Mbti-tyyppisi, enneagram tyyppisi ja ammattisi?
Kommentit (157)
INTP-T (=loogikko with turbulence)
Kieltenopettaja. Mutta pitkään sitä ennen taiteilin kotirouvana, työttömänä, pätkätöissä.
INTP, vahvasti N ja P, I ja T heikommat.
9(5(?))
Kokki
Enneagrammi uusi testi itselle, tulos epävarmempi kun en ole ehtinyt kunnolla perehtymään.
Jengi uskoo johonkin nettitestiin objektiivisena analyysinä omasta itsestään. Surullista xD
Vierailija kirjoitti:
Jengi uskoo johonkin nettitestiin objektiivisena analyysinä omasta itsestään. Surullista xD
Tällaiset nettitestit ovat mainio työkalu oman persoonan analysointiin, kukaan ei pidä nettitestejä "objektiivisena analyysinä". Vain pieniaivoinen imbesilli olettaa että muut ovat yhtä tyhjäpäisiä kuin hän itse on.
Olet selvästi Scorpioni.
Vierailija kirjoitti:
Ei firmat noita työhön otossa käyttäisi jos olisivat ihan pelkkää fuulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei firmat noita työhön otossa käyttäisi jos olisivat ihan pelkkää fuulaa.
Ai samoin kuin kukaan ei sijoittanut rahojaan wincapitaan, kun se oli pelkkää fuulaa? Käärmeöljykauppiaita on aina ollut maailma pullollaan, ja erityisesti ne parveilevat siellä, missä on löysää rahaa.
Mikään asiallisesti johdettu firma ei tietenkään käytäkään huuhaakonsultteja rekrytoinneissaan, mutta paskat firmat käyttävät.
E(N&S)TJ 7 Ohjelmistokehityspäällikkö
Jotenkin kuvaavaa että INTP:t ovat keskivertoa useammin alisuoriutujia.
Intp minäkin.
Putkiasentaja.
Ennen alisuoriuduin, mutta nyt ammatinvaihdon jälkeen en.
Kaksipäiväisten soveltuvuustestien mukaan mä oon kuulemma ihan OK tyyppi.
Ammattinimikkeitä on useita, mutta jos jollain pitäis kuvata, niin digitalisaatio-generalisti.
Ja kymmenen vuoden kuluttua vastaava ketju olisi joku öxqx-sosiopaatti-iqx.
Ihmisen persoonaa ei voi kategorisoida, kuin koiran rotumääritelmää.
INTJ-T
Vaativan alan asiantuntija
INFJ_T
Eläköitynyt kirjastonhoitaja
INFP
5
Sairaanhoitajaopiskelija
Enhän minä siitä tykkää, mutta olen sietänyt jo 20 vuotta ja koska palkka on hyvä niin on tämä ihan ok. Parhaiten luulisin, että mulle sopisi olla joku taiteilija tai kirjailija tai näyttelijä tai valokuvaaja tms, mutta kun ei ole lahjoja mihinkään sellaiseen niin minkä teet.