Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimakoulu lapselle?

Vierailija
10.07.2022 |

Haluaisin ilmoittaa lapseni syksylle uimakouluun, mutta seura mihin hänet ilmoittaisin, vielä hieman mietinnässä. Mikäs olisi hyvä seura Oulun alueelta?

Olen miettinyt Oulun Lohet seuraa, heillä ainakin paljon vaihtoehtoja ja suhteellisen halvat hinnat, mutta onko minkälainen seura ja varsinkin uimakoulujen taso?

Entä Oulun Uinti, heillä aika kalliit hinnat, mutta onko uimakoulu opetus Oulun Lohia parempaa?

Jos joku osaisi kertoa kumpaa suosittelee ja onko jommassa kummassa seurassa jotain mitä pitäisi otta huomioon valinnassa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nuo lapset oppivat uimaan ilman kouluakin. Tarttis varmaan perustaa jo teini ikäisille seksi koulukin jotta oppii oikein virallisesti direktiivien mukaan.

Vierailija
2/3 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu samaa mieltä olen tästä, että ilman uimakouluakin oikein hyvin oppii uimaan. Lapseni lähtökohta tähän ei vaan ole kovin ideaali, kun itse olen yksihuoltaja, täysin uudelle paikkakunnalle muuttanut vettä pelkäävä.

Haluan ilmoittaa lapseni uimakouluun, jotta hän oppisi edes pinnalla pitävän uimataidon eikä minusta ole häntä ikävä kyllä itse opettamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näissä seuroissa mikä tilanne tämä päivänä. Kumpaan lapsi kannattaa ilmoittaa uimakoulun, kun seuraavat paikat tulevat haettavaksi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi