Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** 3-kuumeilijat loppuviikkoon ***

19.10.2006 |

Ajattelin perustaa uuden pinon kun alkaa tuota vanhaa olemaan jo kymmenen sivua :-) kiva kun on hulinaa!

Joku ehdotteli että päiväpinot, mikäs siinä jos vaan jaksetaan niitä aloitella :-)

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan kauhusta kankeana siella, mutta ajatteleppas tata, monella on ollut kunnon kuukautisiakin joten eikohan se sinunkin pikkumatosi kyydissa pysy:) Think positive!

No niin nyt unohdin jo kuka kyseli onko kukaan samoilla paivilla menossa, oliko se ansku? No mina odottelen taalla tatia saapuvaksi, mutta ei kaveria vaan nay! Varmaan kierto vaan temppuilee, tosin oviksesta on tanaan 15 paivaa, oireet niin mahtavat ettei voi errehty' ja olla huomaamatta. Nyt ei olisi paras mahdollinen aika tulla raskaaksi, mutta jos meille kavisi kerrankin peikkomainen flaksi niin olisin todella kiitollinen. Kumpikin vaihtis siis olis kay, aika jakomielitautista...

Hitsi, kun pomo nakittaa mua niin kovasti etten ehdi lueskella teidan juttuja...argh.

Pitakaa paat pystyssa!

Lumituuli kp31/31

Vierailija
22/62 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pirun aivovammako muhun on iskenyt...

Tsemppia teille kaikille keta koetellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli omassa navassani ei tällä hetkellä raportoitavaa, mutta tulin toivottamaan voimahaleja Elisabethille ja JB72:lle. En osaa sanoa kummallekaan mitään neuvoja, koska ei ole kokemusta vastaavista.Mutta olen kyllä kuullut sitä, mitä muutkin ovat täällä sanoneet, että joillakin voi tulla usemmankin kerran raskausaikana vuotoa ja silti kaikki hyvin.Kärsivällisyyttä odottamiseen niin kyllä ne asiat selviävät! (Tiedän että helpommin sanottu..)

Hyvää viikonlopun alkua kaikille ja toivotaan että joku kertoisi pian plussauutisia niin saataisiin taas iloittavaa!

Vivian, kp 30/?. Ilmeisesti yk 2 tai sitten yk1 ja kp53.Ota tästäkin nyt sitten selvää.. ;)

Vierailija
24/62 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä, kun olen vessassa käynyt, on veri paperissa vähentynyt. Viimeksi ei ollut kuin pieni viiru ja sellaista rusehtavaa. Neuvolaankin soitin ja sanoivat, että kun viikkoja on vielä niin vähän 5+6, niin heidän laitteensa eivät vielä näytä mitään. Ei siis auta kuin odottaa joko kipuja ja kovaa vuotoa tai ultraa, joka on VASTA 7.11.!! Terkkari sanoi, että jos kipuja tulee, niin sitten päivystykseen, niin antavat lähetteen tutkimuksiin.

Mutta siis toivotaan, toivotaan. Olo on parempi. Kuten sanoin, itkut itkin eilen ja nyt sitten odotellaan. Toivottavasti vuoto loppuu ja toivottavasti en sekoa ennen ultra-aikaa.

Kiittäen, E

Vierailija
25/62 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla piinapäivillä mennään :) Koskas olette ajatelleet testata? Itse teen huomenna jos ei ferrari kurvaa sitä ennen :) IIIKS! Nyt ei kyllä ole mitään oireita, ei suuntaan eikä toiseen...

JB72: Sinulle myös hirvittävästi haleja ja jaksuja! Odottavan aika on ihan _tuskaisen_ pitkä!!

Ansku78 yk5 ja kp28/28

Vierailija
26/62 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliisabeth1 ja JB72: Kummallekin voimia ultran odotukseen ja toivotaan et kaikki on hyvin vuodoista huolimatta. Yhdellä ystävälläki oli alkuraskaudessa vuotoa ja nyt siitä raskaudesta on elämää sulostuttamassa 3-vuotias tyttö. Silti on piinaavaa odotella sitä ekaa ultraa!

Mä tuun varmaan olee ihan paniikissa ekat viikot vaikkei mitään vuotoa tai muita sen suuntasia tuntemuksia oiskaan ku mulla keskenmeno todettiin vasta viikon 14 ultrassa. Oli menny kuulemma kesken ihan alkuviikkoina tai sit se oli tuulimuna :( Toista tyttöä oottaessa meninki viikolla 8 yksityiseen ultraan ja tulevissa (toivottavasti niitä tulee vielä) raskauksissa aion tehä ihan samalla lailla!

