Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sinun teoria mitä tapahtui noille hollantilaisille tytöille Panamassa

Vierailija
11.07.2022 |

Itse luulen, että putosivat jotenkin alas. Toi vaaleahiuksinen löi päänsä ja toinen ehkä loukkasi jalkansa tms. Alkoi tulla pimeä, vaaleahiuksinen oli vielä tajuissaan, joten soittivat hänen puhelimesta ensin 112.
Sitten myöhemmin toinen tytöistä, eli se tummahiuksinen soitti omasta puhelimesta myös hätäkeskukseen.
Alkoi tulla yö ja tummahiuksisen tytön puhelimesta loppui akku. Se vaaleahiuksinen ehkä menetti tajuntansa ja se tummahiuksinen yritti vielä soittaa häkeen vaaleahiuksisen puhelimesta, mutta ei tiennyt pin-numeroa. Sammutti puhelimen aina välillä jotta akku ei kuluisi, ja yritti taas käynnistää uudelleen ja kokeilla uutta pin-numeroa.
Öiset kuvat on otettu, koska oli pimeää ja vielä tajuissaan oleva tumma tyttö käytti kameran salamaa valona.

Vesi ehkä huuhtoi tyttöjen ruumiit ja reppu löytyi jossain vaiheessa, ja sen kantoi joku sieltä sinne pellon laidalle. Jos ruumiit vielä oli paikalla, niin joku alkuasukas ei uskaltanut mennä ilmoittamaan niistä, koska pelkäsi, että joutuisi epäillyksi tyttöjen murhasta.

Kommentit (3)

Vierailija
2/3 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tällaista olen itsekin epäillyt. Täällä muuten oli jo pitkä ketju aiheesta aiemmin, voin yrittää etsiä sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapettiin, koska tutustuivat vääriin ihmisiin ja tiesivät tahtomattaan joistakin asioista:huumekauppa, rahanpesu, ihmiskauppa liikaa ja muodostivat uhan, joka piti eliminoida ja todisteet hävittää.