Vuokrattiin asuntovaunu, nyt kaikki vaunuilijat nostaa meille kättä
Onko ihan tavallista ja koskeeko muutakin esim asuntoauto, vene, lentokone tms. Oon kuullut vaan että rekkakuskit tekee niin. Aika kiva tapa kyllä!
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Se oli hauskaa 😀
Minulla oli yhteen aikaan perässävedettävä asuntovaunu ja sellaisten kuskit aina moikkasivat. Opin nopeasti kuitenkin, että asuntoautoilijat eivät moikkaa asuntovaunuilijoita. He pitävät itseään parempina ja moikkaavat vain muita asuntoautoilijoita. 😀
Joo huomasin kans että ollaan eri kastia asuntoautojen kanssa 😄 onhan se mukavaa tulla nähdyksi! Normaalisti kukaan ei moikkaa kun autolla ajellaan.
Se on keskisormi mikä siellä nousee hölmö!
Vierailija kirjoitti:
Sinulle, vain sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle, vain sinulle.
Eipä ole tullut ajeltua 45 vuoteen.
Asuntoautoilijat ja -vaunuilijat tervehtivät toisiaan, samoin hevoskoppia vetävät ja motoristit.
Kun oli aikoinaan moottoripyörä niin oli sama juttu.
Mä vuokrasin asuntoauton ja moikkailin kyllä myös kaikki asuntovaunuilijat.
Minä näytän takapuolta aina toisen karvanaamarin tullessa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä vuokrasin asuntoauton ja moikkailin kyllä myös kaikki asuntovaunuilijat.
🥰
Vierailija kirjoitti:
Se oli hauskaa 😀
Minulla oli yhteen aikaan perässävedettävä asuntovaunu ja sellaisten kuskit aina moikkasivat. Opin nopeasti kuitenkin, että asuntoautoilijat eivät moikkaa asuntovaunuilijoita. He pitävät itseään parempina ja moikkaavat vain muita asuntoautoilijoita. 😀
Toisinpäin. Vaunuilijat eivät moikkaa matkailuautoja. Ehkä he eivät aina näe moikkausta, koska matkailuautossa istutaan korkeammalla?
Ai niin, ja motoristeilla on muitakin käsimerkkejä, en tosin tiedä, miten paljon niitä enää käytetään.
Bussikuskitkin tervehtivät toisiaan.
Näyttää teillä olevan kattoluukku auki ja heiluu pahasti tuulessa. Yritin sitä vaan käsillä osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Asuntoautoilijat ja -vaunuilijat tervehtivät toisiaan, samoin hevoskoppia vetävät ja motoristit.
Ja bussikuskit.
Vierailija kirjoitti:
Se oli hauskaa 😀
Mistä muodostui käsitys, että asuntoautoilijst pitävät itseään parempina?
Ei pitäisi yleistää omia käsityksiään!
Se oli hauskaa 😀