En osaa olla luonnollisesti ja pälyilen aina ympärilleni?
Olen ärsyttävä pälyilijä. Jos liikun vaikka kadulla niin en oikein tiedä mihin kuuluisi katsoa. Pällistelen aina ympärilleni ja tuntuu, että näytän sen takia ihan idiootilta. Vilkuilen vastaantulevia kävelijöitä ja autoilijoita, katselen rakennuksiin jne. Olen kokeillut tuijottaa vain maahan, mutta sekin tuntuu typerältä ja varmaan ulkopuolisen silmin näyttääkin hölmöltä.
Neuvokaa minua, että miten voin käyttäytyä normaalisti? Mihin pitää katsoa, etten vaikuttaisi pällistelijältä?
Kommentit (23)
Lopeta itsesi tutkiskelusi ja itsesi ajattelu. Helpottaa elämääsi paljon!
Minä olen välillä kuin lapsi, kaikki kiinnostaa. En pälyile vaan tuijotan sopivasti.
Osta aurinkolasit, niitä ne muutkin kummalliset pällistelijät käyttää.
Älä mieti niin paljon sitä millainen olet ja mitä muut siitä ajattelee. Jos et mitään lain vastaista tee, saat olla juuri sellainen kuin olet. Pälyilläkin.
Mitä sitä muuten tietää, mitä ympärillä tapahtuu? Olisin tänään astunut löysään koiranpökäleeseen, jos olisin vain tuijottanut eteenpäin horisonttiin.
Luonnossa kävellen voi katsella vaikka vihreän sävyjä. On monenlaisia kasveja, kun yksien kukinto lakastuu toiset vasta aloittaa. Luonnossa on rytmiä jos missä. Voi nuuhkia tuoksuja.
Jos olet kaupungissa epävarma, keksi itsellesi päämäärä. Kävelet vaan.
Mitä sitten vaikka muut ajattelevat sinusta niin? Olet itsetuntosi vanki. Päätä kun menet tuolla että aivan sama sillä se on.
Katso sinne missä näyttää olevan suunta.
Minä pälyilen ja pyörin. Paljon ärsykkeitä!
Ei ne ohikulkijat jää tuijottelemaan. Ihmisillä on omat jutut mielessä
Minulle on sanottu monta kertaa, että olen "pälyilijä", vaikka mielestäni en ole mitenkään kummallisesti käyttäytynyt... Päinvastoin, olen yrittänyt olla mahdollisimman normaali.
Ja juuri tällaisista sanomisista pälyileminen sen kuin vain lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta itsesi tutkiskelusi ja itsesi ajattelu. Helpottaa elämääsi paljon!
Helpommin sanottu kuin tehty, kun ympäriltä tulee niin paljon negatiivista palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on sanottu monta kertaa, että olen "pälyilijä", vaikka mielestäni en ole mitenkään kummallisesti käyttäytynyt... Päinvastoin, olen yrittänyt olla mahdollisimman normaali.
Ja juuri tällaisista sanomisista pälyileminen sen kuin vain lisääntyy.
En tiedä mikä se oikein saa vaikuttamaan siltä, että on pälyilijä? Kaikkihan nyt katsovat ympäristöään ja muita ihmisiä. Onko se sitten tapa miten katsoo vai mistä johtuu, että saa pälyilijän leiman?
Itse ainakin katselen ynpärilleni ja varsinkin kesällä kun on naiskauneutta liikkellä :)
M44
Jos sinulla on lievää tourettea tai jotai pakko oiresyndroomaa. Tv toinen pälyilijä ja kummallisia ajatteleva.
Miksi ap teki tuon minulle?
Kun seuraavan kerran lähden ulos, ihan taatusti mietin koko ajan minne pitäisi katsoa, vaikka tähän asti se ei ole ollut ongelma.
Yliajattelu on kirous.
Aina tsekkaa sun ympäristö, check your position. Ketä on ympärillä, kuka seuraa, kuka tuijottaa/varjostaa etc.
Kun tähän opettelee niin se alkaa käydä luonnostaan eikä edes näytä pälyilyltä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap teki tuon minulle?
Kun seuraavan kerran lähden ulos, ihan taatusti mietin koko ajan minne pitäisi katsoa, vaikka tähän asti se ei ole ollut ongelma.Yliajattelu on kirous.
Sori! Ei tullut mieleen, että tää ongelma voi tosiaan tarttua.
hyväääää päivääääääää! Tuttu tunne!