Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit, jos rivitalossa naapuri tekisi aina sinun lumityöt ja leikkaisi nurmikkosi

Vierailija
10.07.2022 |

Jos sinulta on jäänyt tekemättä? Siis omasta pihastasi. Olisitko kiitollinen vai kokisitko reviirillesi tunkeutumisena?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan ainakaan meille tule! Kotirauhan rikkomista.

Vierailija
2/54 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluksi antaisin herkkukorin ja kesällä matkatoimiston lahjakortin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hyvin kiitollinen.

Vierailija
4/54 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän saa tyydytyksen kun saa haukkua sinua laiskaksi ja kiittämättömäksi kiillottaa omaa kruunuaan muiden silmissä. yleensä talon minä minä tyyppi joka vastapalveluksena pyytää sinun kannatusta omille pääkkö ideoilleen asoyssä

Vierailija
5/54 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista tuskin tapahtuu muuten kuin että naapurissa asuu kaunis nainen jonka piirakan eteen naapurisetä tekisi mitä tahansa palveluksia.

Vierailija
6/54 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä heiluisi. 

Vierailija
7/54 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei ole omassa pihassa nurmikkoa, mutta lumitöistä suuttuisin kyllä. Pidämme tarkoituksella pihallamme talvella hangen, koska se on kaunis katsella, jos lunta on, emmekä kyni sitä pois, kun emme siellä pihalla talvella muutenkaan oleile. Tietysti jos naapuri tekee lumitöistä minun osuuteni yhteisellä pihalla, niin ei haittaa yhtään.

Vierailija
8/54 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään asiaa naapureilla meidän pihallemme. 

Vierailija
9/54 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että lupaa kysymättä änkeäisi pihalle hommiin? No todellakin suuttuisin. Sehän on jopa laitonta. 

Vierailija
10/54 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä ei ole omassa pihassa nurmikkoa, mutta lumitöistä suuttuisin kyllä. Pidämme tarkoituksella pihallamme talvella hangen, koska se on kaunis katsella, jos lunta on, emmekä kyni sitä pois, kun emme siellä pihalla talvella muutenkaan oleile. Tietysti jos naapuri tekee lumitöistä minun osuuteni yhteisellä pihalla, niin ei haittaa yhtään.

Kahlaatteko ovellenne metrisessä hangessa? Siitähän ne lumityöt yleensä tehdään.

Vierailija
11/54 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahlaatteko ovellenne metrisessä hangessa? Siitähän ne lumityöt yleensä tehdään.

Oven edusta ei ainakaan meillä ole mitään pihaa. Pari askelta ja ollaan jo kadulla. 

t. eri 

Vierailija
12/54 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan tekisi lumityöni ja leikkaisi nurmikkoni, ja olisi muutenkin ihan ok naapuri, josta ei ole häiriötä eikä veloittaisi mitään niin toki olisin kiitollinen ja yrittäisin sitten omalta osaltani auttaa häntä tarvittaessa. Nurmikon hoitaminen on työlästä ja raskasta hommaa ja olen ulkoistanut sen. Kesässä menee 800 euroa pelkästään nurmikon leikkauttamiseen.

Vierailija
13/54 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen naapuri. Siinäpä tekee jos tykkää. Minä en ole häntä mihinkään pyytänyt, joten en ala mitään kiitoksiakaan järjestämään.

Vierailija
14/54 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin pois rivarista ASAP

Vierailija
15/54 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällainen naapuri. Siinäpä tekee jos tykkää. Minä en ole häntä mihinkään pyytänyt, joten en ala mitään kiitoksiakaan järjestämään.

Vautsi! Sinulla on upea naapuri!

Vierailija
16/54 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oven edusta ei ainakaan meillä ole mitään pihaa. Pari askelta ja ollaan jo kadulla. 

t. eri 

Kyllä ne lumityöt pitää siitä parin askeleen matkaltakin jonkun tehdä. Hankala on päästä ovelle jos on kadun aurauksesta tullut valli edessä.

Vierailija
17/54 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun rivitalossa ja ilmeisesti naapurin setä on aina välillä käynyt pyytämättä ja yllätyksenä ajamassa etupihan nurmikkoni. En ole vielä koskaan ajanut sitä itse, olen asunut asunnossa reilut 3 vuotta vuokralla.

Muutama päivä sitten autoni oli poissa mutta olin itse kotona. Olin itse etupihan puoleisessa huoneessa, jonka ikkuna oli raollaan. 

Kuulin kuinka joku tuli taas ajamaan nurmikkoani. Se oli se naapurin pappa. Hetken päästä hän sammutti koneen, kun toinen naapuri sattui kävelemään ohi. Kuulin sanoja sieltä täältä kun he juttelivat, ja sain selvää ainakin lauseesta "Ihme äijä kun ei koskaan viitsi edes kiittää, vaikka ajan hänen nurmikon". 

Pitänee ensi kerran nähdessäni kiittää, vaikka onkin ajanut nurtsini pyytämättä, enkä ole edes aina ollut varma kuka sen on hoidellut. 

Takapihalla on sentään pelkkä terassi, joten sinne ei ole millään leikkuuvälineellä tarvetta mennä. 

Vierailija
18/54 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri 

Kyllä ne lumityöt pitää siitä parin askeleen matkaltakin jonkun tehdä. Hankala on päästä ovelle jos on kadun aurauksesta tullut valli edessä.

Eipä ole tässä 6 vuoden aikana tarvinut. Niin paljon ei ole kertaakaan satanut lunta, tuohon oven edustalle, että olisi pitänyt lapion kanssa sitä poistamaan ruveta. Meilläpäin on sen verran fiksut auramiehet, etteivät mitään valleja ovien eteen jätä. 

t. sama

Vierailija
19/54 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri 

Miks siitä ei voi hyppiä yli?

Vierailija
20/54 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri 

Kyllä se siitä tamppaantuu kun muutaman kerran yli kävelee ja ovella pyyhkäisee paksummat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän