Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako olla hyvän miehen kanssa, jos on silti on koko ajan huono olo?

Vierailija
11.07.2022 |

Miehellä kauhea exä ja 10v vaikea tyttö. Olleet oikeidessakin ja mies on jatkuvasti kuin löysässä hirressä exään lapsen kautta. Lapsi oppinut uhkailemaan äidille soittamisilla jos vähänkään ei joku asia mene kuin hän haluaa. Itse en pysty lainkaan olemaan kun tyttö on miehellä. Ei mies tosin edes halua muuttaa kanssani.

Olen voinut tämän kohta 4v ajan niin huonosti, koska mies ei ns. anna minun tuntea niitä tunteita mitä koko tästä tilanteesta väistämättä tulee. Pitänyt kaiken sisällä ja sitten räjähtelen. Koen, että ilman hänen hirveää naista, joka onnistui lapsen hankkimaan miehelle ehdottamatta (mies ei koskaan halunnut lapsia) ja tätä lasta, jooa hyvin vahvasti muistuttaa miehen exästä ja heidän menneisyydestään, olisin hyvin onnellinen tämän miehen kanssa. Mutta koska tämä tilanne, jota ei vain voi muuttaa, voin jatkuvasti todella huonosti. Aivan hirveä ulkopuolisuuden, kateuden, mustasukkaisuuden tunne, jotka itselle olleet ennen aivan vieraita tunnetiloja lukuunottamatta tuota ulkopuolisuuden tunnetta.

Kannattaako tällaisessa tilanteessa vain luovuttaa vaikka mies on muuten itselle aivan täydellisen sopiva ja koen, että hän on aivan elämäni rakkaus. Lapsia hän ei tosin halua ja se on itselle kyllä iso harmitus ja haava. Minulla ei ole kavereitakaan nykyään enää ja jäisin kyllä aivan yksin, mutta toisaalta tälläkin viikolla olen todella yksinäinen, kun miehen lapsi on taas hänen luonaan enkä voi häntä nähdä. Ja koska tilanne on näin outo ja epäselvä, en edes halua nähdä. Joka kerta kun tyttö kyllästyy seuraani niin sanoo sen mieheni kuullen eikä mies sano tähän mitään. Tulee vain tosi tosi inhottava ja epämukava olo.

Miten te tällaisessa tapauksessa toimisitte?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palatkaa asiaan kun tytär on täysi-ikäinen ja muuttanut pois kotoa.

Älkää palatko.

Vierailija
22/57 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan ymmärrän että hän pelkää exää. Olen kuullut miten puhelimessa huutaa ja jatkuvasti sitä samaa uhkailua Sä tiedät miten sulle käy jos sitä ja tätä.. Kyllä se nainen aika hirviö on. Kahteen kertaan ollut naimisissa, enkä kyllä usko, että tulee enää elämässään ketään äijää löytämään. Mutta se nyt ei ollut tässä toki se pointti eikä kuulunut tähän.

Mies on semmonen perushyvä mies. Muuten todella luotettava, laittaa aina ruokaa, kysyy jatkuvasti olenko varmasti syönyt tarpeeks ja kysyy aina miten päivä mennyt jne. Tunteistaan hän ei tosin puhu minulle koskaan. Ehkä olen sitten haksahtanut aivan väärään mieheen ja näen hänessä vain hyviä asioita. Ja ehkä sitten itsekin tykkään kun mies on ns. helppo. Ei siis pelaa, helppo keksiä ja sopia tekemiset ja menemiset jne.

Mutta totta sanoen en kyllä täysin tiedä, mitä mies minusta haluaa. Kyllä hän kanssani suunnittelee juttuja, kunhan eivät liity mitenkään siihen hänen perheeseensä tai yhteiseen tulevaisuuteenkaan :D mutta johtuu varmaan osittain siitä, että olen jo niin monta kertaa lähtenyt itse ja sitten palannut aina takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se silloin ole hyvä mies, jos sen seurassa on huono olo ja jos mies tekee elämästä hankalampaa.

Vierailija
24/57 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo ihan hyvä mies. Luotettava ja kivoja yhteisiä juttuja ja harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita. Minulla olisi siis muuten sopiva. Mutta ehtinyt menemään tuollaisen ansaan niin on tämä olo aivan kamala. On tämä varmasti miehellekin vaikeaa. Ja kun itsekin olen aika vaativa ja helposti traumatisoituva. Tosin olen kyllä sitä mieltä, että kuka vaan kokisi tämän tilanteen kamalaksi.

Vierailija
25/57 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on täysi lullukka ellei osaa elämäänsä järjestää. Ja samoin sinä.

Vierailija
26/57 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole pelkkä mies vaan se koko paketti eksineen ja lapsineen. Sen paketin kanssahan sinä elät, et pelkän miehen, niin se vaan on. Jos mies ei ole aikeissakaan tehdä elämääsi helpommaksi tuon paketin kanssa elämisessä, niin siitä voit tehdä johtopäätöksesi. Älä hukkaa aikaa ja elämääsi.

