*** 3-kuumeilijat loppuviikkoon ***
Ajattelin perustaa uuden pinon kun alkaa tuota vanhaa olemaan jo kymmenen sivua :-) kiva kun on hulinaa!
Joku ehdotteli että päiväpinot, mikäs siinä jos vaan jaksetaan niitä aloitella :-)
Kommentit (62)
Oireina on ollut kipeät nännit, palelu, hiukkasen etova olo aamukahvien jälkeen ja alavatsakipuilu on ollut samanlaista kuin aina menkkoja odotellessa.
Teen vielä huomenna sen toisen testin jos olis yhtään tummempi. Mulla on ilmeisesti ollut ovulaatio myöhemmin kuin mitä luulin, koska eilen olis ollut dpo14 ja vain se haalea viiva ilmestyi sinne testiin tänään.
Toivottavasti säkin saisit sitten sen plussan ruutuun kun testaat :D Paljon +++++-säteitä nyt lähetän!
Ja kaikille muillekkin myös +++++++++!!!
Ansku78 kp29/28 tai rv 4+0
Anskulle Onnea!!!
Voih, tänään ovistestiin tummempi viiva kuin testiviiva. Mies reissussa tulee huomenna, toivottavasti ehditään vielä pupuilla tän oviksen aikana. Tosin kp jo 19/n.28, hmmm...ehkä mun kierto ois pidempi tässä kuussa, pari kiertoo sitten oli 32. Tai sitten elättelen toiveita että simpat elää kp 15 asti jolloin viimeksi pupuiltu. Voi kökkö, ois tyhmää kun jo nyt tietää ettei tässä kuussa mahiksia :(
Mulle sellasta et menkat ei vieläkään alkaneet toden teolla eikä oo kyllä mitään menkkakipujakaan. Vaaleanpunaista limaa vaan.
Eli enpä tiiä voisko vielä olla toivoa...?
Outoa.
Testien pitäis tulla ma ja jos silloin ei vielä ole punainen niagara niin ei kun testaamaan... Elämäni pisin piina" viikko" ... Kestänyt tähän mennessä jo 17 päivää!!
Muuten en epäilisi hetkeäkään että toivo olis menetetty mut rinnoissa edelleen outo epänormaali kihelmöintifiilis ja hirveän huono olo tuli tänään kera kamalan väsyn.
Jos menkat ei ala ja testi edelleen maanantaina negaa niin taidanpa varata ajan gynelle ensi viikolle.
Kaikille tsemppiä :-)
Sintagma kp 36/1 ???
Ärsyttävää kun koko ajan tuntuu, että jotain valuis pöksyyn. Valkovuoto on vain ihmeellisen limaista. Mutta kun täytyy koko ajan juosta vessaan, että joko se side pitää laittaa.
SINTAGMA, voihan tuo olla vain jotain raskauteenkin kuuluvaa tiputtelua. Eli saatat hyvinkin olla raskaana. Varaa aika gynelle jos jatkuu vielä tuollaisena. Paljon voimia!
T: Ona yk2 ja kp 29/31-33
Anteeksi että siirryn suoraan omaan napaan, mutta... eilen sain sen haamun sillä acon10:llä. Tänään aamulla tein uuden testin ja vielä oikein predictorilla. Ihan kirkastakin kirkkaampi nega tuli. Ei edes pientä haamua pysty siitä tihrustamaan millään lampulla. Nyt en käsitä yhtään. Menkat on siis nyt myöhässä 2 päivää. Samoja oireita on edelleen ilmassa mitä olen aikaisemminkin kirjoitellut mutta edes tuhrua ei tule pyyhittäessä.
Voi p*rse että ottaa aivoon nyt. Kumpaan sitä nyt sitten voi luottaa?
Mulla on edelleen se eilinen acon-testi tallella ja siinä on vieläkin se haamu nähtävissä. En löytänyt predictorin pakkausselosteesta merkintää kuinka herkkä testi se on, mutta siinähän kyllä lukee että voit tehdä testin jo samana päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa.
Ja mulla on aina ollut tosi tarkka toi kiero, ehkä kerran on venynyt päivällä yli ja sekin oli silloin kun olin just lopettanut ne minipillerit.
Nyt on vähän lyöty olo :(
Parempaa onnea kuitenkin muille piinailijoille!
Ansku78 yk5 ja kp30/28
ANSKU78, no piirtyikö testiin selvä viiva? :-) Täällä jo odottelen uutisia.
Mulla on semmosta ihan pientä menkkajomotusta. Saas nähdä tuleeko täti. Eilen repäs taas inhottavasti kohtua. Samanlaisia repäisykipuja oli toisessa raskaudessa. Valkovuotoa tulee aika paljon. Nyt alkaa olemaan jännät hetket...
Kertokaahan te muutkin kuulumisia.
T: Ona yk2 ja kp 30/31-33
Ansku78....älä vielä heitä kirvestä kaivoon!!! Sillä eikös se Predagtor vai mikä se oli niin se ei ole niin herkkä kuin se Acon 10...elikkä siitä se johtuu. Nyt vaan rauhassa pari päivää...tai päivä kaksi,...Kyllä se varmasti vahvemmaksi muuttuu!! Ja sinäkö oikein kirjoitusta manailit...heeeh.sitten meitä on kaksi..mä teen SIKANA virheitä tässä kiireessä ja kuvittelen osaavana kymmensormijärjestelyn!!!
Sintiagma; voihan kökkö...mikähän sun kroppaa nyt piinaa..Toivottavasti raskaus!! Tai alkais sitten se kunnon vuoto...toi tilanne on kyllä kaikista ärsyttävintä!! Voimia kovasti piinailuun!!!!!!!
PikkuPilu: Oletkos sevinnyt bileistä????
Mirtili (olikohan nikki oikein kirjoiteltu) Kurjaa, että mieli maassa. Koita räpistellä eteenpäin..jotenkin!!
Omanapa: Tämä voi kuulostaa vähän hassulta, mutta luulen, että mulla on ollut hyvin varhainen km.. (voiko tälläistä ees huomata) mutta raskausoireita siis oli...mutta testi näytti kuitenkin siis negaa kaksi päivää ennenkuin vuoto alkoi. Mutta vuoto oli kullä kummallista...tuli sellaisnen hyytymäklönti. Isompi ees mitä synnytyksen jälkimeniningeissä. Tai kun klöntti tuli ulos tuli sellainen ole, ku istukka pulpahti ulos silloin synnytyksessä .Niin no siis klöntti oli ainakin sellainen tulitikkurasian kokoinen.... Ja nämä klöntit ja hyytymät eivät ole oikein ominaisia normaaleihin menkkoihini... Mitä luulette??? No, parempi näin jos oli km, etten ees tehnyt plussa testiä. Mutta tämä vahvistaa sen, etten ihan luuloraskaana ollut. Tai siis yrittänyt olla raskaana :)
Joku muuten mainitsi siitä holahdus tunteestaja täti ei kuitenkaan kurkkaa...Olikos se Ansku...mulla oli esikoisen kanss aihan sama juttu!!! Eli hyvältä raskausjutulta kuulosta!!!!!
MR alku kierto / 29-39 , yk 5
Se predictor ei oo ollenkaan herkkä. Oisko että 40-50IU pitää olla... Kun aconilla riittää siis kymmenen. Mä sain vahvan plussan predictorista viikon päästä kun menkkojen ois pitäny alkaa. ;)
Oma olo niin väsyny, ettei jaksa ees netissä istuksia paljoa...
Hulda 7+2
Jospa ostas vielä apteekin oman lisäksi. Onko se herkkä? Suositelkaa jotain hyvää testiä! Alkaa jo vähän nolottaan ku ramppaan aina samassa apteekissa ostamassa milloin minkäkin testin ;).
MinttuRouva ja Hulda80: Kiitos tsempityksestä :) Tuli parempi mieli, aika paljonkin! Oon vain aina saanu predictorilla selvat " pallot" edellisissä raskauksissa. Esikoisesta tuli ihan tulenpunainen pallo heti samana päivänä ku menkat ois pitäny alkaa ja toisesta lapsesta tuli vähän vaaleampi mutta selvä sekin. Mutta kuten ounastelin niin ovulaatio on ollut varmaan vähän myöhemmin kuin kuvittelin :)
MinttuRouvalle vielä: Se kyllä kuulostaisi varhaiselta keskenmenolta. Mulla oli ihan sama juttu silloin ku oli toinen kierto pillereiden lopetuksen jälkeen. Ihme klönttejä tuli ja vuoto oli ihan jotain järkyttävää ekat 3 päivää. Vatsakin oli muistaakseni tosi paljon kipeempi kuin yleensä menkkojen aikaan.
Ja hyvä etten ole ainukainen joka näitä kirjoitusvirheitä suoltaa ;) Edelliseenkin kirjoitukseeni oli lipsahtanut sana kiero joka tietenkin tarkoitti kiertoa. Vaikka aika kierolta tämä mun tilanteeni tuntuukin just nyt :D
Ona: Edellisessä sepustuksessani kerroinkin miten tämän aamun testauksessa kävi :/ ... piina jatkuu täällä..
Ansku78 yk5 ja kp30/28
Mä ja niin vissiin aika moni täällä vannoo ihan apteekin oman nimeen....elikkäs jospa kokeilet sitä :)
Mulla näytti apteekin omalla esikoisesta kans heti ku menkkojen olis pitänyt alkaa ja kuopuksen kohdalla testi näytti plussaa vasta melkein kun menkat oli kaksviikkoa myöhässä. Ja sitä sitten manasinkin kun mikä ihme taas mätti..kun tätiä ei näy ja NELJÄ nega testiä tein...eikä ees oireita ollut oikein suuntaan tai toiseen.
Tsemppiä!!!!!
Linda joko testaat??? Jännää, pidän peukkuja sinulle!!!!!!!
Ja tulethan sitten heti kertomaan kuulumisia. Me manataan tällä se täti pysymään KAUKANA!!!!
MR
Vähän ihmetyttää kun tätiä ei näy ja nyt kp 30/28.
Aikasemmin oon kanssa testannu apteekin omalla ja silloin tullu heti plussaa, nyt tuli kuitenkin ihan selvä nega =(
Pitää kai vaan odotella tätiä tai jotain tosi selviä oireita, nyt kun on vaan sitä lämpöä ja kuvittelin et senkin takia olis tullu plussaa.
Välillä tuntuu et jotain holahtais mut taitaa olla vaan valkovuotoa?
Pakko malttaa ja odottaa torstaihin kun silloin olis menkat myöhässä sen viikon. Esikoista odottaessa odotin et täti oli 2 viikkoa myöhässä ja kuopuksen kanssa odotin vaan viikon ja silloin siis tuli molemmista heti selvät plussat. Joten ei voi muuta kun odotella ja katsoa miten tässä käy, oon vaan tullu aika kärsimättömäksi kun tota ikää on tullu lisää =)
Tsemppiä ja plussaa Ansku78:lle ja muille testaajille!
En oo kerenny kirjotteleen vaikka oonkin aina välillä käynyt kurkkimassa kuulumisia.
Tervetuloa uusille!
Elisabethille pidän peukut pystyssä, että kaikki on ok! Onko vuoto jo loppunut?
Ansku: Tulehan kertomaan, kun olet tehnyt uuden testin! Josko sitten jo uskaltaisi onnitella! ;)
MinttuRouva: Voihan se olla aikainen km. Ja onnea uuteen kiertoon!
Bileet on nyt melkein ohi! Tänään tulee vielä mun isä vaimonsa kanssa käymään :) Kuopus sai paljon kaikkia kivoja lahjoja! Vähän vaatetta, koruja, kaksiosaisen valokuvakehyksen 1v kuville, Plaston taaperokärryn (toivottu, että voi myös ulkona mennä), Muumimukin, Lelukännyn(puhuu numerot, aakkoset ja soittaa musaa), kylpyleluja, ja sitten mun isä tuo vielä Pikkuväki talon (soitti lelukaupasta että ostavat sellasen) :) Esikoinen taisi enemmän nauttia juhlista, kun oli kavereita kylässä (mun ja miehen kaikki pikkusiskot 4kpl ikähaarukalla 1,9v-6v) ja moni toi sillekin jonkun pienen paketin, niin ei ollut mustasukkainen ;)
Raskausoireita ei oo vieläkään paljoa! Joskus saattaa olla hetken paha olo, mutta siinä se taitaa ollakin! Ja tietysti sitä valkkaria riittää riesaksi asti!
Eipä tällä erää muuta!
PP 6+0
Aika erikoinen kierto tämä meillä kaikilla näköjään, täti on varmaan erikoisen ilkeällä päällä kun näin montaa koettelee!!
Ansku78, sulle taatusti pärähtää kunnon plussa, älä siihen predictoriin (vielä) luota, se taitaa olla " epäherkimmästä" päästä.
Linda81lle myös sellaista että aina on toivoa ennen kuin kunnon vuoto alkaa. Ehkä olet hedelmöittynyt myöhemmin kuin luulet.
............o.n...........
