Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetteko tosi pitkiä ketjuja? Minä en yleensä avaa niitä

Vierailija
10.07.2022 |

Nyt olisi tuo Naapurienne oudot tavat, joka saattaisi aiheena kiinnostaa minua, mutta se on niin pitkä, etten viitsi yhtään paneutua siihen. Mieluummin sitten vaikka aloittaisin jonkun uuden naapuriketjun.

Muilla samaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, siis nyt valkeni että te avaatte sivuja etusivun kautta. Itse kun käytän näppärämpää tapaa ja aiheen alta painan niitä toisia linkkejä.

Mä avaan linkkejä sen mukaan, että onko mulla jotain sanottavaa niihin, eikä se pituus ole se määrittävä tekijä.

Mikä näppärä tapa tämä on? Siis avaatko aina seuraavan keskustelun vaikka se olisi aiheeltaan mikä? Tosi näppärän kuuloista...

Siis tarkoitan poiminnat, suosituimmat ja uusimmat -osioita joita on sivujen alaosissa.

Vierailija
22/25 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ei merkitse minulle mitään ketjuissa. Joskus otan projektiksi jonkun pitkän ketjun. Luen aina muutaman sivullisen, ja jätän sitten kirjanmerkin ja jatkan seuraavalla kerralla. Esim. elokuvaklise, suomenna ulkomaankielinen laulu, elokuva haikuina (oliko tämä pitkä, en muista)...

Minulla on kirjanmerkkeinä parhaat ketjut joihin palaan uudelleen ja uudelleen. Luetaanhan kirjojakin uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti näkee että ap on keskittymiskyvytön, ei pysty lukemaan eikä sisäistä,ään pitempiä tekstejä.

Ap tarvii pelkkiä kolmen sanan lauseita, käsittääkseen mistä puhutaan.

Tyhmä mikä tyhmä, minkäs sille voi.

Vierailija
24/25 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyestä vitsi kaunis.

Ja tikuttomuudesta asiaa.

Vierailija
25/25 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tosipitkät on aloitettu Martinasta, Sofiasta ja oli Nannastakin jossain vaiheessa.

En lukenut.

Joku kommellusketju oli myös pitkä, unettomana yönä luin sen, oli tosi hauska😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän