No poo hiustenleikkaus
Onko pääkaupunkiseudulla kampaamoita jonne asiakas on tervetullut vaikka ei halua hiustenpesua? Mielellään mahdollisimman raikas, tuoksuton sisäilma.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, mitä poo tarkoittaa?
No mun mielestä tavallaan shampoot on just sitä?
Eihän missään ole pakko pestä hiuksia. Pesen itse hiukseni ennen tukanleikkuuta, koska en tykkää olla siinä altaalla jonkun muun pestävänä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän missään ole pakko pestä hiuksia. Pesen itse hiukseni ennen tukanleikkuuta, koska en tykkää olla siinä altaalla jonkun muun pestävänä.
Osalla tulee mielenkiintoinen ilme kasvoille kun kysyttäessä kerron että olen pessyt shampoolla/saippualla viimeksi vuonna 2010 ja tuntuu että eivät osaa käsitellä hiusta tai asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla tulee mielenkiintoinen ilme kasvoille kun kysyttäessä kerron että olen pessyt shampoolla/saippualla viimeksi vuonna 2010 ja tuntuu että eivät osaa käsitellä hiusta tai asiaa.
En minäkään halua koskea pesemättömiin hiuksiin. 'No poo" hiukset haisevat kauhealle, etenkin kuvatessa niitä föönillä. Henkilö ilmeisesti itse tottuu hajuun, eikä sitä siksi itse haista.
Eihän kukaan käsiään, kainaloitaan tai hampaitaankaan pese pelkällä vedellä? Tai jollakin sooda-vesi-sekoituksella? Aika ällöä. T. Kampaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään halua koskea pesemättömiin hiuksiin. 'No poo" hiukset haisevat kauhealle, etenkin kuvatessa niitä föönillä. Henkilö ilmeisesti itse tottuu hajuun, eikä sitä siksi itse haista.
Eihän kukaan käsiään, kainaloitaan tai hampaitaankaan pese pelkällä vedellä? Tai jollakin sooda-vesi-sekoituksella? Aika ällöä. T. Kampaaja
Juuri tää. Jos laitat vielä missä kampaamossa työskentelet niin en tuu teille hiustenleikkaukseen kun se ei ole hyvä match. Tiedoksesi että on kuitenkin erilaisia hiuksia ja päänahkoja myös eri tavalla suhtautuvia kampaajia.
En voi käyttää shampoota mutta en osaa/pysty leikata itse hiuksiani. Vedänkö vaan letin poikki keittiösaksilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan käsiään, kainaloitaan tai hampaitaankaan pese pelkällä vedellä? Tai jollakin sooda-vesi-sekoituksella? Aika ällöä. T. KampaajaJuuri tää. Jos laitat vielä missä kampaamossa työskentelet niin en tuu teille hiustenleikkaukseen kun se ei ole hyvä match. Tiedoksesi että on kuitenkin erilaisia hiuksia ja päänahkoja myös eri tavalla suhtautuvia kampaajia.
En voi käyttää shampoota mutta en osaa/pysty leikata itse hiuksiani. Vedänkö vaan letin poikki keittiösaksilla?
On erilaisia hiuksia ja hiuspohjia, mutta jos jätät hiukset pesemättä, hiuksesi ovat täynnä likaa, bakteereita ja rasvaa, kehosta poistuneita kuona-aineita. Kyseessä on hygieniariskin lisäksi epämiellyttävä tuoksu ja tuntu. Bakteereille oiva paikka elää ja asustaa. Suosittelen hankkimaan shampoon joka sopii sinulle. Vesi ei pese rasvaa eikä mikrobeja pois iholta eikä muualtakaan.
Cutters. Siellä ei pestä hiuksia.