*** 3-kuumeilijat loppuviikkoon ***
Ajattelin perustaa uuden pinon kun alkaa tuota vanhaa olemaan jo kymmenen sivua :-) kiva kun on hulinaa!
Joku ehdotteli että päiväpinot, mikäs siinä jos vaan jaksetaan niitä aloitella :-)
Kommentit (62)
mutta sen jälkeen en oo tehnyt. Enhän mä ollutkaan tullut järkiini :-P
Täällä taas!
Sintagma: Paljos sä tällä kertaa niitä testejä tilasit? ;) Sä oot oikea suurkuluttaja :) Ja mun miehen mielestä, kun ne neljäkin testiä oli liian paljon ja liian tiheästi testattu ;) Miehet!
Eipä mulla oikeastaan erikoisempia! Lapsosten kuvaus meni tosi hyvin! Kuopus ei yhtään itkenyt tms. ja tosi hyviä kuvia tuli! Maanantaina saa hakea koevedokset :) Nauratti, kun se kuvaaja kysyi, että " no mikäs seuraavan nimeks tulee?" Voikohan tän raskauden muka huomata vai heittikö se vaan? ;) Meidän tytöillä ei oo ees mitenkään samanlaiset nimet..
Taidanpa tästä siirtyä tv:n pariin ja tulla taas huomenissa lukemaan kuulumisia! Tänään on ollut vähän hiljaisempi päivä täällä!
PP 5+4
Ja kiva kun aloitettu uus pino, oli vanha jo tosiaan aikas pitkä!!! Heeeh, joku varmaan ihmettelee miten meillä on aikaa notkua näin täällä...Meikä käy aina pikaiseen vilkasee vaan tän..ja sit kiireesä jotain kirjottaa. Olen tosiaan jäänyt nalkkiin!
Hyvä ettei sulla ole vuoto alkanut Sintigma, eli toivoa on tai siis uskoa että se rfsu vai mikä se oli se parjattu testi on näyttänyt sulla ihan oikeaa!!! Uskotaan näin!!! Niin ja mitä omaan fiilikseen tulee...ei ole vaihtoehtoa kuin luovuttaa tai puskea eteenpäin...ja kolmosen haluan...yyyyh!
Voi Liipe...sulla on tosiaan PIIIIITKÄÄÄÄÄÄT viikot edessä, suorastaan kamalaa! Mutta kyllä se plussa sieltä varmasti pärähtää...tovotaan! Ja mitä siihen limaan tulee, niin voisi olla juuri ovis limoja?!?
pikkuPilu tiedätkö Järvenpäässä/tuusulassa hyvää gyneä??? Tai joku muu joka on sieltä päin???
Kukas se menikään meikän kanssa nyt käsikädessä kp:ssä??? Mulla siis kp 2 ...vasta.
Itellä ku pitkähköt kierrot niin tää yrittäminen on aika pitkäveteistä!!
Mr kp 2 /29-39 yk 5
Minä ainakin kuljen kanssas lähes käsikädessä.. Täti kaarto kirkkaan punaisella ferrarilla tänään, eli kp 32/30 vaihtu kp 1.. Ei muuta irtoa, sori. Mä vaan olin jo niin varma.. Itkuu tullu tuherrettua tänään henkisestä ja fyysisestä kivusta.
Tässä linkki jossa käsitellään vaaleanpunaista limaa. Minäkin olen kyseistä limaa bongannut!
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm. asp?m=8529497&p=1&tmode=1&smode=1
T: Ona yk2 ja kp 27/31-33
Mä ainakin kannatan päiväpinoa ku meinaa niin pitkiks noi pinot mennä. Tälleen helpompi huomata missä mennään.
Pahoittelut mamitukselle ja mintturouvalle ku täti tuli ja tsemihaleja uuteen kiertoon! Kyllä se aina ottaa päähän niin kovasti ku ei sitä kaivattua plussaa taaskaan saa ja uus yrityskierto alkaa. Toivotaan et pian ollaan kaikki kotiloissa :)
Sintagma: oottelen jo et testaat uudestaan ja pakkohan sen on vahvempaa plussaa jo näyttää! En voi uskoa et kaks kertaa peräkkäin ois huonoa tuuria!
Onkos muuten muita joilla ens viikon lopulla eli viikon kuluttua testipäivät?
Oltiin tyttöjen kanssa koko päivä mun mummin kestittävänä ja aivan mahtavat ruoat ja jälkkärit saatiin. Tultiinki sit illalla kotiin massut täynnä ja kassissa vielä ruokatuliaisia. Oikeen lomapäivä tällänen ku ei tarvi ruokaa tehä ja voi vaan olla ja keskittyy tyttöjen kaa leikkiin ja olemiseen :)
Nyt kattomaan loput Lostista...
Tarald yk2 kp 20/n28 ja oisko se dpo 6
Voisin melkein yhtyä tohon Taradin edelliseen viestiin. Ihan samat asiat on mielessä.
MR:lle ja mamitukselle (meniköhän oikein?) parempaa onnea uuteen kiertoon ja Sintagmalta odottelen kovasti vahvistusta kunhan uudet testit vaan saapuvat.
Mä olin poikien kanssa mun vanhemmilla yötä (mies tän viikon kursseilla) ja yli vuorokauden nettipimento oli melkein liikaa. Pino on kasvanut valtavasti sillä aikaa. Tää uus alotus on ihan hyvä juttu.
Huvittavia piirteitäkin tähän nettiriippuvuuteen liittyy. Mä en muista, että mä olisin kummankaan raskauden alkaessa tiennyt/aavistanut mitään kunnes menkat oli myöhässä ja sitten oli testillä vahvistettu. Nyt vaikka ei ole tarkoitus edes olla vielä raskaana voi pongata itsestään raskausoireita kun lukee muiden niitä itsestään tunnistavan: väsyttää ihan hirveesti ja viime päivät on saanut vessassa juosta vähän väliä ja ihan kuin rinnoissakin olisi ylimääräistä arkuutta. Todennäköisesti nämä ovat kuitenkin vain oireita ennen menkkojen alkua kp kai noin 26/28.
Äsken lirahti kirkkaan punaista verta housuun ja pönttöön. Isot itkut tuli! Nyt särkee vatsaa, kai, tai sitten vaan jännitän niin paljon. Laitoin siteen ja ajattelin mennä nukkumaan, josko unta saan. Kokoajan vaan fiilistelen, että lirahtaako lisää. Nyt pitäisi viikkoja olla 5+4. Apua! Ultra on varattu 7.11.... En ole aikaisemmin kokenut keskenmenoa (jos tämä nyt sitä on) eli auttakaa, onko tämä nyt loppu, vai onko vielä toivoa?
Koitan mennä nukkumaan...
eliisabeth1 5+5 tai sitten ei... : (((((
Voi ei! Toivotaan että tuo vuoto on vaaratonta, joillakuilla kun sitä on alkuraskaudessa vaikka kaikki ok. Pidetään peukkuja! Ilmottelehan mikä tilanne!!! *Voimahaleja*
Piti heti tulla katsomaan, onko kukaan vastannut. Varsinaisesti ei vuotamalla vuoda. Yön aikana ei mitään tullut housuun, eikä yskiessä (mitä teen kokoajan) mitään lorahda. Mutta aamupissalla tuli vähän verta ja pienen pieni klöntti ja pyyhkiessä jäi paperiin verta. Paljonko sitä tavaraa " pitäisi" tulla, jos kyseessä olisi keskenmeno? Pitääkö mun todella odottaa sinne 7.11. jonne oon sen yksityisen ultran varannut?
Tää on ihan kamalaa. Vatsan säryistäkään en osaa sanoa juuta enkä jaata, kun oon yskinyt jo monta päivää, niin on vatsa kipeä siitäkin. Nyt tietysti mietin, että kannattiko sitä kuitenkaan jatkaa jumppia normaalisti ja pitikö sitä eilenkin tehdä vatsalihasliikkeetkin...
Ei kai auta, kun odottaa. Sitähän tämä alkuraskaus varsinkin on, odottamista...
eliisabeth1 masentuneena :(((
Voi..ymmärrän huolesi!!! Itsekkään en ole joutunut kokemaan keskenmenoa, mutta lähipiirissäni on useampi sellainen. Heillä on kaikilla alkanut kaikilla tiputtelun jälkeen kunnon vuoto ja kiakki tyhjentynyt niin. Ja eräällä ystävälläni on tiputellut vähän punaista aina rv 16-18 asti. Toinen niistä oli jopa epäilty, etä kesken on mennyt, mutta eläväinen 4vuotias on nykyään :) Elikkäs jospa sinullakin olisi vaan normaalia tiputtelua!!! Toivotaan niin!!!! ****Haleja**** Varmasti huoli on suuri!!!
PS. Ihana, kun joku muukin on tälläinen aamu kukkuja!!!!!
MR
Kannattaako tehdä raskaustestiä uudelleen? Kauanko hormoneja on keskenmenon jälkeen? Näkevätkö sitten 7.11. ultrassa, onko ollut tuulimuna vai keskenmeno, jos siihen päädytään. No, itkut tuli itkettyä eilen... Nyt sitten vaan pitäisi odottaa, vai...?
En kestä, haluaisin (tietystikin) selvyyden asiaan heti!
E
Herätyys! ; )
Kaipaisin kipeästi kommentteja.
malttamaton E
Mä en usko, että testien teko hyödyttää nyt, kun sitä hCG:tahan on vielä pitkään keskenmenon jälkeenkin. Mut ei tuo vuoto vielä ainakaan mun mielestä kuulostanut mahdottomalta. Monilla on ollu runsastakin vuotoa alussa ja alkio on selvinnyt.
Olen tätiä piilossa täällä pinossa, ehkä se ei tänne löydä. ;-)
Minulla siis kierrot lyhentyneet joka kerta ja jos nyt vielä lyhenee kuukautiskierto, niin viikonloppuna vois ehkä alkaa menkat. Toivotaan ettei ole ainakaan pitkä kierto.
