Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne oudot tyypit yläasteella/lukiossa?

Vierailija
11.07.2022 |

Mitä niistä vähän oudoista/hassuista tyypeistä tuli?

Omassa luokassa yksi alkoi vetää kaljaa jo yläasteella. Nyt jo kuollut viinaan.

Toinen oli kova "pomottaan" muita ja ollut työpaikoissa vaikeuksissa sen takia (potkuja).

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasti änkytyksestä kärsineestä poliisin pojasta tuli urheilukentän hoitaja.

Vierailija
22/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksannen luokan kaunein tyttö veti shakkikuvio-sivusiilin ja mohikaanin. Ryyppäsi ja bailasi raskautensa ajan ja lapsi syntyi siitä vanmautuneena. Nykyään repeilee joskus FB:ssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin "outo tyyppi". Sittemmin FT ja tähän mennessä 25 vuotta valtion virassa.

Vierailija
24/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tosi hiljainen, mitäänsanomattoman näköinen ja ujo tyttö on nykyään kunnon instabeibe.

Ujoista ja hiljaisista, epäsosiaalisista pojista yksi meni lääkikseen, ja se kaikkein hiljaisin ja vähän outo opiskeli koodariksi, lähti vaihtoon Kiinaan ja tuli sieltä pois vaimo mukanaan.

Vierailija
25/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tyyppiä tuli mieleen.

Eka oli hiljainen, sosiaalisesti taitamaton poika. Varmasti koulukiusattu. En tuntenut häntä, vaikka oli samanikäinen. Asui melko lähellä ja äitimme oli työkavereita. Hän on jäänyt mieleen, kun hän tuli yksin ravintolaan, joi itsensä tolkuttomaan humalaan ja kosketteli itseään tanssilattialla. Hän oli niin surkea, että tunsin suunnatonta sääliä. Hän päätyi ottamaan hengen itseltään.

Toinen oli kummallinen hiippari. Hän lenkkeili paljon ympäri pientä kaupunkiamme ja stalkkasi nuoria tyttöjä. Hänestä tulikin tunnettu paparazzi ja "laatulehden" päätoimittaja. Oli todella luotaantyöntävä jo nuorena.

Vierailija
26/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähdyn aina välillä pohtimaan että mitähän tapahtui meidän yläasteen oudoimmalle pojalle, sille josta sanottiin että se osaa puhelinluettelonkin ulkoa. Ei mitään tietoa hänestä aikuisiällä.

Vierailija
27/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin itse se outo. Tuli varhaiseläkkeelle joutunut lapseton, sinkku ja muutenkin täysin epäonnistunut yksilö. Päihteitä en sentään käytä.

Vierailija
28/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oikeastaan ketään ns. outoa. Kaikki oli ihan ns normaaleja. Joku oli hiljaisempi kuin toinen. Toinen levottomampi kuin toinen. Yläasteelta tulee vähän persoonallisempi tapaus mieleen mutta en muista tarkemmin edes nimeä. Jotenkin kaikki oli työlästä ja hankalaa hänelle ja vähän persoonallisempi ulkonäkö. Ehkä hänestä tuli taiteilija tai "geikku" ??

Vierailija
29/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikista niistä lukion taidehörhöistä tuli ihan arkisen harmaita peruskansalaisia. 

Vierailija
30/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä nyt niin outo tyyppi, mutta erottui joukosta silloin, kun oli graffitimaalari. Silloin oli sellanen vähän outo, kun poikkesi muista.  Täysin eri vaatteet kuin muilla enkä nyt tarkoita leveitä hopparihousuja vaan osasi pukeutua jo nuorena upeasti. Oli se coolein tyyppi, mutta ei todellakaan mikään kovis. Liikkui eri piireissä myös ton maalaus homman takia ja tuli kouluun suoraan junavarikoilta 13 vuotiaana. Hänellä on kaksi kaveripiiriä, me ja ne muut. Se oli sitä kultaista 90-luvun alkua.

Oli hyvästä perheestä ja keskiarvo oli 9.8, kun meni lukioon sitten ja kirjoitti sieltäkin huippupaperit. Nykyään työskentelee isoissa tuotantoprojekteissa ja välillä on muissa maissakin töissä. Erittäin arvostettu tossa graffitijutussa ympäri maailman ja tekee niitä juttuja edelleen, mutta laillisia. Seuraan hän instassa ja olen miettinyt monesti, että kyllä se tuntee paljon ihmisiä ja mitkä verkostot hänellä on. Hän tekee harrastuksellaan rahaa. Hän on silti edelleen yhteydessä meihin muihin eikä ole muuttunut ylimieliseksi mllää lailla.. Hieno mies.

Vierailija
31/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oudoin on nykyään työtön mielisairas, ei mt-ongelmainen, vaan oikeasti sairas, avohoidossa sentään. Skitsofreniaan sairastutaan kai yleensä nuoruusiässä, mutta oli siis jo lapsena outo.

Siitä, joka lukiossa ei puhunut kenellekään mitään (siis oikeasti), tuli ihan normaali, kova urheilija ja voisi sanoa menestynyt opiskeluissa ja töissä.

Vierailija
32/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä nenänkaivaja-koulukiusaaja-törpöstä tuli lounasravintolaketjun toimitusjohtaja.

Vierailija
33/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yläasteella luokan "toiseksi oudoin" ja musta tuli raksainssi.

Luokan oudoin vaihtoi sukupuolta.

Vierailija
34/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä outo kun minulla ei ole hajuakaan mitä suurimmasta osasta luokastani tuli isona?

Vierailija
35/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin outo. Pukeuduin erikoisesti (nykyään itsekin ihmettelin, mitä päässäni oikein liikkui), olin pikkuvanha ja erotuin pikkukaupungissa porukasta. Mielenkiinnonkohteet oli tosi erilaisia kuin ikäisilläni ja siitä kiusattiin. Melko yksin sain olla, eikä tuolta ajalta ole jäänyt yhtään kaveria.

Päädyin yliopistoon ja olen tehnyt ikäisekseni kivasti uraa. Perhekin löytyy. Nykyään olen niin tavallinen perheenäiti, että minut nuorempana tunteneet eivät tunnistakaan. Jos tulee puheeksi, että olin se x ja y näköinen tyttö, niin muistavat mut heti.

Vierailija
36/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavasta ja haisevasta mykästä kiusatusta tytöstä tuli kouluttamaton aborttimaakari.

Vierailija
37/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pikkukylillä te asutte kun tiedätte noin tarkkaan?

Minulla ei ole mitään hajua mitä muut luokkakaiseni nykyään tekevät ja peruskouluajoista vain 5 vuotta aikaa ja olin kuitenkin itsekin useammassa kaveriporukassa mukana.

Yksi "outo" oli jo yläasteella nisti, ongelma vain syveni niin että taitaa olla jo kuollut.

Minä olin myös outo, mutismista kärsinyt wannabe-gootti.

Työttömänä tällä hetkellä ja avoimia opintoja yritän suorittaa, kuitenkin työhistoriaa jonkin verran jo takanakin.

Vierailija
38/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ilmaisulukiota joten meillä oli paljon "outoja" tyyppejä. Tosi moni on luovalla alalla. On pelisuunnittelijaa, kirjoittajaa, stripparia, joogaohjaajaa, kustantajaa ja kaikenlaista teatteriin liittyvää.

Vierailija
39/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään hajua mitä muut luokkakaiseni nykyään tekevät ja peruskouluajoista vain 5 vuotta aikaa ja olin kuitenkin itsekin useammassa kaveriporukassa mukana.

Yksi "outo" oli jo yläasteella nisti, ongelma vain syveni niin että taitaa olla jo kuollut.

Työttömänä tällä hetkellä ja avoimia opintoja yritän suorittaa, kuitenkin työhistoriaa jonkin verran jo takanakin.

Etkö seuraa instagramissa tms. Sieltähän nuo päivitykset näkee. Ja Suomessa on pienet piirit. Ainakin täällä Turussa.

Vierailija
40/53 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö seuraa instagramissa tms. Sieltähän nuo päivitykset näkee. Ja Suomessa on pienet piirit. Ainakin täällä Turussa.

Ja ainakin keskisuuresta paikasta äitini kautta kuuden juttuja, useamman ikätoverini vanhemmat on hyvänpäivän tuttuja joiden kanssa vaihtaa kaupassa välillä kuulumisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän