Laitoin Instaan kuvan, jossa istun mökillä onkimassa ja joku ukko tuli läähättämään kommenttikenttään että "wau, ei rintsikoita"
Luuleeko jotkut miehet tosiaan että toteutamme jotain heidän fantasiaansa olemalla rintaliivittä?
Kommentit (21)
Kuka on niin hullu, että pitää julkista ig-tiliä?
Yhyy, laiton someen alastonkuva ja joku katsoi sitä, mikä sika ja naisvihaaja!
T:Feministinainen.
Äläpä laittele kuvia, niin kukaan ei katso niitä.
-Ongelmasi ratkaistu.
Ilmiannan kaiken paljaan pinnan Instagramissa ja hyvin ne kyllä aina poistuu.
Aika tollo ukko. Samoin kuin suurin osa näistä kommentoijistakin.
Kannattaisko käyttää rintsikoita jatkossa? Ettei ole nännit pitkällä kuvissa.
Olen viisikymppinen, lihava mutta silti pienrintainen joten kyllä, en todellakaan olettanut että joku sekopää tulee huohottamaan lomakuvaani! En käytä mökillä sen enempää liivejä kuin meikkiäkään.
Aloittaja
Estä sitten kuviesi kommentointi. Tai mikä parasta, älä laita itsestäsi yhtään kuvaa internetiin.
minkä hiton tähden niitä kuvia pitää tyrkyttää nettiin?
Mulla on a-kuppi enkä ole käyttänyt tissiliivejä teini-iän jälkeen, hyvin pärjää ilman. Instagramissa olen huomannut että monille miehille se on soidinkutsu ,esim.kun laitoin kuvan jossa mulla oli koiranpentu sylissä niin eikös joku kahvipavun värinen tyyppi tullut hönkimään että "yes, free the boobies!" ja lähetti kaikkea pas kaa viestiboxiini. Vaihdoin tilini privaksi tuon jälkeen.
Kuuluu asiaan.
Jos laitat kuvan instaan, sehän on nimenomaan laitettu sinne katsottavaksi.
Se nyt on vaan niin, että monet naiset laittavat kuvia, koska haluavat tulla ihalluiksi.
Sitten kun joku kommentoi on MeToo - meininki päällä. Jos ei halua kommentteja , sulje kommenttikenttä.
Ihme narinaa siitä, kun kommentit ei miellytä.
Sitten valitetaan siitä, kun ei saa huomiota.
Kannattaa aina kahdesti miettiä, millasia kuvia itsestään someen jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu asiaan.
Jos laitat kuvan instaan, sehän on nimenomaan laitettu sinne katsottavaksi.
Se nyt on vaan niin, että monet naiset laittavat kuvia, koska haluavat tulla ihalluiksi.
Sitten kun joku kommentoi on MeToo - meininki päällä. Jos ei halua kommentteja , sulje kommenttikenttä.
Ihme narinaa siitä, kun kommentit ei miellytä.
Sitten valitetaan siitä, kun ei saa huomiota.
Tän takia ainoastaan ostovaimot suostuu lähtemään treffeille. Kuuntelevat aikansa ja poistuvat.
Eipä tulisi mieleenikään laitella itsestäni kuvia mihinkään muiden toljoteltavaksi. Olisin kyllä "katseitten kestävä" olemukseni puolesta.
Me miehetkin saamme joskus pervoja viestejä "varttuneemmilta" naisilta mutta me harvoin kerromme niistä julkisesti koska kukaan ei välitä siitä. Ainoastaan naisten kokemaa häiriköintiä pidetään ongelmana. Minulla on Instagram-tili mutta se on yksityinen joten (enää) kukaan perverssi ei pysty lähettelemään minulle typeriä viestejään. Facebook-tilikin oli mutta sen suljin jo muutama vuosi sitten.
No, mitäs laitoit.