Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako stressin takia mennä lääkäriin?

Vierailija
10.07.2022 |

Kupoli leikkaa töissä kiinni ihan tosissaan, tuntuu etten saanut mitään tehtyä perjantainakaan, ei vaan aivot suostuneet enää yhteistyöhön.
Mutta mitäs kun ei minulla ole sydänoireita, hengitysvaikeuksia (no siis toki välillä syke nousee ja tuntuu etten saa happea, mutta esim. en poraa hysteerisesti tai mitään muutakaan dramaattista). Olen vaan aivan saaterin uupunut. Melkein jo ennen kotiinlähtöä mietin sitä että huomennakin pitää taas tulla töihin.
Onko stressiin mitään oikeata apua, kun en oikein voi sairaslomallekaan jäädä koska tuuraan kolleegaa jonka hommia ei kukaan muu osaa tehdä kuin minä. Olin juuri itse lomalla, ja tuntuu siltä että olen ihan loman tarpeessa.
Pomon kanssa keskustelu ei auta mitenkään, sanakin ja hän aloittaa pitkän tarinan avierostaan tms.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin pitää mennä silloin kun fyysiset oireet on kestänyt 2 viikkoa. Esim unettomuus, sydänoireet, hengenahdistus tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mindfulness harjoitukset voi auttaa.

Vierailija
4/6 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä voit jäädä sairaslomalle. Se on pomon ongelma hankkia sijainen.

Vierailija
5/6 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin pitää mennä silloin kun fyysiset oireet on kestänyt 2 viikkoa. Esim unettomuus, sydänoireet, hengenahdistus tms.

Mun unettomuus on kestänyt jo 6 vuotta ja tk-lääkäri nauraa, jos menen siitä lääkäriin

Vierailija
6/6 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmaa on täynnä korvaamattomia. Siitä kun lähdetään, niin mieti uudelleen, että voitko jäädä saikulle...

Työterveyteen vaan ja siitä ne sitten kolmikanta keskustelut alkaa ja siellä ei puhuta pomon avioerosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä