Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta ei pidä kukaan?

Vierailija
11.07.2022 |

Kumpikaan exäni ei halua minua, eivätkä välitä edes kaveritasolla ja jäljellä olevat sukulaiseni eivät välitä. Olen saanut lähinnä pakkeja, jos olen yrittänyt tehdä aloitteita. Olen päätynyt tilanteeseen, jossa kukaan ei vain välitä. Miten muuttuisin sellaiseksi, että joku ihminen välittäisi aidosti?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kohtelet muita? Valitatko kokajan? Puhutko vain itsestäsi? Oletko negatiivinen, kateellinen, haukutko muita? Oletko epärehellinen? Oletko epäreilu? Juoruatko? Oletko ahne? Yritätkö hyötyä muista?

Ihmiset eivät jaksa vaikeita ihmisiä, kun kaikilla on omiakin ongelmia. Positiiviset ja iloiset ihmiset ovat kiinnostavia, eivät valittajat ja maailmanlopun povaajat. Ei kukaan jaksa kaverisuhdetta, joka vie voimat. Eli yritä olla kiva ja reilu kaveri, vaivaton kaveri. Pidä myös itse yhteyttä muihin ihmisiin, sillä ystävyys ja sukulaissuhteiden ylläpito vaatii molemminpuolista työtä.

Päinvastoin, ihmiset suosivat juoruilevia, epäreiluja ahneita ihmisiä, jotka haukkuvat toisia selän takana.

Narsistit ja psykopaatit pitävät vallasta ja keräävät suosiota. Typerät laumasielut seuraavat.

Kyllä, kiusaajat suorastaan elävät siitä, että kiusattu eristetään ja hänellä on paha mieli. Osa ihmisistä saa siitä nautintoa. Eivät vain kestä katsoa peiliin pimeyttään.

Tämäkin on totta. Siksi ihmetyttääkin se, miksi kuitenkin kiusaajilla ja juoruajilla ym. on kavereita ja kumppaneitakin, ja sitten hieman huonoitsetuntoinen, mutta luotettava ja juoruilematon ei löydä lainkaan kavereita.

Ap

Vierailija
22/25 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kohtelet muita? Valitatko kokajan? Puhutko vain itsestäsi? Oletko negatiivinen, kateellinen, haukutko muita? Oletko epärehellinen? Oletko epäreilu? Juoruatko? Oletko ahne? Yritätkö hyötyä muista?

Ihmiset eivät jaksa vaikeita ihmisiä, kun kaikilla on omiakin ongelmia. Positiiviset ja iloiset ihmiset ovat kiinnostavia, eivät valittajat ja maailmanlopun povaajat. Ei kukaan jaksa kaverisuhdetta, joka vie voimat. Eli yritä olla kiva ja reilu kaveri, vaivaton kaveri. Pidä myös itse yhteyttä muihin ihmisiin, sillä ystävyys ja sukulaissuhteiden ylläpito vaatii molemminpuolista työtä.

Päinvastoin, ihmiset suosivat juoruilevia, epäreiluja ahneita ihmisiä, jotka haukkuvat toisia selän takana.

Narsistit ja psykopaatit pitävät vallasta ja keräävät suosiota. Typerät laumasielut seuraavat.

Kyllä, kiusaajat suorastaan elävät siitä, että kiusattu eristetään ja hänellä on paha mieli. Osa ihmisistä saa siitä nautintoa. Eivät vain kestä katsoa peiliin pimeyttään.

Tämäkin on totta. Siksi ihmetyttääkin se, miksi kuitenkin kiusaajilla ja juoruajilla ym. on kavereita ja kumppaneitakin, ja sitten hieman huonoitsetuntoinen, mutta luotettava ja juoruilematon ei löydä lainkaan kavereita.

Ap

Eihän nämä kiusaajien kaverit ole oikeita kavereita , hyväksikäytettäviä lampaita , ei muuta. Et kai sinä tosissasi tuollaiseksi halua. Aloita siitä että rakastat ja kunnioitat itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmisellä on hyvin alikehittynyt leuka, sellainen herättää muissa ihmisissä refleksinomaisia vihan tunteita. Kannattaa siis harkita plastiikkakirurgiaa, jos leuan alue on heikko.

Ei mulla ole noin alikehittynyt leuka kuin kuvailet. Mulla on äkkikatsomalta melko normaali leuka. Tosin tarkempi analysointi voi paljastaa hieman heikohkon leuan sivuprofiilista. Mutta kieltämättä isokokoisen leuan suosio on nousussa nykyisin. Voiko tuo muka selittää tilanteen täysin?

Ap

Vierailija
24/25 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän nämä kiusaajien kaverit ole oikeita kavereita , hyväksikäytettäviä lampaita , ei muuta. Et kai sinä tosissasi tuollaiseksi halua. Aloita siitä että rakastat ja kunnioitat itseäsi.

On se totta kyllä, että kiusaajien kaveripiirissä voi olla paljon sellaisia, jotka oikeastaan vain myötäilevät sitä porukan pomoa ja ei sekään aitoa välittämistä ole.

Mutta miten voi oppia rakastamaan ja kunnioittamaan itseään, jos ei oikeasti ole mitenkään kummoinen ihminen? Ei minussa ole mitään rakastamisen tai kunnioittamisen arvoista. Vai pitäisikö keksimällä keksiä joitain hyviä puolia itsestään ja pitää niitä verukkeina, joiden perusteella voisi hyväksyä itsensä, vaikka onkin hyvin epätäydellinen yksilö?

Mistä ne kaverit (ja puoliso) ilmaantuvat siinä vaiheessa, jos on viimein opetellut hyväksymään itsensä?

Ap

Vierailija
25/25 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmisellä on hyvin alikehittynyt leuka, sellainen herättää muissa ihmisissä refleksinomaisia vihan tunteita. Kannattaa siis harkita plastiikkakirurgiaa, jos leuan alue on heikko.

Kyllä!!

Sulla pitää olla iso leuka, koukkunenä ja nenänpäässä näppy. Niin kuin tuossa edellisellä. Tosin hänellä on kulkuvälineenä luuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan