Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä sun hääpuku on? Tallessa vai myyty? Oletko kokeillut sitä uudestaan vuosien jälkeen?

Vierailija
19.10.2006 |

Saako hääpuvun helposti kaupaksi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi erossa exän kaappiin. Mitä lie tehnyt sille.

Toinen on tuolla vaatekaapissa. Se on kaksiosainen punainen jakkupuku (hame on kyllä laahustava). Yläosaa käytin viime viikonloppuna kun käytiin tanssimassa.

Vierailija
2/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut myydä, vaikkei sitä taida kukaan enää ikinä käyttää. Säilytän mä kummallisempiakin muistoja.

En ole kokeillut päälle, mutta ainakaan nyt ei mahtuisi, kun olen neljännellä kuulla raskaana. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lasten iloksi puen päälleni. Yritin myydä häiden jälkeen muttei mennyt kaupaksi, muoti muuttui jonkin verran ja oma pukuni oli jo kerran käytetty. Kyllä muodinmukaisen uuden puvun saa myytyä.

T: häät -99

Vierailija
4/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio myydä enkä pois heittää. Kuten joku sanoikin, tulee sitä kummallisempiakin muistoja säästettyä...

Häiden jälkeen en ole kokeillut.

morsian vm-00

Vierailija
5/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taatusti mahdu päälle, enkä ole edes kokeillut sitä vuosiin. En ajatellutkaan myydä pukua, vaikka ei sille mitään käyttöä ollut tulossakaan. Jossain vaiheessa ajattelin värjäyttää puvun juhlapuvuksi, mutta kasvoin ulos siitä ennen kuin sellaista käyttöä puvulle tuli.

-morsian vuodelta 1996-

Vierailija
6/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pölyttää monen sadan euron mekkoa kaapissa?

Vierailija
7/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut mikään perinteinen hääpuku, vaan sitä voisi pitää muissakin yhteyksissä. On kuitenkin nykyään mulle liian iso.

Vierailija
8/19 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin tuolle käyttöä enää tulee. Harkitsin joskus jopa myyntiä, mutta siellä se yhä on.

Vierailija
9/19 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen koittanut pukua ja on liian iso, puku on kotona vaatekaapissa, sitä ei ole edes pesty häiden jälkeen ettei " muistot" katoa :D ei ole tarkoitusta myydä, tyttärelle sitä tulevaisuudessa morsiuspuvuksi tarjoan mutta tuskin kelpaa.

Ja niin, nyt kahden lapsen jälkeen, puku on mulle aivan liian iso :)

Vierailija
10/19 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuu vaatehuoneessa pukupussissa. Hyvin mahtuu päälle. En ole kyllä käyttänyt häiden jälkeen missään, eipä juuri ole käyttöä täyspitkälle ja kokovalkoiselle puvulle noin muuten. Suunniteltiin miehen kanssa että kun tulee eka kymmenen vuotta avioliittoa täyteen niin pidetään bileet ja pukeudutaan hääasuihin...

Vierailija
11/19 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi mulle vielä kuviakin häistään :)

Vierailija
12/19 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aah siitä tulee niin ihana!:) kohta jo jännittää...

Vierailija
13/19 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kokeillut enää vuosiin eikä mahtuisikaan, sillä ottaa yläkopan lihaksista kiinni. Morsian VM-89

Vierailija
14/19 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hääpuku on semmonen mitä voi käyttää muissakin yhteyksissä. Ja kyllä mahtuu, olin häiden aikaan 15kg lihavampi kuin nyt.

Vierailija
15/19 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku on kaapissa roikkumassa. Muutaman kerran olen kokeillut lasten iloksi, ja onhan tuo päälle mahtunut, välillä ollut liian isokin. En aio sitä enää käyttää muissa yhteyksissä, mutta olishan se ihanaa jos siitä tulevaisuudessa muuntelemalla saisi tyttärille hääpuvun.

Vierailija
16/19 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin maistraatissa saamarin rumassa äitiysmekossa jonka nakkasin menemään heti kun mahasta eroon pääsin. HUH! Onneksi siitä ei ole edes kuvia.

Vierailija
17/19 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiden jälkeenkin. On vaan sen verran juhlava että harvoin tulee tilaisuuksia.

Hametta tuskin tulee käytettyä enää ikinä! Toppi on muuten liian iso mutta rintojen kohdalta liian pieni... Olen laihtunut mutta imetyksen takia hirveet hinkit.

Vierailija
18/19 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hieno juttu, että puvut on säilytetty. Oma hääpuku menee myös säilöön. En aio myydä sitä.

Vierailija
19/19 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku on kaapissa, käytettyä ei tule, koska on liian iso. Alaosaa pitäis ottaa sisään, mutta en ole saanut aikaiseksi. Yläosaa käytän harvoin muiden vaatteiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi