyyjän numeron puhelun jälkeen olen laittanut estoon, kun puhelin kysyy itse oliko puhelu häirikköpuhelu. Mutta roskissa ne pankin viestit vaan oli. Puhelin on OnePlus nord.

Ja lisäisin vielä että op:n tekstiviestit eivät ole ikinä menneet roskiin, tämä tapahtui S-Pankin viesteille, eikä ole aiemmin tapahtunut niillekään, olin viimeksi maaliskuussa operoinut S-Pankkissa, eikä silloin ollut tällaista ongelmaa.

Vierailija
31/32 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttaa kun ennen pankin sivuille menoa käynnistän puhelimen uudelleen.

"Puhelin virkistyy" ja jaksaa ottaa pankin viestin vastaan. Muuten aina sammuu pankin viestistä (liian iso viesti puhelimelleni?).

Minulla on VANHA kapula puhelimena.

Vierailija
32/32 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta rahat käteiseksi ja talleta ne toisessa pankissa olevalle tilillesi talletusottoautomaatilla.