ÄITI1972, mäkin oon juossut vessassa ja mies sanoi, että mä oon tosi väsyneen näköinen. Tissit tuntuvat myös vähän ihmeellisille. Yritän kuitenkin olla realisti enkä odottele liikoja, koska sitten tulee valtava pettymys jos menkat alkaakin.
SINTAGMA, toivon että sun testiviivat ovat vahvistuneet. Täällä taitaa koko pino jännittää eli tule pian kertomaan testiuutiset. :-)
Kurkku tuntuu vähän aralle. Toivottavasti en ole tulossa flunssaan.
T: Ona yk2 ja kp 28/31-33
Niin, luulen tosiaan ettei testaaminen auta, kun se raskaus hormooni toisaan näkyy vielä keskenmenon jälkeenkin. Mutta ei sinulla varmaan sitä tosiaan ole. En tiedä miten suhtautuisivat neuvolassa asiaan...soita sinne. Onko muilla kokemusta??
Jos se on vaan toisiaan normaalia tiputtelua. Mulle muuten neuvolan täti sanoi kun odotin esikoista, että pientä tiputtelua voi tulle, ettei sa säikähtää sitä sillä pieni tiputtelu on yleensä ihan vaaratonta!
**Tsemppiä!!***
MR
Unohtui sanoa...hyvältä kuulostaa!!!!!! Jännitäävää!! Pidän plussa peukkuja ylhäällä!!!!!!
MR
Täältä toivotan minäkin hirveästi tsemppiä ettei olisi mitään vakavaa, haleja myös ((()))!
Kukahan muu nikki se oli jolla kp-päivät näkyi olevan samoissa? Pirskatti ku kerkesin jo unohtaan, uskomattoman huono muisti mulla :(
Joka tapauksessa meillä onkin nyt piinaavat päivät menossa, aikas lailla jännittää!!!
ON: Tänään on se päivä ku olis voinu testata mutten testaa vielä. Elävästi mielessä se eilinen aivan kirkkaista kirkkain nega minkä sain sillä acon10:llä :( Huomenna testaan jollei tänään ala. Tosin viimeksi ne alkoivat ilta yhdeksän jälkeen sinä päivänä kuin pitikin joten sekin hillitsi hyvin sitä tänään testaamista. Eilen nukkumaan mennessä oli vahvoja menkkakipuja joten saas nähdä nyt sitten..
Nyt mentävä laittamaan kuopus unille joten tältä erää moikka!
Ansku78 yk5 ja kp28/28
että osasikin olla ulkona kylmä hrrrrrr.
Vuoto jatkuu edelleen =( no nyt se taas on sellaista ruskeaa,,,venyy ja paukkuu (sori kuvaus). Alavatsaa särkee, ei mitään menkka särkyä, vaan sellaista taustalla olevaa. Kohtua supistelee välillä, varsinkin iltaisin kun menen nukkumaan. Ja ihan oikeasti se supistaa ja sen tuntee (km kokemuksella voin kertoa). Ajattelin että soittaisin neuvolaan, mutta eihän ne siellä tilanteelle mitään voi. Ultra on tiistai aamuna (onneksi, ei tarvi koko päivää jännittää) ja voin sanoa että kyllä pelottaa. Kävi niin tai näin tiistaina asia selviää, toivottavasti kaikki olisi ok mutta pahaa pelkään.
Plussa tuulia muille ja vauva liimaa raskautuneille, km kokeneille voimia ja halauksia.
JB72
...........rv 8+4
JB72, mites vuodon laita, onko vähentynyt? Mikä päivä sulla se ultra oli?
Peukut täällä pystyssä sulle :-)
Mintturouva, kiva kun palasit noin positiivisella mielellä! Tästä kierrosta tädille kenkää ja porttikielto 1,5 vuodeksi eiks jeh :-) !
En muista nickiä mutta sulle joka olet piinailemassa sit Liipen kanssa parin vkon päästä, molemmille plussasäteitä!!
.........Omaa napaa.........
Ei ole vuotoa näkynyt. Tänään en ole testiä tehnytkään ollenkaan :-D järkiini olen vissiin vihdoin tullut.
Tilasin Englannista testejä ja niitä odottelen huomiseksi, joten sitten päästään mahdollisesti testailemaan.
Toivon toivon toivon... Enkä halua nähdä negaa testissä. Ehkä sen takia ei ole ollut hinkua juosta hakemaan testejä...
Selkeitä oireita ei ole hirveästi ollut, rinnat vähän oudot ja arat mutta niistä ei kyllä voisi mitään päätellä. Alavatsassa on vähän sellanen olo että jotain siellä tapahtuu. Vähän on myös huimannut. Ei ole ihme makuja suussa niinkuin kummassakin raskaudessa on ollut.
Niin ja tietty vyötärönympärys on suurentunut kovasti mutta se voi olla siitä että on tullut syötyä herkkuja... :-D heheh!
Hyvää illanjatkoa, huomenna on jo perjantai :-)
Sintagma 34/26-33