Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset eivät ammuskele baarissa tai ala hakkaamaan ihmisiä jos joku vähän piikittelee?

Vierailija
29.07.2025 |

Minkä takia miehet ovat niin herkkähipiäisiä vaikka pilkkaavat naisia lumihiutaleiksi tai herkiksi? 

Kommentit (181)

Vierailija
1/181 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän meidän alkaa? 🤔

Vierailija
2/181 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole niin järkyttävää egoa. Suurin ego on näillä keski-ikäisillä Vornasilla ja muilla kaljuuntuneilla pätkillä jotka ovat +45 vuotiaita. Toinen piikki on 14-19 vuotiaissa teinipojissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/181 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Mua ei oo vielä yksikään mies lyönyt piikittelyn takia, naiset taas lukemattomia kertoja. 

Vierailija
4/181 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisesta tuntuu pahalta, hän ajattelee sen olevan omaa syytään.

Jos miehestä tuntuu pahalta, hän ajattelee sen olevan muiden syytä.

Vierailija
5/181 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on usein terveempi itsetunto. Monen junttimiehen koko persoona on joku itse rakennettu "kova äijä", ja sitten jos joku vähän kovempi sitä haastaa ja naureskelee tälle niin koko persoona menee murskaksi ja sitten pitää laittaa porukkaa lihoiksi.

Ja osaa sitä nuoremmatkin kuten se Hyvinkään ampuja joka koki sanojensa mukaan 'valkoista raivoa' kun joku isompi jätkä voitti hänet painissa baarin edessä leikkimielisessä matsissa.

Vierailija
6/181 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset tekevät yli puolet fyysisestä ja henkisestä väkivallasta parisuhteissa? 

Näinhän se on ja lesbosuhteet ovat tutkitusti heterosuhteita väkivaltaisempia.

Vierailija
7/181 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on potkassu baarissa känninen nainen ku en puhunu sille

Vierailija
8/181 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on usein terveempi itsetunto. Monen junttimiehen koko persoona on joku itse rakennettu "kova äijä", ja sitten jos joku vähän kovempi sitä haastaa ja naureskelee tälle niin koko persoona menee murskaksi ja sitten pitää laittaa porukkaa lihoiksi.

Ja osaa sitä nuoremmatkin kuten se Hyvinkään ampuja joka koki sanojensa mukaan 'valkoista raivoa' kun joku isompi jätkä voitti hänet painissa baarin edessä leikkimielisessä matsissa.

Ymmärrän tuon 'valkoisen raivon' - olen kantanut sitä suurimman osan elämästäni mukanani, mikäli joudun tukkanuottasille jonkun kanssa - se on sitten viimeinen tappeluni, ja mahdollisesti monen muunkin, mikäli tilanne eskaloituu tuohon.

Vierailija
9/181 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät pakasta vauvoja tai koita insuliinimurhata vanhuksia? 

Vierailija
10/181 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi esim Virpi Bott. 

Vierailija
11/181 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi esim Virpi Bott. 

Onhan näitä kilpipuukkonaisia sitten kanssa.

Vierailija
12/181 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset heiluvat vain puukon kanssa. 

Vierailija
13/181 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kahdelta edelliseltä suomiavokilta hakattiin nenät länään toisten naisten toimesta, joten en tiedä mitä selität.

Suomalaiset naiset taitaa kuulua maailman väkivaltaisimpiin naisiin.

Vierailija
14/181 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meillä mutta ei siinä määrin missä jänniä miehiä on. Se on varmaan kunnostauduttava ja kouluttauduttava jännäksi. Vesuri heilumaan.

Vierailija
15/181 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat liian heikkoja ja pelokkaita fyysiseen toimintaan. Siksi naisten täytyy turvautua juoruiluun, toisten maineen tuhoamiseen ja liittoutumiseen joukolla yhtä vastaan.

Kun nainen syö hormoneita ja alkaa kehonrakentajaksi niin käy heti kuin Virpi Buttille, tapahtuu paloittelumurha ja kannibalismi.

Tämä heikkous ja pelokkuushan se suureksi osaksi on. Sitten myös se että kun on pillu, niin sillä (yleisesti ottaen) saa asioita ilmaiseksi yhteiskunnassa, joten ei tarvitse (yleisesti ottaen) olla yhtä aggressiivinen.

Vierailija
16/181 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän naisen jolta tulee puukkoa hyvinkin nopeasti jos sille alat vittuilemaan.

Vierailija
17/181 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset eivät arvosta itseään yhtään, patriarkaatin aivopesun vuoksi.

Vierailija
18/181 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet väittävät naisia tunteellisiksi vaikka miehethän ne tunteellisia ovat. 😂

Vierailija
19/181 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on potkassu baarissa känninen nainen ku en puhunu sille

Jep, myös minulle on käynyt noin.

Eikä ole yhden kerran kun on sattunut ihan asiallisissa baareissa ja ravintoloissa nainen käynyt käsiksi tai käynyt mottaamassa kun en häntä huomioinut. Kokemuksesta olen viistastunut, että hieman enemmän juopuneiden naisten kanssa en lähde mihinkään enkä edes vaivaudu keskustelemaan, kun niihin ei järkipuhe tehoa siinä tilanteessa.

Vierailija
20/181 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset osaavat käsitellä varsinaista asiaa. He työstävät ongelmaa mielessään ja puntaroivat. Miehet kilahtavat.