Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voin parhaiten selvittää

Vierailija
11.07.2022 |

Onko musta vääriä huhuja liikenteessä. Ainakin osaksi näyttäisi olevan ja ne on pistetty liikenteeseen täysin, jotta saataisiin luotua negatiivinen kuva, siis supernegatiivinen tai hully, miten sen myt ottaa.
Älä sano, että menemällä someen on paras, nimittäin saattaa olla sellaisia huhuja, joista ihmiset ei edes kehtaa kysyä, koska luulevat todeksi ja luulevat ehkä olevan salaisuuksia, joista en halua että puhutaan tms.
Otetaan nyt esim. rahariidat sukulaisten kanssa ja muuta pas.. kaa. Hauskaa sinänsä, jos joku saa uskoteltua jollekin, että jollain on esim. X ongelma isänsä kanssa vaikka ei ole. Sitten muut sivulliset puivat sitä suu vaahdossa ja nämä kaksi eivät ole tietoisia tästä heidän "ongelmastaan".

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu. Paskoja ihmisiä on maailma pullollaan. Niin mullekin on tehty, sille ei mitään voi. Kukin uskoo mitä haluaa. Itse kuitenkin tiedät miten asiat on.

Vierailija
2/5 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu. Paskaa kun kaivaa se vaan kasvaa.Anna olla. Jätä taksesi ne paskan puhujat ei pakko olla kontakti heihin vaikka sukua. Älä vastan otasanan satajia,silä hekin haluavat loukata sinua,kun kertovat mitä paskaasuku puhuu! Itse olen tuon kaiken kokenut.Kelekän en velkaa,en mitän.Jätin heidt taakseni kuin sanat satajatkin. Voin helvetin hyvin.Kun otin oman elämän hatuuni ja karsein sukua pois elämästäni 99%

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiivattia? Juorutkoon sydämensä kyllyydestä, sehän tarkoittaa vain että olet kiinnostava.

Kuka normaali nyt muutenkaan juoruista piittaa.

Vierailija
4/5 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynkö suoraan: mistä tuo gang stalking ympärillä johtuu. Niin jos olisi vaan kotikonnuilla niin.. pikku mutätön juttu, mutta tuolla ulkomaillakin hei. Joillekin, jotka luulee, että on vaan joku kotiseudun sosiaallistamisen projekti, niin etpä voisi olla enemmän pihalla.

Ai pitäisi ottaa mahtavana kokemuksena, no joo niin mielellään jakaisin kaikki nämä mielipuoliset kokemukset ihan kaikille. Kiinnostavaa olisi ja voin taata, että läheskään kaikki ei ole kaikilla tiedosssa.

Ja siis onhan tässä aivan mahtavaakin ollut (vaikka hämärämpää mitä osataan kuvitella) , mutta jos olisin saanut valita, niin monelle asialle olisin sanonutme ei kiitos kuitekaan.

Vierailija
5/5 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hiivattia? Juorutkoon sydämensä kyllyydestä, sehän tarkoittaa vain että olet kiinnostava.

Kuka normaali nyt muutenkaan juoruista piittaa.

Luulen, että ap tarkoittaa jo vähän vakavempia vaikutuksia, kuten juorut jo haitanneet tai vaikuttaneet siihen tosielämäänkin eikä ehkä vain positiivisesti.