Vierailija
27/57 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita kommentteja?

Olet läheisriippuvainen, tyhmä kynnysmatto, ja nielet purematta kaikki äijän valeet.

Vierailija
28/57 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja taas. Onko sillä järjettömän ihana muna vai miksi sinä roikut silkassa sonnassa? Vähän marttyyrikruunua sovittelet? Lähe menee.

Vierailija
29/57 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikki se, mitä kirjoitat, kuulostaa aika negatiiviselta. Sitten sanot aina välillä että se on hyvä mies ja unelmiesi mies tms.

Jos kirjoittaisit auki, millainen on hyvä mies ja sinun unelmiesi mies, niin olisiko listalla:

-ei puhu tunteista

-ei ole yli exästä

-ei halua suunnitella tulevaisuutta kanssani

-ei halua kanssani lasta (muuta kuin oudoilla järjestelyillä, joissa ei joudu ottamaan yhtään vastuuta lapsesta)

-jolla on hankala lapsi

-jonka lapsen kanssa en voi viettää aikaa

-joka ei osaa hoitaa asioita niin että voisitte viettää aikaa perheenä

-joka herättää voimakkaita pahan olon tunteita

-the list goes on and on

Vierailija
30/57 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suhteessa pitää olla hyvä olla. Tai ainakin reilusti enemmän sitä hyvää kuin huonoa.

Vierailija
31/57 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minunkin exäni on varmaan minua mainostanut mutta hitto vie, nainen on tyhmä jos eronneeseen mieheen takertuu ja sen valeet uskoo.

Exällä on jo kolmas muija menossa. Edellisen kanssa viihtyi 2 vuotta. Minun kanssani 26. En ottaisi takaisin ikinä. Valehteleva, lupauksensa rikkova, hedonistinen miesvauva.

Vierailija
32/57 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tyytyä mieheen jolla on jo lapsi

Vierailija
33/57 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä muistaa kaiken tuon keskellä, että lapsi parka on uhri ja luultavasti hänen tunteensa ovat vielä paljon vaikeampia kuin ap:n. Hankala äiti, tossu isä, pitkät oikeudenkäynnit. Isällä uusi joku naiskaveri ja äidillä varmaan myös joku uusi heppu. Toivottavasti löytyy vähän empatiaa lasta kohtaan. Hän ei osaa olla muuta kuin vaikea.

Vierailija
34/57 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et muistanut kertoa hyvästä miehestä.

Vierailija
35/57 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei itsessään aiheuta lainkaan huonoa oloa vaan triggerit, jotka muistuttavat hänen menneisyydestaan ja lapsesta. Siis puheissa jne.

Miehessä hyvää yleisesti ottaen luotettavuus ja turvallinen perusmies. Vahva molemminpuolinen fyysinen vetovoima, yhteiset harrastukset ja paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Leikittelevä ja vitsaileva. Mies tyypillinen mies joka ei näytä heikkouksiaan eikä niistä halua puhuakaan ja kieltää kaikki ongelmat, jotta niitä ei olisi. Itse olen ollut liian draamakuningatar. Tähän olisi paremmin toiminut kyllä itseltäni rauhallinen ja jämäkkä toimintatapa. Oma vika itsekin miten olen tässä toiminut.

Vierailija
36/57 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ton takia en ikinä tule ottamaan miestä, jolla on jo lapsia ja riippaex.

Vierailija
37/57 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee lasta, tuo on liian vaikea kuvio muutenkin. Lähde.

Vierailija
38/57 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan menisi mukaan tuollaiseen sotkuun? Anna olla ja jatka elämääsi ilman tuota miestä.

En huomannut sitä mainitsemaasi hyvää miestä missään tekstissäsi. Miehen versio on vain hänen versionsa jutusta. Se ei ole välttämättä totuus.

Vierailija
39/57 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsi kuulemma jatkuvasti minun perääni kyselee, kun ihmettelee, että miksi en häntä tule katsomaan. Mutta en vaan halua enää, kun ei mies ei lainkaan ota vastuuta lapsen sanoista eikä kasvata häntä. Eikä minua oikeasti siihen halua. Kyllä sellaisen aistii ja siksi on niin epävarma olo kun tässä asiassa hän ei seiso lainkaan minun tukenani. Lapsi on hemmoteltu ja varakkaan perheen lapsi, joka ei oikein osaa arvostaa mitään, koska saanut aina kaiken helpolla ja läpi. Todella vaikeaa olla siinä, vaikka periaatteessa minähän olisin voinut hänelle opettaa niitä juttuja mitä vanhemmat eivät tee. Mutta kun ei mies siitäkään oikein tykännyt, koska mies vihaa itse kaikkia sääntöjä.

Vierailija
40/57 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Miksi otit miehen, jolla on lapsia, jos itselläsi ei ole? En tajua miksi naiset suostuvat tällaiseen. Suurin osa miehistä ei suostu yh-naisten kanssa seurusteluun ja se on ihan oikein.

M39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän