Nyt se Marin hehkutus taas alkoi: IS - Ruisrock jakoi kuvan Sanna Marinista lomailevan pääministerin festarityyli ihastuttaa somessa
Kommentit (1767)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" uu ihana sunnuntai. Kahvikuppi! Onhan tukkani silmillä sexysti? Uu!"
"Minä ole pääministeri mutta olen myös tavallinen nainen joka elää tavallisen naisen elämää "- savuverho
Ei tavallinen nainen saa palkkaa siitä että kerää itselleen instaportfoliota eikä sitten muuta teekään.
^ Mitä höpötät. IG on täynnä influenssereita ja sisutusjasepustus-mammoja jorka saavat hyviä palkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Voi miettiä kumpaa Suomen kansa ja muiden valtioden päämiehet mielummin kuuntelee. Keski-ikäistä gubbea tyyliin Antti Rinne vai hoikkaa, kaunista ja hyväperseistä seksikästä naista
Kaikkein mieluiten kuuntelen fiksuja tyyppejä.
[/quote]
Ruisrockin ja festarit olis voinut jättää jo pois loma-agendasta. Maksoiko Vip-lipun omasta kukkarostaan vai menikö veronmaksajien maksettavaksi???[/quote]
Kaikki Marinin kukkarossa olevat rahat ovat peräisin veronmaksajilta.
Onko tämä yllätys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä ole pääministeri mutta olen myös tavallinen nainen joka elää tavallisen naisen elämää "- savuverho
Ei tavallinen nainen saa palkkaa siitä että kerää itselleen instaportfoliota eikä sitten muuta teekään.
^ Mitä höpötät. IG on täynnä influenssereita ja sisutusjasepustus-mammoja jorka saavat hyviä palkkoja.
No ei taatusti saa 12000 + verottomat kulukorvaukset + virka-auto + jättimäärä avustajia mm. pr-tarkoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Marin sanoi Veitolassa kuuntelevansa gangsta räppia.
Oikeasti kuuntelee Benjaminia ja Abreuta...
:DDD
Tosi huvittavaa, että mitä enemmän Marinin kuvat leviää maailmalla, ja mitä enemmän sitä kehutaan, sen alemmaksi suomalaisten miesten suupielet menee.
On heikko itsetunto, jos naisen suosio sylettää noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin pelaa ihan liian isoilla riskeillä. Ei vaan itsellään vaan meidän muidenkin hengillä. Suoraan sanottuna.
Koska isää ei ollut hän hakee isoisilta isiltä sitä hyväksyntää, halvemmat miehet saavat vaan halveksuntaa. Marin luulee että ne tykkäävät hänestä kun vaan juoksuttavat typerystä pitkin maailmaa.
Ylläolevassa on keittiöpsykogiaa kauheimmillaan. Millä järjenjuoksulla tuollaista edes kehittelee mielessään?
Ei ole todellista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei taatusti saa 12000 + verottomat kulukorvaukset + virka-auto + jättimäärä avustajia mm. pr-tarkoituksiin.
Pääministerin palkkaan ei taatusti vaikuta instanäkyvyys ja -julkaisut. Täysin erillisiä asioita ovat, joten lopettakaa jo olkiukkojen hakeminen.
Vierailija kirjoitti:
Tosi huvittavaa, että mitä enemmän Marinin kuvat leviää maailmalla, ja mitä enemmän sitä kehutaan, sen alemmaksi suomalaisten miesten suupielet menee.
Ei tässä ulkonäkötasoja pohdita eikä se huoleta vaan se miten ja mihin Marinia käytetään ja Suomi riskeerataan. Herää jo sinäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on kuule taskurahoja menestyville vaikuttajille somessa.
Voi toki olla vaikea käsittää jos joku menestyy yritteliäisyydellä. Jos oma energia kuluu ihmisten haukkumiseen ja arvostelemiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+ ilmainen kämppä Helsingin parhaalla paikalla. Biletysviinatkin valmiiksi saunan kylmäkaapissa. Juuri sisustettu uusiksi Sannan makuun sopivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on katkeria ihmisiä, kaikesta ja kaikille. Ilme on niin hapan, että viili valuu suupielestä kun suunsa avaa?
Kaikesta keksitää, löydetään ja kehitellään jotakin negatiivista sanottavaa?
Syyksi riittää mikä vain, jopa festarikuva nuorehkosta ihmisestä?Tunnistitko itsesi?
Kusi-Merjan suupielestä valuu jotain muuta kuin viiliä. Sellaista hiivalta haisevaa vaaleaa limaa joka kertyy suupieliin.
Pitäisi muistaa pestä kädet huolellisesti itsensä sorkkimisen ja napostelun välillä. Helposti leviää tulehdus myös suuhun.
Kun on vauhti päällä tuollaiset ei välttämättä tule edes mieleen. Kovalla kiireellä vaan seuraavaa oksennusta palstalle. Täytyy takoa kun rauta on kuuma...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on katkeria ihmisiä, kaikesta ja kaikille. Ilme on niin hapan, että viili valuu suupielestä kun suunsa avaa?
Kaikesta keksitää, löydetään ja kehitellään jotakin negatiivista sanottavaa?
Syyksi riittää mikä vain, jopa festarikuva nuorehkosta ihmisestä?Tunnistitko itsesi?
En tunnistanut koska Venäjällä on Marinista vielä happamammat ilmeet ja se huolettaa aika lailla. Estä nyt Venäjän armeijaa käyttämästä tietotekniikkaa ja mene juhlimaan asiaa Turkuun sitten. Voi hyvää päivää! Pääministeri ei ikinä saa vahingoittaa maansa suhteita sotatoimiin saakka. Se huolettaa, hän voi itsekin joutua maksamaan teoistaan myös, sekin huolettaa. Onko kenelläkään enää järkeä yhtään?
Sä oot venäjän trollitehtaan kirjoittelija.
Onko totta, että Merja sai isältään tippurin nuorena tyttönä? Kuulin naapurilta, joka on saman ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
Olen muuten ihmetellyt, miksi suuri joukko suomalaisia menee porukalla haukkumaan ja vähättelemään meidän omaa presidenttiä ja pääministeriä, kun heitä kehutaan jossain kansainvälisessä uutisessa tai twitterketjussa. Mikä ihmeen tarve on painaa alas meidän päteviä poliitikkoja, joita arvostetaan maailmalla?
Onko se Merja Marinin äiti, jos hoitaa sitä Marinin lasta, vai kuka hän on.
vanhakyynikko kirjoitti:
Ruisrockin ja festarit olis voinut jättää jo pois loma-agendasta. Maksoiko Vip-lipun omasta kukkarostaan vai menikö veronmaksajien maksettavaksi???
Kaikki Marinin kukkarossa olevat rahat ovat peräisin veronmaksajilta.
Onko tämä yllätys?
Ei saa Marin mennä lomallaan minnekkään koska palkan maksaa valtio!!!! Valtion rahoja ei käytetä humpuukiin!!!!
Vierailija kirjoitti:
Onko totta, että Merja sai isältään tippurin nuorena tyttönä? Kuulin naapurilta, joka on saman ikäinen.
Etu- vai takapyypyyhyn?
En tunnistanut koska Venäjällä on Marinista vielä happamammat ilmeet ja se huolettaa aika lailla. Estä nyt Venäjän armeijaa käyttämästä tietotekniikkaa ja mene juhlimaan asiaa Turkuun sitten. Voi hyvää päivää! Pääministeri ei ikinä saa vahingoittaa maansa suhteita sotatoimiin saakka. Se huolettaa, hän voi itsekin joutua maksamaan teoistaan myös, sekin huolettaa. Onko kenelläkään enää järkeä yhtään?