Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne oudot tyypit yläasteella/lukiossa?

Vierailija
11.07.2022 |

Mitä niistä vähän oudoista/hassuista tyypeistä tuli?

Omassa luokassa yksi alkoi vetää kaljaa jo yläasteella. Nyt jo kuollut viinaan.

Toinen oli kova "pomottaan" muita ja ollut työpaikoissa vaikeuksissa sen takia (potkuja).

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä pikkukylillä te asutte kun tiedätte noin tarkkaan?

Minulla ei ole mitään hajua mitä muut luokkakaiseni nykyään tekevät ja peruskouluajoista vain 5 vuotta aikaa ja olin kuitenkin itsekin useammassa kaveriporukassa mukana.

Yksi "outo" oli jo yläasteella nisti, ongelma vain syveni niin että taitaa olla jo kuollut.

Minä olin myös outo, mutismista kärsinyt wannabe-gootti.

Työttömänä tällä hetkellä ja avoimia opintoja yritän suorittaa, kuitenkin työhistoriaa jonkin verran jo takanakin.

Etkö seuraa instagramissa tms. Sieltähän nuo päivitykset näkee. Ja Suomessa on pienet piirit. Ainakin täällä Turussa.

Minä olen kotoisin hyvinkin pienestä kyläpahasesta, luokalla 15 henkeä mutta en silti tiedä suurimman osan tilanteista juuri mitään. En ole törmännyt instagramissa.

Vierailija
42/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään hajua mitä muut luokkakaiseni nykyään tekevät ja peruskouluajoista vain 5 vuotta aikaa ja olin kuitenkin itsekin useammassa kaveriporukassa mukana.

Yksi "outo" oli jo yläasteella nisti, ongelma vain syveni niin että taitaa olla jo kuollut.

Työttömänä tällä hetkellä ja avoimia opintoja yritän suorittaa, kuitenkin työhistoriaa jonkin verran jo takanakin.

Etkö seuraa instagramissa tms. Sieltähän nuo päivitykset näkee. Ja Suomessa on pienet piirit. Ainakin täällä Turussa.

Seuraan hyvin harvoja entisiä luokkalaisia somessa, vain niitä parhaita kavereitani.

Suurinta osaa edes oman luokan oppilaistani en muista nimeltäkään, joten hankala etsiä somesta.

"Oudoista" moni todennäköisesti asuu vielä vanhemmillaan ja veikkaanpa useamman olevan kuollutkin.

Meiltä lähti iso osa yliopistoon ja muutama kylän omaan amkkiin.

Ketään ei ole vastaankaan tullut kylillä koskaan, valtaosa todennäköisesti muuttanut opintojen perässä muualle, itse jämähdin tänne luottamustehtävien takia ja mieskin on täällä.

En kyllä tässä iässä uskalla vielä edes arvioida mitä kenestäkin tuli, kun vasta täytin itsekin 20 pari viikkoa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavasta haisulista tuli äiti, jonka lapsi otettiin huostaan.

Vierailija
44/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan kaikista niistä lukion taidehörhöistä tuli ihan arkisen harmaita peruskansalaisia. 

Minä olin sellainen taidehörhö yläasteella ja lukiossa, muutin ulkomaille, minusta tuli kuvittaja ja nain muusikon. Nykyään olen jo eronnut ja asun kolmen lapseni kanssa yhteisossä, isossa vanhassa maalaistalossa johon kuuluu paljon maata, jossa luomuviljelyksiä, lampaita ja hevosia yms. Tulen taloudellisesti ihan hyvin toimeen piirustustaidoillani. Nykyinen miesystäväni on varhaiseläkkeellä oleva pankinjohtaja, hän tykkää hörhöilystäni...

Vierailija
45/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavasta ja haisevasta mykästä kiusatusta tytöstä tuli kouluttamaton aborttimaakari.

Huh huh, millaista haukkumista on tämäkin tyttö saanut sietää, ennen ja vielä nyt. Kertokaahan te solvaajat, mitä teistä itsestänne on tullut. Säälittäviä vauvapalstalla roikkujia?

Vierailija
46/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sillä tavalla outo, että haisi hirvittävän pahalle pitkän matkan päähän, ja olemus oli erikoinen. Kiusattiin. En tienny että olisi kouluaikoina tehnyt itse pahaa, mutta on myöhemmin tehnyt useamman r*iskauksen.

Vierailija
47/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdestä persoonallisesta pojasta tuli perheen isä.

yksi tuli kaapista ulos aikuisena.

moni taidehörhö, on usein tehnyt myös normaaleja töitä.nuorena oli kovasti angstia.

yksi persoonallinen poika joutui rikoksesta kiinni, jätti ilmeisesti yhteen kertaan, päihde vaikutusta ilmeisesti.

olin itse tosi outo,ei mitään käsitystä vaatettamisesta, saatoin mennä kouluun tosi karmeesti puettuna.nykyään olen semi normaali. rupesin kiinnittään huomioo vaatteisiin ja kommunikaatioon.

yhdestä välkyn oloisesta pojasta tuli lentäjä.

Vierailija
48/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvässä kunnossa ollut telinevoimistelija joka tykkäsi haukkua kaikkia itseään vähääkään isompia painaa nykyään enemmän kuin naapurin kaljamahainen ukko. Hädin tuskin tunnistaa samaksi henkilöksi.

Vierailija
49/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä oudot tyypit olleet mukana luokkakokouksissa? 

Vierailija
50/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisesta hissukasta tuli lentäjä

Vierailija
51/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin se lihava haisuli ja työttömänä tällä hetkellä, kuten iso osa luokkalaisistani muutenkin.

Vierailija
52/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokan oudosta pojasta tuli insinööri, oudosta tytöstä aineenopettaja.

Yksi koko koulun hyljeksimä tyttö on nykyään lastentarhanope.

Vierailija
53/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä katsoa, löytyykö meidän luokan oudoin tyyppi instasta. Toiseksi oudoin löytyy, jos tietää, mikä on hänen nykyinen sukunimensä. Tili on yksityinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan