Eikö teitä hävetä joiden nurmikko rehottaa kerros -ja luhtitaloissa?
Todella paljon näkee kerros -ja luhtitaloissa ensimmäisen kerroksen asuntoja joissa on oma pieni piha nurmikolla ja sitten se rehottaa jopa puolen metrin heinää, kun asukas ei viitsi sitä pientä plänttiä ajaa, vaikka leikkurikin olisi taloyhtiön puolesta.
Eikö näitä ihmisiä oikeasti hävetä, että muut pitää heitä lähinnä jonain elämänhallintaa vailla olevina moniongelmaisina?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tekosyy laiskuudelle, "ajattelen pörriäisten parasta" 😂😆🤭
Vaikka sitten niin, mutta joidenkin ihmisten mielestä kukat myös näyttävät kivoilta. Eikä ole ehkä aikaa istutella ja hoitaa itse. Joku nokkospuskapiha olis ehkä sellainen, että se pitäisi niittää siistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua hävetä kytätä toisten pihoja? Hanki elämä.
Eikö sinua hävetä olla spurgu sika ja häpeäksi koko taloyhtiölle?
Mä olen ylpeä siitä. Hajoa vitutukseesi
No hirveästi en näe järkeä, että rupeaisin ruohonleikkuria hakemaan taloyhtiön yhteisvarastosta tuon noin parin metrin levyisen ruohikkoläntin takia.
Vierailija kirjoitti:
Pidin helteen ajan pitkänä, jotta pidättää kosteutta eikä palaisi.
Suretti ehkä vähän ajaa apilan kukat pois, kun kimalaiset oli ne juuri löytäneet..Yksi osa on kukkaniittyä, joka on kainaloihin saakka, koska pörriäiset.
Olisit voinut jättää pienen pläntin pörröpyllyille
Pörriäiset 🤣😂😆 Minäkään en koskaan siivoa kotona, jotta sokeritoukkapopulaatio ei vain kärsi, tirsk 🤭
Meil käy rusakotkin poikasineen täällä, missä nurmileikkuri ei käy 🐰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua hävetä kytätä toisten pihoja? Hanki elämä.
Eikö sinua hävetä olla spurgu sika ja häpeäksi koko taloyhtiölle?
Ei mua hävetä. Pihalle olen sammunut varmaan kymmeniä kertoja. Kiltti naapuri on peitellyt mut viltillä. Olen hiljainen juoppo ja se on aina pettymys kun herään. Juon tarkoituksella itsetuhoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Pörriäiset 🤣😂😆 Minäkään en koskaan siivoa kotona, jotta sokeritoukkapopulaatio ei vain kärsi, tirsk 🤭
Muuten hyvä, mutta sokeritoukat eivät ole merkki likaisuudesta, vaan kosteusvauriosta tai sen alusta. Ei ne ruuantähteitä, hiekkaa yms. syö :D:D:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinun ongelmasi on? Onko koulu vielä kesken, kun et pörriäisistä ole ennen kuullut? Vai luuletko, että nyt puhutaan "kukista ja mehiläisistä" siinä toisessa merkityksessä? Sekö pientä noin tirskututtaa? Seksi- hih-hih-hih-seksi....
Vierailija kirjoitti:
Hieman eri asia..
https://wwf.fi/wwf-lehti/wwf-lehti-2-2020/jokaista-polyttajaa-tarvitaan…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta sokeritoukat eivät ole merkki likaisuudesta, vaan kosteusvauriosta tai sen alusta. Ei ne ruuantähteitä, hiekkaa yms. syö :D:D:D:D:D
Ei ne ruuantähteitä syö. Taas Tik Tok-sukupolven tietäjä vauhdissa 🤣 Et mahda erottaa myöskään varista harakasta 🤭
Vierailija kirjoitti:
Puutarhanhoito laiminlyöty.
Minkä puutarhan?
t. rivitaloasukki, jonka olohuone on suurempi kuin tuo pihan nurmikkoläntti, vaikkei se olkkarikaan kovin iso ole
Pölyttäjien ansiosta meillä riittää runsaasti erilaisia marjoja, hedelmiä, vihanneksia ja pähkinöitä sekä kuppeihin kaakaota ja kahvia. Että pörriäisille kiitokset näistäkin antimista.
Eikö noille elämänkoululaisille ole jotain muuta paikkaa, jossa voisi elää ja rellastaa miten tykkää? Ei ole tosiaankaan mukava elää samassa pihapiirissä noiden tyyppien kanssa, joiden elämänhallinta on rempallaan.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Hyönteiset on tärkeitä kasveille, linnuille ym luonnolle. Sokeritoukat on tuholaisia. Get educated.
Ei hävetä. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa millaisena ihmiset mua pitää. Ei vaikuta mun elämään millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ruuantähteitä syö. Taas Tik Tok-sukupolven tietäjä vauhdissa 🤣 Et mahda erottaa myöskään varista harakasta 🤭
Sille maistuvat niin sokeri, karvat, hilse kuin hiuksetkin ja se voi nakertaa myös selluloosaa, tapettiliisteriä, kirjojen sidontaliimaa, valokuvia sekä homeista paperia.
Siinä lapselle hieman faktaa sokeritoukkien ruokavaliosta. Soita lastensuojeluun, jos nuo mainitut ovat sinun kodissasi ruuantähteitä. Kiltti täti tulee sitten hakemaan sinut turvallisempaan asuinpaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Hyönteiset on tärkeitä kasveille, linnuille ym luonnolle. Sokeritoukat on tuholaisia. Get educated.
Ei kannata käyttää vierasta kieltä. Noin pieni lapsi ei vielä ymmärrä sitä.
Pitäis antaa rehottaa. Hyönteiset tykkää ja vaikka emme aina niistä hyönteisistä niin välitä niillä on oma tarkoituksensa maailmassa. Ne nurmikot on kyllä yksi riesa. Antaa rehottaa. tanskassa ollaan alettu ymmärtää että asioiden pitää rehottaa. heheheh..mutta ymmärrätte pointin? Toivottavasti.