Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö ihminen jonka historia on pitkälti irtosuhteita ja hyvin lyhyitä parisuhde yrityksiä, koskaan olemaan lojaali hyvä kumppani yhdelle?

Vierailija
11.07.2022 |

Onko asenteet ja elämäntavat liian juurtuneet?

Voiko olla luotettava?

Ymmärrän että takeita ei koskaan ole, mutta mitä kokemuksia?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty

Vierailija
22/35 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi kokeilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ja ei.

Vierailija
24/35 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itkettää tämä ihmisten lyhytkatseisuus ja olettamukset. Tutustukaa niihin ihmisiin yksilöinä, älkääkä aina olettako pahinta toisista.

Vierailija
25/35 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaksi n. vuoden pituista seurustelusuhdetta sekä kaksi muutaman kuukauden pituista tapailua sekä muutamia yhden illan juttuja ennen naimisiin menoa.

Eksällä taas oli yksi pidempi seurustelu ja toinen lyhyempi ennen naimisiin menoa.

Oltiin 21 vuotta yhdessä. Mä en pettänyt, eikä mulla eksänkään suhteen mitään erityisempiä epäilyjä ole että olis pettänyt. Avioliitto päättyi eroon erilleen kasvamisen ja tunteiden väljähtymisen takia.

Ei se parisuhdehistoria välttämättä kerro mitään siitä millainen siitä pitkästä suhteesta tulee.

Vierailija
26/35 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty. Tottumus on toinen luonto.

Vierailija
27/35 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla itkettää tämä ihmisten lyhytkatseisuus ja olettamukset. Tutustukaa niihin ihmisiin yksilöinä, älkääkä aina olettako pahinta toisista.

Pessimisti ei pety eikä optimisti opi.

Vierailija
28/35 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kaksi n. vuoden pituista seurustelusuhdetta sekä kaksi muutaman kuukauden pituista tapailua sekä muutamia yhden illan juttuja ennen naimisiin menoa.

Eksällä taas oli yksi pidempi seurustelu ja toinen lyhyempi ennen naimisiin menoa.

Oltiin 21 vuotta yhdessä. Mä en pettänyt, eikä mulla eksänkään suhteen mitään erityisempiä epäilyjä ole että olis pettänyt. Avioliitto päättyi eroon erilleen kasvamisen ja tunteiden väljähtymisen takia.

Ei se parisuhdehistoria välttämättä kerro mitään siitä millainen siitä pitkästä suhteesta tulee.

Minkä ikäisiä olitte, kun menitte yhteen? Kaikkihan tässä sanoo, että alle 30-vuotiaat vielä kykenee sitoutumaan, mutta jos vielä yli 30-vuotias käyttäytyy noin kevytsuhteillen, ei hän koskaan tule sitoutumaan (jos näennäisesti tekee niin, niin todennäköisesti pettää).

Vierailija
29/35 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olitte, kun menitte yhteen? Kaikkihan tässä sanoo, että alle 30-vuotiaat vielä kykenee sitoutumaan, mutta jos vielä yli 30-vuotias käyttäytyy noin kevytsuhteillen, ei hän koskaan tule sitoutumaan (jos näennäisesti tekee niin, niin todennäköisesti pettää).

Nuoria oltiin, 23 ja 24 kun alettiin seurustella. 24 ja 25 kun mentiin naimisiin. En usko että meistä kumpikaan persoonana olisi muuttunut siinä muutamassa vuodessa. Molemmat kuitenkin etsi sitä vakituista, pysyvää suhdetta ensisijaisesti ja nimenomaan halusi sitoutua liittoon. Luulen että ajatusmaailma olisi ollut sama vielä 30-kymppisenäkin. Toki onni että silloin löydettiin toisemme nuorempana. Samat ajatusmallit molemmilla on vieläkin, vaikka me keskenämme erottiinkin. Vakituista ja pysyvää suhdetta ollaan etsitty kumpikin tahollaan eron jälkeen.

Vierailija
30/35 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy.

Vanhemiten ja perheen myötä ja todella toista rakastavana, villeinkin mies rauhoittuu.

Kokemusta on.

Vierailija
31/35 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyy.

Vanhemiten ja perheen myötä ja todella toista rakastavana, villeinkin mies rauhoittuu.

Kokemusta on.

Eiköhän hänenkin tarinansa löydy esimerkiksi tästä ketjusta:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4725393/jos-ex-miehesi-pettanyt-pettiko…

Yleistä näyttää olevan.

Vierailija
32/35 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluasi olla sellaisen kanssa joka levitellyt ympäriinsä?

33/35 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaasta asti irtosuhteita max. 7kk parisuhteita... 24 vuotiaana löysin mun kumppanin, ollaan nyt oltu 3 vuotta ja olen ollut lojaali ja hyvä häntä kohtaan, hänestä välitän ja häntä rakastan.

Se riippuu taustoistakin. Irtosuhteet oli helppoja, kun ei luottanut keneenkään. Ja parisuhteissa oli aina jotain vikaa. Pitää löytää ihminen kenen kanssa voi ja haluaa olla.

Ei rakastunut petä.

Vierailija
34/35 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty. Olen mies jolla on noin 400 naiskokemusta. Muistot vaihtelevista seksitavoista ja toinen toistaan makeammat naiset ovat saaneet minut havittelemaan aina uutta ja lisää. Kenelle riittää yksi? Ei ainakaan minulle.

Vierailija
35/35 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pessimisti ei pety eikä optimisti opi.

Miks kaikki pessimistit vaikuttaa sit kaiken aikaa kaikista eniten pettyneiltä ja optimistit fiksuilta ja pärjääviltä?

Semmoset itsepetokset.