Mulla alkoi eilen illalla selkeä runsas, kirkas vuoto ja tänään tullut hyytymiäkin. Eli toiveet pöntöstä alas.
Mutta tiiättekö mitä, mun vauvakuumepiikki meni ohi.
Tosi kummallinen juttu mut oon löytänyt (ilman etsimistä) ainakin 5 tosi hyvää syytä miksi meidän kannattaa odottaa muutamia kuukausia, tai jopa puoli vuotta ennen kun ruvetaan uudelleen yrittämään.
Mä aattelin mennä kouluun. :-)
Nyt oon onnellinen näin, ja toivon kaikille teille piinailijoille sekä oviksen etsijöille paljon paljon tärppionnea!!! :-)
Sintagma kp 2 ja poistun palstalta ja kun palaan joskus, en halua nähdä teitä yhtäkään täällä onko selvä!?!?!??!?!!! :-) Vaan kotiloissa!!! :-)
Oon jotenkin käsittänyt ettei se Predictor olisi kauhean herkkä. Teit sentään todella herkällä testillä tuon haamutestin. Sinuna odottelisin muutaman päivän ja tekisin vaikka Apteekin omalla testillä tai jollain muulla.
T. Ona yk2 ja kp 30/31-33
kylläpä täällä on tapahtunut sunnuntaina aikana. Täti kiusaa monia tai lähinnä oudot kierrot. Minulla oli kasn se viime kierto sellainen että tuli hirveesti kipuja pari päivää ennen kun sitten vuoto alkoi. ylensä ei mitään kipuja ja ne jatkui vielä viikon.
no nyt mä vaan tääl yritän aatella jotain muuta kun yrittäistä ettei se veisi koko elämää.
plussan odottajille kovasti plussa tuulia++++, eiköhän ne haamut plussaksi muutu. !!!!
kp19/mahdollisesti 29
Voi sitä täti paholaista!!!!! Olen pahoillani! Mutta kiva kuulle, että olet löytänyt positiivista elämääsi! Kuulostaa hienolta! Onnea koulutielle ja muista olla ahkera!!!!!!!!! Tulee ikävä sinua!! Ja jooo todella toivon ettei sit nähdä tällä puolella!! VAan tosiaan tuolla kotiloissa!! Ja heeeeh, just kun opin että olet Sintagma etkä Sintigma!!!!!!!!
Hyvää jatkoa ja törmäillään !!!
Ps. Saa meitä käydä kyllä välillä kurkkaamassakin!!!!!!
Mr
Ihan ekaks Sintagmalle: Ompa ihanaa kun saa lukea noin positiivisesta asenteesta :) Olet ihan oikeassa siinä että elämästä pitää ja täytyykin löytää muutakin hienoa jos jokin suunnitelma ei tunnu onnaavan juuri sillä hetkellä. Oikein paljon onnea koulutiellesi :) Mun tulee kyllä vähän ikävä sun kirjoituksia mutta tule edes välillä katsomaan meitä täällä, jooko? Ettet ihan kokonaan hylkää :)
Sitten oma (.): Mies kultani lähti mukisematta ostamaan mulle aconin testiä. Itsellä on sieltä aamusta asti ollut ihan _hirvittävän_ kipeä pää + olin pidätellyt melki viis tuntia virtsaamista että voisin vielä tänään tehdä sen testin... Miten niin olen ihan älyttömän malttamaton ;) ??
Tein sen sitten puoli tuntia sitten ja kyllä mä nyt uskon että se on ++++ plussa!!! Sen verran paksu ja tummempi punainen viiva siihen tuli ettei tarvitse edes valossa tihrustaa :D
Voi hitsi että nyt on helpottunut olo.. Olin niin maissa sen aamuisen predictorin jälkeen. Te kyllä suuresti autoitte mua osallanne piristyyn ja en heittänyt sitä kirvestä sinne kaivoon! Kiitos kaikille kannustavista viesteistä :)
Jos sopii niin roikun vielä jonkin aikaa täällä kuumeisten puolella teidän riesana? En ihan vielä silti uskalla jalkaa laittaa tuonne kotiloiden puolelle.. Sitä paitsi haluan pysyä kärryillä teidän muidenkin piinapäivistä. Täällähän on monella ne just nyt tai ainakin ihan kohta käsillä!
Helpottuneen onnellisena Ansku78 rv 4+1
Oikein paljon onnea, hieno juttu!
Mitäs raskausoireita sulla on ollutkaan??
T: Ona yk2 ja kp 29/31-33