Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuota 4v tyttöä vaivaa?

Vierailija
11.07.2022 |

Kun se on nykyään ihan mahdoton eikä tottele minua millään? Se kiukuttelee koko ajan kaikessa, esimerkiksi siitä että minkälaisia vaatteita sen kuuluu käyttää. Se ei haluaisi millään käyttää minun sille valitsemia vaatteita, vaan huutaa, itkee, polkee jalkaa maahan ja heittelee tavaroita kun pakotan sen käyttämään vaikka sinistä paitaa kun se itse haluaisi ehdottomasti vaalenpunaisen paidan ja ei haluaisi käyttää vihreitä housuja vaan violetteja housuja.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mulla on vaan poikia. Eskarista asti kohta ylä-asteelle kelvannu sama reppu.

Vierailija
2/13 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Henna roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu ikään. Suhtaudut kaikkeen sen kiukutteluun kuin sitä ei olisikaan olemassa. Puet vaan päälle vaikka kiukkuaisi mitenkä. Sen aivoissa kehittyy jokin osa-alue joka saa käyttäytymään kuin omistaisi koko maailman.

Vierailija
4/13 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä häntä vaivaa kysyt. 4 v on tuollainen. Miksi ei saa pitää sitä toista väriä? Anna kaksi vaihtoehtoa päätettäväksi ja hyväksy mitä päättää

Vierailija
5/13 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v uhmaikä.

Vierailija
6/13 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna käyttää minkä väristä paitaa haluaa. Äitinä valitse taistelusi.

Vierailija
7/13 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mukulalle valinnan vapauden illuusio. Anna sille muutama paita, housut, sukat yms. joista saa itse valita mieleisensä yhdistelmän. Samaa taktiikkaa voi soveltaa myös muihin elämän osa-alueisiin.

Vierailija
8/13 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin itse valita. Ongelma?

Vierailija
9/13 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa typerä aloitus!

sama kuin ruuan kanssa taistelu! Jos ei syö perunaa, olkoon syömättä.

Mitä väliä äidille on, minkä värinen paita tai sukat!

Ei meillä koskaa tapeltu mistään vaatteista. Valitsi itse kaapista. Kunhan ei ollut pinkkejä ja nallekuvia, koska on poika.

Tosiaan, sama reppu lukioon asti, sitte se hajosi lopulta.

Ei typeristä asioista kannata vääntää lapsen kanssa, valtataisteluksi menee.

Vierailija
10/13 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna valita vaaleanpunainen paita, vaikka nykyään ei saisi kasvattaa mihinkään sukupuoli rooliin, niin silti sellainen on lapsille hyvin usein ihan luonnollista että tyttö tykkää työttömistä asioista, eikä siinä ole mitään pahaa, eikä se syrji ketään.

Vierailija
11/13 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä häntä vaivaa kysyt. 4 v on tuollainen. Miksi ei saa pitää sitä toista väriä? Anna kaksi vaihtoehtoa päätettäväksi ja hyväksy mitä päättää

Juuri näin. Pahimmat on vanhemmat jotka rupeavat inttämään jostain paidan väristä lastensa kanssa. Täytyyhän näiden naperoiden saada jotain päättää. Ja toi muuten kuuluu tohon ikään myös.

Vierailija
12/13 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit apuja jos et itse pärjää lapsen kans.

Vierailija
13/13 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasta vaivaa mikään, vaan tuo kuuluu lapsen kehitykseen tuo ikä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi