Pettäminen ja uusi suhde
Poden huonoa omatuntoa, tapasin baarissa kivan oloisen miehen päädyimme miehen luokse ja sänkyyn. Pitääkö nykyiselle miehelle kertoa seikkailustani? Ääh, hävettää... ongelmana on että nykyinen mies ei luota minuun. Olimme aika kännissä. Nykyinen mies on tosi ihana, tuntuu että olen hirviö.
- Nainen
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei ole trolli.
Ap
Keksi parempaa.Ei mene minulle läpi! Olenko tyhmä aikuinen nainen, kun en usko koko juttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei ole trolli.
Ap
Jos tämä uusi tuttavuus ei jäänyt kaipauksena mieleen, niin ryhtiliikettä pystyyn ja parisuhteen paranteluun. tekemättömäksi ei tekoa saa, mutta itsensä syyllistämisellä ei yhtään sen parempaa. Ota opiksesi ja katso ettet uudestaan joudu vastaavanlaisiin tilanteisiin, jossa tilannetaju pettää.
Jos taas on kaipuuta tähän uuteen, niin pahempi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Keksi parempaa.Ei mene minulle läpi! Olenko tyhmä aikuinen nainen, kun en usko koko juttua?
En kyllä keksinyt tätä. Kärsin.
Ap
Kärsi kärsien kanssa ,mutta ei jatkoon
Lopeta tuo liika alkoholin lipittäminen, ei tee terveydelle hyvää. Kai vähemmälläkin pärjää tai ei lainkaan. Silloin tietää mikä mies on sopiva vai jatkaako sinkkuna, vapaana menemään. Kertominen ei kannata silloin, jos mies on tulinen, huutava ja kostava. Kiltti ehkä kärsii, mutta osaa päättää miten jatketaan. Mitä itse haluaisit elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä keksinyt tätä. Kärsin.
Ap
Väsynyt provo. SEURAAVA!
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tuo liika alkoholin lipittäminen, ei tee terveydelle hyvää. Kai vähemmälläkin pärjää tai ei lainkaan. Silloin tietää mikä mies on sopiva vai jatkaako sinkkuna, vapaana menemään. Kertominen ei kannata silloin, jos mies on tulinen, huutava ja kostava. Kiltti ehkä kärsii, mutta osaa päättää miten jatketaan. Mitä itse haluaisit elämässä.
Mies on mustasukkainen, en juo paljon alkoholia ja jotenkin se hetki vei. Nykyisen miehen käytöksen takia olen alkanut pelkäämään. Mies on suojeleva, ei pidä yhtään muista miehistä.
Ap
Myöskin taisin syödä hänen viimeisen viinerin kun olin hieman kännissä eilisen ryyppämisen seurauksena. Sitten löysinkin itseni naapurin pariskunnan sängystä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on mustasukkainen, en juo paljon alkoholia ja jotenkin se hetki vei. Nykyisen miehen käytöksen takia olen alkanut pelkäämään. Mies on suojeleva, ei pidä yhtään muista miehistä.
Ap
Ei ole varmaan hyvä olla suhteessa jossa pitää pelätä. Onko parempi erota, kuin pettää. Etsitkö muuta. Jos jatkaa parisuhteessa, miksi juhlia yksin ja päätyä jonnekin.
Paskoin juuri mieheni sänkyyn!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
No olipa hauskaa...
Ap
Jaaha, taas on ketju heti täynnä pelkkää provohuutelua. Oikeasti nää "0/5" yms. on pahempaa spämmiä kuin oikeat provot. Täysin sisällöttömiä viestejä, joita heitetään joka ketjuun täällä.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, taas on ketju heti täynnä pelkkää provohuutelua. Oikeasti nää "0/5" yms. on pahempaa spämmiä kuin oikeat provot. Täysin sisällöttömiä viestejä, joita heitetään joka ketjuun täällä.
No joo, ei saa kunnon vastausta.
Ap
Unohda, jos homma ei merkannut sulle mitään. Muutenkaan en alkais mitään tunnustaan, jos ukkos mustis.
Jaaha taas on tämä provoilijoiden ritari täällä taitaakin provota joka päivä. Pahempaa kuin nämä hirveet alotukset tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No olipa hauskaa...
Ap
Siis miksi oli hauskaa mennä tekemään noin sängylle? Katsoitko liikaa amber heard oikeuden käyntiä?
0/5