Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitkä ponnistusvaihe, mistä tiedetään et vauva ok?

Vierailija
19.10.2006 |

jos ponnistusvaihe venyy pitkäksi niin mistä tiedetään onko vauvalla kaikki hyvin? jos vauvan päähän ei ole laitettu sitä anturiakaan( vai mikälie). itselläni ponnistusvaihe oli pitkä ja nyt alkoi asia mietityttää, että mistä sitä oltaisiin tiedetty jos vauvalla jotain hätää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vointia. t kätilö

Vierailija
2/8 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaako synnyttäjä sen? mielestäni mulla ei seurattu millään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä onko siinä jotain rajaa mutta tuo mun on kai aika pitkä.

ap

Vierailija
4/8 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkoisella antureilla sydänääneissä huolestuttavaa, laitetaan vauvan päähän anturi ja useissa sairaaloissa käytössä STAN-laite, jolla seurataan myös vauvan EKG:tä.

Vierailija
5/8 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mun vauvalta niitä ei mielestäni seurattu. eipä tuolla tietysti niin väliä enää ole kun vauvalla oli kaikki hyvin. ihmetyttää vain millä perusteella sitten ei seurattu ja mitä olisi voinut käydä huonolla tuurilla.

ap

Vierailija
6/8 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun mun vauvalta niitä ei mielestäni seurattu. eipä tuolla tietysti niin väliä enää ole kun vauvalla oli kaikki hyvin. ihmetyttää vain millä perusteella sitten ei seurattu ja mitä olisi voinut käydä huonolla tuurilla.

ap

Vierailija
7/8 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ihan mielenkiinnosta tuli mieleen..) Mikä on siis käytäntö?

Itselläni oli ponnistusvaihe 1h 20min - aika pitkä minusta, mutta niin kuin joku sanoi ensisynnyttäjälle kai aika tavallista.. Lopuksi päädyttiin imukuppi avustukseen, kun tytön sydänäänet heikkenivät huolestuttavasti. (en tiedä yhtään kauanko ponnistusvaihetta oli kulunut, ennen imukuppia)

Vierailija
8/8 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan itellenikin mieleen, että jos ei olis antureita ollut vauvan päässä - miten olisi käynyt.. :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän