Onko minua siunattu erikoiskyvyllä kun näen kuka on hedelmällinen ja kenen suhde kestää ja kenen ei?
10/10 ouu aina oikeaan kun näen naisen niin tiedän heti saako hän lapsia, sukupuolet jne vai onko raskautuminen vaikeaa. Samoin näen keiden suhteet kestävät ja kenen kanssa kannattaa pariutua. Osun aina oikeaan. Tiedän asiat heti. Onko tämä normaalia vai olenko siunattu erikoiskyvyllä?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Olet ap noita. Jotkut ovat hyvin herkkiä. Minullakin on kykyjä, mutta ihan aina en osu oikeaan.
Mitä kykyjä sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei. Sut on siunattu harhaisuudella. Sori siitä.
Miten voi olla harhainen kun osun aina oikeaan? Ei se ole harhaisuutta.
Minullakin on erikoiskyky, valehtelen aina kun avaan suuni.
Et ole kuin ap. Olet vain tavallinen valehteleva palstamamma.
No joo, helposti saa yli 50% oikein kun arvaa kaikkien parien aina eroavan ja että 35+ menee kauan tulla raskaaksi.
Ap kuulostaa joltain suuruusharhoista kärsivältä. Joku luulee olevansa Napoleon, ja joku luulee olevansa ennustaja.
Onhan niitäkin paljon, jotka väittävät näkevänsä ensisilmäyksellä toisen luonteen, vaikka ovat vain niitä joiden mielestä perusilme on luonne.
Minä olen viimeiset pari vuotta vieläkin päättömästi rakastunut. Voiko tästä tulla mitään?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen viimeiset pari vuotta vieläkin päättömästi rakastunut. Voiko tästä tulla mitään?
Nyt olet oikeassa paikassa! Ap?
Vierailija kirjoitti:
Aika päätön olet. Ei tule mitään. 20 euroa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet oikeassa paikassa! Ap?
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa joltain suuruusharhoista kärsivältä. Joku luulee olevansa Napoleon, ja joku luulee olevansa ennustaja.
Onhan niitäkin paljon, jotka väittävät näkevänsä ensisilmäyksellä toisen luonteen, vaikka ovat vain niitä joiden mielestä perusilme on luonne.
Kuulostat todella tuomitsevalta.
Minun tätini näki heti päältäpäin kenellä on AIDS ja kuka on homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat todella tuomitsevalta.
Onko tämä ennustus, patentoitu luonnearvio vai mikä?
Olen jo pidempään haaveillut ja unelmoinut oman rakkaan ja erityisen löytämisestä, jonka kanssa saattaisin muodostaa yhteisen vastavuorosien ja rakastavan ja tosiamme kunnioittavan parisuhteen.
Yksi tylsimmistä asioista on, että en pysty itse hahmottamaan tai näkemään, mikä minussa on vikana tai puutetta, että tässä onnistu tai ole onnistunut.
Mitä mä just luin? En ole koskaan kuullutkaan
Kyllä näen, mutta en ole opiskellut lääketiedettä enkä tee lääketieteellisiä toimenpiteitä jne.