Edenredistä tietävät
Mulla on kohta vanhenemassa tuo kortti enkä ole mitään fiksua sillä keksinyt kun sisältää vain virike-edun. Mutta, henkilökohtainen kun on, niin estääkö jokin ostamasta sillä esim finnkinon lahjakorttia, johon se käy maksuvälineenä ja sillä sitten ostaa vaikka itselle ja miehelle leffaliput?
Kommentit (16)
Minä ostin kasan sarjalippuja finkinoon ja sitten maksettiin aina puoliksi vaan se kaverin tai miehen lippu.
Olisiko lähipiirissäsi joku, jonka harrastusyhdistystä voisi tukea vaikkapa kannatusjäsenmaksun muodossa? Tai itselle joku hieronta tms.?
Noista leffalipuista olen kuullut, että vaikka lippuun tulostetaan virike-edun käyttäjän nimi niin niillä voi maksaa ihan normaaliin tapaan verkkokaupassa.
Ei sillä lahjakortteja saa, ainoastaan sarjalippuja ja nekin on henkilökohtaisia. Voit maksaa niillä oman käyntisi, mutta miehesi käynnit pitää itse maksaa.
Ennen kun oli vielä paperiset virikesetelit, piti käydä ostamassa paikan päällä ja niissä lipuissa oli nimi printattuna.
Itse tietysti mieluusti sen käyttäisin mutta en tosiaan keksi muuta kuin noi leffaliput. Hieronta kyllä kelpaisi mutta ei tuo kortti käy täällä meidän kylillä kelleen. Ai finnkinon sarjalippuihin tulee nimi. . 🤔 sitten ei varmaan pysty kahta lippua samalla kerralla käyttää. Lahjakorttiin tuskin tulee niin kaiken järjen mukaanhan sillä voisi sitten paikan päällä ostaa sillä mitä haluaa. .
ap
Minun mielestä myös lahjakortin tulee nimi.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä lahjakortteja saa, ainoastaan sarjalippuja ja nekin on henkilökohtaisia. Voit maksaa niillä oman käyntisi, mutta miehesi käynnit pitää itse maksaa.
Ennen kun oli vielä paperiset virikesetelit, piti käydä ostamassa paikan päällä ja niissä lipuissa oli nimi printattuna.
Höh. Se siitä sitten😖
ap
Vierailija kirjoitti:
Itse tietysti mieluusti sen käyttäisin mutta en tosiaan keksi muuta kuin noi leffaliput. Hieronta kyllä kelpaisi mutta ei tuo kortti käy täällä meidän kylillä kelleen. Ai finnkinon sarjalippuihin tulee nimi. . 🤔 sitten ei varmaan pysty kahta lippua samalla kerralla käyttää. Lahjakorttiin tuskin tulee niin kaiken järjen mukaanhan sillä voisi sitten paikan päällä ostaa sillä mitä haluaa. .
ap
Ooppera, musiikkitalon konsertti, teatteri
Voit ostaa sarjaliput ja niitä voi käyttää kuka tahansa. Jotkut myyvät niitä ja suosittua on myös antaa joululahjaksi edenredillä ostetut liput.
En voi käsittää miten joku ei saa käytettyä tuota!
Vierailija kirjoitti:
Voit ostaa sarjaliput ja niitä voi käyttää kuka tahansa. Jotkut myyvät niitä ja suosittua on myös antaa joululahjaksi edenredillä ostetut liput.
Eikö ne ihmettele jos miespuolinen menee naisen nimellä varustetulla lipulla kassalle🤣?
ap
Osta liput festareille, teatteriin, konserttiin. Sarja leffalipun nimeä ei kyllä kukaan katso missään
Tyhmä kysymys jälleen.
Tuolla finnkinon sivuilla puhutaan kulttuuriedusta. Onko se sama kuin tämä virike-etu?
Minulla näkyy tuolla sovelluksessa vain lounas etu 0e ja tämä virike-etu jolle on ladattu x summa.
ap
Jos ostan elokuvaliput vaikka Cittarista tai Ärrältä ja niihin kirjataan oma nimeni, niin voinko antaa lipun eteenpäin kaverilleni?
Muistaakseni siihen automaattiin pystyy maksamaan toisenkin nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys jälleen.
Tuolla finnkinon sivuilla puhutaan kulttuuriedusta. Onko se sama kuin tämä virike-etu?
Minulla näkyy tuolla sovelluksessa vain lounas etu 0e ja tämä virike-etu jolle on ladattu x summa.
ap
Joo samaa tarkoittaa. virike-etu on kulttuuri- tai liikuntaetu, eli voi maksaa kuntosalia tai uimahalliakin.
Jos sen voi sillä maksaa, niin osta vaan!