Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä merkkisen ja hintaisen kellon omistat?

Vierailija
10.07.2022 |

Mikä on kallein kello jonka omistat? Oletko nainen vai mies?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garmin Epix2 sapphire. N. 1000€. 

Päivitin edellisen Fenix 5x:n tähän. Olisi ehkä pitänyt ottaa Fenix 7x kuitenkin, mutta OLED-näyttö myi itsensä. 

En näe tarvetta pelkälle mekaaniselle kellolle. En jaksa kiinnostua niiden teknisisestä tarkkuudesta, vaikka DI olenkin. Tärkeintä on ominaisuudet. Käytän ko. urheilu-/älykelloa päivittäin urheillessa, joten saan siitä helposti arvoa hintansa edestä.  Mm. tänään altaassa sai kelllotettua helposti intervallit ja swolfit tarkisteltua. Yllättävän tarkka. 

Vierailija
22/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomos, maksoi n. 1600e. Ostin valmistujaislahjaksi itselleni. Heillä on kauniin yksinkertaisia malleja, jotka sopivat kapeaan ranteeseeni kivasti.

Eipä ole mitään unelmakelloa mielessä, ainakaan tällä hetkellä. Joku Sarpaneva ehkä, mutta hän ei taida tällä hetkellä edes tehdä naisten kelloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omega 3500 € ja Frederique Constant 5000 €. Lähisukulainen joskus kysyi ja sitten päivitteli kellon hintaa, totesin etten esim. omista autoa kun en tarvitse ja huomattavasti vähemmän minä siihen olen rahaa laittanut kun hän Volkkariinsa. 

Vierailija
24/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Garmin Epix2 sapphire. N. 1000€. 

Päivitin edellisen Fenix 5x:n tähän. Olisi ehkä pitänyt ottaa Fenix 7x kuitenkin, mutta OLED-näyttö myi itsensä. 

En näe tarvetta pelkälle mekaaniselle kellolle. En jaksa kiinnostua niiden teknisisestä tarkkuudesta, vaikka DI olenkin. Tärkeintä on ominaisuudet. Käytän ko. urheilu-/älykelloa päivittäin urheillessa, joten saan siitä helposti arvoa hintansa edestä.  Mm. tänään altaassa sai kelllotettua helposti intervallit ja swolfit tarkisteltua. Yllättävän tarkka. 

Juu, kuka tykkää mistäkin. Itse viehätyn ns. laatukellojen käsityöstä ja yksityiskohtien estetiikasta. Toki niissäkin on omaan makuun sopimattomia paljonkin. 

Vierailija
25/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

300e viisarikello. Katsotaan oliko hyvä ostos, kauanko kestää.

Vierailija
26/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omega Speedmaster, useita toäuhansia oli hintaa. Lisäksi pari Grand Seikoa, molemmat lähes samoissa hinnoissa.

Vierailija
28/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta perustetta kuin hintalappu? Jos ei, enemmän se 200k lämmittää vaikka fyysisenä sijoitustason kultana.

Vierailija
29/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta perustetta kuin hintalappu? Jos ei, enemmän se 200k lämmittää vaikka fyysisenä sijoitustason kultana.

Tämä #26:lle...

Vierailija
30/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta entäs jos on jo se 200k€ kultana? 😉Kyllä siinä 5k€ kellon voi jo ostaa päälle.

Vierailija
31/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä mun unelma. https://lswc.fi/tuote/patek-philippe-nautilus-5711-1a-010/

Oikein tyylikäs!! Patek on Patek. Toivottavasti saat vielä unelmasi toteutettua!

Vierailija
32/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä #26:lle...

Klassikko, varmaan vaikea tajuta jos ei kelloja harrasta. On mulle nytkin yli 30k arvosta kelloja, vaikka melko tavis olen.

Vierailija
33/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.laatukellot.fi/maserati-epoca-sininen-teras-o42-mm-p-355431…

On ollut muutaman vuoden ja olen tykännyt. M27

Vierailija
34/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten totesin aiemmin; käsityönä tehdyt kellot on taidetta siinä missä arvokas maalaus. Ne on sijoituksia ja sen lisäksi on tietty aina se tunnepuoli. Jokaisella on se oma intohimon/kiinnostuksen kohde josta on valmis maksamaan.

Vierailija
35/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjasta tilattu kiinalainen seinäk:lo, en tarvitse k:loa muutoin.  Jotta TV ohjelmia ei jäisi väliin, siksi se seinäk:lo. -0n ollut tosi tarkka ja patteri kestää pitkään.  Se on n. 15 v. palvellut.

Vierailija
36/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmakello - https://www.jaeger-lecoultre.com/eu-en/watches/master-ultra-thin/master…

Ei ollenkaan sieltä kalleimmasta päästä, mutta design on yksinkertaisuudessaan täydellinen.

Vierailija
37/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Jugoslovakialainen Vlaltava kello.

Suorastaan aikaansa edellä!

Vierailija
38/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaista. Viimeisin oli todella kaunis Swatch, mustaa ja kultaa perhoskuvioituja osia. Aivan arkisissa askareissa tarttui johonkin, ja ketju irtosi.

Vierailija
39/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintavin olisi tuo Rolex Oyster Perpetual 36mm. Toiseksi hintavin Omegan Speedmaster Professional. Kumpikin maksoi euroja.

Haaveissa olisi Vacheron Constantinin Patrimony tai A. Lange & Söhnen Lange 1. Katsoo sitten vaikka kun jään eläkkeelle joskus tulevaisuudessa.

Vierailija
40/45 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rolex 9900e maksoin. Vaimon kello 22 000e lahjaksi, mut sitä ei kysytty 😀

Submariner?