Paras pyykinpesuaine, josta jäisi hieman tuoksua?
Mikä on paras pyykinpesuaine? Saisi jäädä pyykkiin vähän tuoksua. Käytän ecoverin tuoksullista pyykinpesunestettä, mutta pyykki ei tuoksu sille yhtään.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Sertille ääni myös täältä
Mummoni käytti Sertoa aikoinaan ja pyykintuoksu jäi mieleen hyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Lumme, kaikki sen tuoksut on mietoja on ja hyviä.
Lumme on kyllä hyvä, muttei valitettavasti jaksa poistaa tahroja pyykistä.
Miksi kukaan haluaisi haista pyykinpesuaineelle.
Itse käytän mieluiten hajusteettomat nestemäiset pyykin pesuaineet.Tuoksut eivät silloin sotke hajuveteni tuoksua.Jo hajuliset pesuaineet kaikki, eri hajut pyyki,iho,hiukset koktaili hajuveden kanssa on kuin kissan kusen haju.
Itse en ole löytänyt vielä sopivasti mietoa pyykinpesuainetta. Käytän yhdistelmää hajusteeton pesuaine + Ole Hyvä pyykkietikka, josta jää mukavampi tuoksu kuin muista etikoista.
Värinkerääjälapusta jää myös mukavasti mieto tuoksu pyykkiin.
Moni on nyt maininnut tuon etikan, miten sitä käytetään? Huuhteluaineen tavoin?
Wau Color pyykinpesuneste
Softlan Outdoor Fresh 1,3 l huuhteluaine
Softlan Apple & Pear Blossom 1,3l huuhteluaine
Comfort Sunfresh 750 ml huuhteluainetiiviste
Vierailija kirjoitti:
Surf Coconut bliss.
Olen astmaatikko/allergikko/hahusteallergikko ja pitkään käytin hajusteettomia tuotteita. Sit löysin tän, ja pystyn käyttämään tätä hyvin. Erittäin mieto, huomaamaton hajuste, ja ei ärsytä hengitysteitä. Esim Ariel-pesuaineesta silmät vuotaa.
Mulla astmaatikkona sama! Hyvä tuoksu tulee pyykkiin, muttei ärsytä kuten muut hajustetut.
Sertolle ääni täältäkin. Tai jauhemainen tuoksuton + tuoksullinen etikka. Itsellä tällä hetkellä vanilja ja se on ihan jees, tosi mieto.
Pirkka-merkillä on sellainen miedosti hajustettu joka oli oikeasti miellyttävän mieto vaikka itse kyllä jatkossakin käytän hajustamattomia. Ostin siis vahingossa sitä pullollisen kun piti ottaa hajustamatonta, mutta onneksi oli tosiaan niin mieto se tuoksu että ei varsinaisesti haitannut.
Kaiken kallistuttua olen lopettanut vedestä maksamisen ja siirtynyt pyykin kanssa takaisin pulveriin. On muuten riittoisaa ja hyvää serton tavara ja nenääni jää raikas tuoksukin.
Heti Kirjopyykinpesuaine on ihan paras! Mieto ja hyvä tuoksu, mikä sopii myös hajuherkälle. Sisältää jo itsessään pyykkietikkaa. On vielä kotimainen tuote.😊
Surf, Ariel, Omo ja Bio Luvil ovat olleet liian vahvan tuoksuisia ja saaneet ihon reagoimaan. Erisan hajusteeton on muuten hyvä, mutta sen jälkeen osa pyykeistä jää vähän tunkkaseksi. Lumme on ihan jees, mut pakkaukset liian pieniä. Serto on sitten varmaan toisiksi parhain.
Kotimainen Serto on kyllä hyvä. Ulkona kun kuivaa, on mahtavan raikasta pyykkiä.
Joskus jonkun ihmisen vaatteista tulee vastakuivatun pyykin raikas tuoksu. Ihana. Kuin puhtaiden , valkeiden lakanoiden tuoksu.
Musta taas tää ei ole kovinkaan mieto, tuoksuu vaatteissa todella selkeästi.