Ona, Ansku78 ja Lumituuli: Tsemiä piinapäiviin ja kertokaahan ku pääsette testailee!

Ollaan tänään lähössä mökille vikaa kertaa tänä vuonna. Siel on sen verran kylmä et saa pakata matkaan puolet vaatekaapin sisällöstä. Tuleepahan ainaki ulkoiltua siellä normaalia enemmän :)

Jään siis viikonlopuks pimentoon joten mukavaa viikonloppua kaikille!

Tarald

Vierailija
27/62 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsityksen mukaan keskenmenossa pitäisi tulla enemmän verta ja kauemmin kuin normi-kuukautisissa eli hyvältä näyttää :-) :-) ! Joskus voi käydä niinkin että toinen kaksosista tippuu pois kyydistä tms.

Vuotoja voi myös tulla siitä kun istukka kehittyy tms. ja kohdun limakalvoa koetellaan :-)

Mulla tuli ekassa raskaudessa vuotoa vähän siks kun kohdunsuulla oli pieni solumuutos.

Postituslistalla edellisessä raskaudessa yks äiti oli yöllä herännyt joskus rv 15 siihen että sänky tulvi verta!! Ja silti vauva oli selvinnyt.

JB72, sunkaan vuoto ei taatusti ole vaarallista :-) pidän peukkuja molemmille.

Omaa napaa... En ole testannut tänään mutta aika selvää alkaa olla. Paha maku on tullut suuhun ja rinnat kasvaneet ja niitä kihelmöi sillä tavalla että on mahdoton olla huomaamatta.

Ostan testin vielä tänään ja tulen sit illalla raportoimaan ;-)

Eivät testit Englannista tulleetkaan vielä joten pakko sitä on hakea testi!

Tsemppiä kaikille ja hyvät viikonloput :-)

Sintagma kp 35 (tai ehkä mahdollisesti 4+1)

Vierailija
28/62 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio testata. Oon heikosti raskautuvaa tyyppia ja en usko raskauteen ennenkuin kuukautiset kuukauden myohassa:) Kylla se tati tiensa tanne loytaa viikonlopun aikana kun jo vahan menkkakipuilua ilmassa ja muutenkin ihan neutraali olo. Eilen tuli ihan tippa vaaleanruskeaa vuotoa, eli kylla se sielta alkaa. Taytyy viela illalla kuulostella kun pitaisi lahtea laksiaisiin.

Tsemppia teille Ona ja Ansku, pidetaan peukkuja pystyssa.

Sintagma taitaa siirtya kovaa vauhtia kotiloihin:)

Muille heilutuksia!

Minkalainen saa muuten Suomessa on talla hetkella, onko ruska jo mennyt ohi? Jotenkin kaipaan sita ihanaa varimaailmaa... huoh.

Lumituuli 31/31

Vierailija
29/62 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koukussa tähän palstaan. :-D Onneksi ei ole kovin paha pahe.

Mulla on semmosia ihmeellisiä repäisykipuja kohdun tuntumilla. Eli jos nousen nopeasti sohvalta tai käännyn nopeasti, niin repäisee tuolta jostain kohdun lihaksista. Samanlaisia repäisyjä oli kun odotin toista lastamme. :-o Tämä ei siis ole kuviteltu oire tai hakemalla haettu oire vaan selvää repäisykipua. Outoa...

Valkovuoto on lisääntynyt. On semmonen ihmeellinen holahdusolo, mutta paperiin jää liukasta valkkaria.

ANSKU78, testaan ens viikolla eli yritän olla kylmäpäisesti testaamatta ainakin viikonlopun yli.

Jännittävää!

T: Ona yk2 ja kp 28/31-33

Vierailija
30/62 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti ensin....

jb72 ja elisabeth: voima haleja teille. toivottavsti on tosiaan vaan niitä normaaleja vuotoja.. koittakaa jksaa ultraana asti!!!

ona: kiitos linkistä!!! :)

tarald: minä varmaan ekan testin teen ensiviikonlopussa..varmaan sunnuntaina. virallisesti pitäs tehä vasta sitten keskiviikkona, mutta sunnuntailla varmaan rupee testit painamaan mieltä.

sintagma: sulla on kyllä niin selvät oireet ja kun niitä haamujakin on tullut että eiköhän se sieltä nyt sitten vahvistu. ++++

Tännehän ei kummia kuulu. Lämmöt oli selkeetsi noussut jotenka kylläpä se ovis ainakin on varmaan tapahtunut. kun nyt jaksaa odotella että pääsee testaamaan. ensiviikon puolivälissä sitä varmaan vahingossakin tunnustelee kiinnitymiskipuja. ja kun on niin neuroottisesti täällä niin niitä oireitahan heti löytyy.

puoliskoni onkin jo valitellut että eikö sitä voisi huomata ennen kun ryntään koneelle töistä tullessa :)

kp17/25-32, tässä kierrossa varmaan n. 29

Vierailija
31/62 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa, sorge...

Ihmettelin ku oletetun oviksen jälkeen ei lämmöt nousseet ja äsken testasin ovistestillä, kun lämpö normaalia alempana. O-plussa pamahti, tummempana kuin kp13 tullut. Mies tietysti reissussa viikonlopun, viimeksi pupuiltu kp15 tiistaina...voisko simpat elää tuon verran? Eli nyt siis kp18/n.28

Nyt ei kyllä oo erityisiä limoja, välillä pientä nippausta. Naisen kroppa se mysteeri onkin :)

Luteaalivaihe taitaisi jäädä liian lyhyeksi, vai?

Vierailija
32/62 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan että sillä ei ollut kaveria. Eli negaksi on haamu jälleen muuttunut ja paperiin tuli verta pyyhittäessä.

Haamun testasin siis tiistaina 10-testillä ja keskiviikkoaamuna uuden haamun rfsu-testillä ja torstaiaamuna heikomman haamun kuin edell. aamuna ja tänään oli sit täysin nega.

Olen siis ollut 2kk sisällä tietoisesti raskaana jopa 7 päivää...

Toivottavasti menkat eivät ole niagara.

Vähän kyllä on surullinen olo :-(

Mielummin olis olleet ne haamut tulematta kun että jo toisen kerran peräkkäisissä kierroissa lähtivät irti.

Muille sit enemmän sitä plussaonnea...!!

Vierailija
33/62 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINTAGMA: Voi kurjuus sentään! Miten voikin olla noin huono tuuri 2 kertaa peräkkäin. Tsemppiä jatkoon!

TUTTI: Kyllähän sitä mahiksiä on jos ovis ois nyt kp 18 ja petipuuhat kp 15 edellisen kerran. Kyl ne simpat sen 3pv jaksaa uiskennella!

LIIPE: Sorry kamalasti. Päivitin ton esittelylistan oikein. En jotenkin vain ajatellut asiaa sen enempää. Tsemppiä sullekin piinailuun!

MAMITUS: Sua en vielä tainnutkaan muistaa pahoitella tädin tulosta. Seura avassa kierrossa sitten!

ONA, ANSKU78 ja LUMITUULI: Plussatuulia teille kaikille! Sieltä ne napsahtaa!!

JB72: Voimia! Tiistaina sit se ultra. Sitten selviää paljon. Koeta jaksaa.

AIHA Rv 8+4

Vierailija
34/62 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINTAGMA: ei voi olla totta :(, ei sulle voi käydä noin. ei varsinkaan kaksi kertaa peräkkäin. todella suuret pahoittelut :(

AIHA: ei se mitään, kuhan vaan osui silmään. ;)

Vierailija
35/62 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(en löytänyt iso omenan prismasta enkä s-marketista mitään muuta merkkiä!) ja selkeä nega.

Kyllä se haamu siinä testissä oli selkeä haamu ja nega selkeä nega, juju varmaan piilee siinä et tossa testissä roskishaamut tulee helposti mun pienen kokemuksen mukaan. Mutta kun sen ihan oikeasti heittää pois ennen kun 30min kulunut niin ei varmaan tuu epäselvyyksiä... Ehkä...

En mäkään voi uskoa että kaks kertaa näin huono tuuri :-( tosi mälsä olo. Ja oireet olivat taas heikot mutta selkeät klassiset raskausoireet...

Eipä oo tunnelma katossa ei :-( Ekalla kerralla en hirveesti surutellut, ehkä puoli päivää, mutta tällä kerralla on surkeempi olo jo.

Vuoto ei ole vielä alkanut mutta pyyhittäessä joka kerta paperiin jää limansekaista verta. Eli ei taaskaan ruskeaa tuhrua niinkuin yleensä, vaan sama kuin viime kierron kemiallisessa.

Itseasiassa mulla on vauvakuumepiikki mennyt taas ohi kun kuopus on ruvennut yöllisen 2,5-vuotiaan uhmahuutonsa... Herää pari kertaa yössä vihaisena huutamaan omassa sängyssään jotain " ei ei ei eieiei ei ei ei äiti ei äiti ei äiti ei äiti!!!" ja saattaa kestää puoli tuntia se kohtaus...

Ihmettelen että koska poliisit tai lastensuojeluviranomaiset on oven takana!

Et en sit tiiä otetaanko yritystaukoa...

Plussatuulia kaikille ja yritysonnea :-)

Sintagma kp1/26-35

Vierailija
36/62 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaks Sintagmalle: Ihan valtavasti haleja (((())))!! Mäkin olin ihan varma että se viiva sitten siitä vain vahvistuisi. Tuntuu tosi pahalle sun puolesta. Ja onhan se kamala pudotus jo toisen kerran kun noin käy :( Voimia kanssasisar! Ikävä kyllä tulee sinuna jos yritys/palstataukoa aiot pitää, mutta ymmärrän kyllä täysin!

Oma (.): Pienen pieni mutta aivan selvä haamuplussa piirtyi tänä aamuna acon10-testiin..!!! Tänään kp29/28 ja odotin jotenkin paljon selvempää plussaa täksi aamuksi, koska torstaina se testi näytti aivan kirkasta negaa. Vähän tietenkin Sintagmankin tilanteen takia en uskalla vielä ihan kattoon asti hyppiä vaan teen tod.näköisesti maanantai-aamuna uuden, ehkä apteekin oman. Tunne on silti jännä, laidasta laitaan mennään onnen ja pelon välimaastoissa :) Onnellinen olo on silti päällimmäisenä :)))

Oli ihan pakko raahata mieskin vessaan kesken aamupalaleipiensä syönnin että tulkkaa kans testiä. Ja samaa se näki siinä testissä kuin minäkin. IIIKS, sanon minä!

Ansku78 yk -5 ja kp29/28 (tai rv 4+0??)

Vierailija
37/62 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kirjotella tänne nyt ekaa kertaa, oon käynny pitemmän aikaa lukemassa teidän kuulumiset mutta en vaan oo saanu kirjotettua.

Ollaan Ansku78:n kanssa samoilla päivillä, mullakin siis kp 29/28 ja alkaa kieltämättä olemaan aika jännät paikat =)

Oireista en vielä viitsi sen enempää kertoa kun oon kuitenkin ihan varma että täti tulee tänään ja silloinhan kaikki oireet olis ollu vaan keksittyjä =)

Pakko keksiä tänään paljon tekemistä niin ei koko ajan ehdi juosta vessassa tarkastelemassa josko täti olis tullu vai ei.

Vierailija
38/62 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että sinäkin saisit nyt plussan :) Meillä olisi varmaan aika lailla sama laskettu aika! Mä lupasin itselleni hillitä tätä intoiluani vielä mutta tässä mä nyt jo lasketusta ajasta puhelen :D

Vierailija
39/62 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin esittelystäsi että meillähän on melkein saman ikäiset lapsetkin :D Meillä esikoinen (tyttö) on syntynyt 9/2001 ja poika syntyi 6/2005!

Aikas jännä yhteensattuma :)

Nyt on pakko rientään kauppaan!

Ansku78 kp29/28 (rv 4+0??)

Vierailija
40/62 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sekaisin olen omasta kropastani, että en tänne jaksa joka liikahdusta nyt rustata... mieli on maassa ja ahdistaa. Olen totaalisen pihalla siis mikä mulla on meneillään.

Menkat piti alkaa viime su. Eipä ole tätiä näkynyt, mutta sen koommin en ole ovistakaan varmaksi bongannut. Uskon että kiertoni hakee oikee linjaa, koska olen tähän asti imettänyt kakkosta, mutta nyt alkaa olemaan loppusuoralla sekin homma. Niin ja siis kaksi hyvin puhdasta NEGAA olen testannut maanataina ja torstaina. Eli uskon nyt vahvasti näin, että kierto heittelee ja raskaana en ole. Nyt vaan odotan sitä tätiä, että voin ruveta kunnolla tutkimaan olojani. Taidan tilata niitä ovistikkuja käyttööni, koska en voi enää luottaa omiin tuntemuksiini... tai mitä niihin nyt luottamista kun ei niitä ole. Mistäs saan tilattua tikkuja, en ole koskaan käyttänyt??

Omaa napaa tuli, oon hengessä mukana... Palaan asiaan myöhemmin. Miritli kp 34/28 normaalisti, mutta nykyään ?

ykt alkakoon meillä nyt alusta