Kipeä seksin jälkeen
Miksi olen aina kipeä seksin jälkeen, jalat, nivuset ja maha on.
Tekeekö sperma kipeäksi?
- Nainen
Kommentit (10)
Jos maha, eli vatsanpohja tulee kipeäksi menee miehen penis liian syvälle tai ainakin liian kovalla voimalla. Jos taasen nivuset tulee kipeäksi, eli ilmeisesti lähetyssaarnaajassa, niin reiden sisäpuolen jänteet ovat liian kireät. Siihen auttaa venyttely ja voimistelut tai sitten asennon vaihto, menet itse päälle. Se auttaa myös vatsanpohjan kipeytymiseen koska päällä ollessa saat itse säätää syvyyden mille kalu uppoa ja millä paineella. Näin vaimonikin ratkaisi molemmat ongelmat ja sai paremmin orgasmeja yhdynnässä.
Siinä ongelmien ratkaisu.
siis ja reiden sisäpuolen lihakset.
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa missä asennossa seksiä harrastelet? Ratsastatko päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä noista kommentoin. Omalla vaimollani ainakin tuli lähärissä nivuset välillä kipeiksi, kun omalla painollani painoin lähärissä hänen jalkojaan leveämmälle. Kun tuli päälleni jalat kupeillani ei enää tullut rasitusta nivusiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä noista kommentoin. Omalla vaimollani ainakin tuli lähärissä nivuset välillä kipeiksi, kun omalla painollani painoin lähärissä hänen jalkojaan leveämmälle. Kun tuli päälleni jalat kupeillani ei enää tullut rasitusta nivusiin.
Itselläni on tiukka ja jotenkin pillu ei repeä ja veny seksin aikana. Olen kiitollinen tiukasta. 🤫
- Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on tiukka ja jotenkin pillu ei repeä ja veny seksin aikana. Olen kiitollinen tiukasta. 🤫
- Nainen
Vaimolla samanlainen pillu, siksi jäin siihen kiinni. Vähän liian pieni kalulleni joka suhteessa, eli pillu tullut aina tuusan täyteen. Pohjaan työnnettynä puristanut vielä kaluni juuresta kuin paraskin penisrengas ja tuntunut, että nuppi räjähtää, varsinkin vaimon orgasmin tullessa.
Veikkaan syyksi endometrioosia. Leikkaus poisti minulla kivut, olivat juuri tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan syyksi endometrioosia. Leikkaus poisti minulla kivut, olivat juuri tuollaisia.
Huomaan joskus että menkat on välillä niukat, että voi olla endometrioosi. Ne eivät tule kunnolla.
- Nainen
Vierailija kirjoitti:
Eipä vaimolla todettu mitään tuollaista syyksi em ongelmille.
Allekijoituksesta unohtunut lainausmerkit pois. Homon esittämä kysymys