Varatun miehen kanssa salasuhteeseen
En voisi koskaan kuvitella tilannetta, että olisin toinen nainen mutta nyt olen siinä tilanteessa. Noin puolen vuoden ajan olen tutustunut yhteen varattuun mieheen ja pian alkoi flirttailu joka oli molemmin puolista. Mies ollut 10 vuotta parisuhteessa saman naisen kanssa ja nyt avoeronnut mutta jatkavat parisuhdetta eri osoitteissa. Kuitenkin flirttaillut kanssani ja humalaisen yön jälkeen päädyimme yhteiseen sänkyyn. Päätimme, että se oli yksi kerta mutta nyt olemme kuitenkin säännöllisesti tavanneet ja harrastaneet seksiä sekä jatkaneet flirttailua. Ilmeisesti parisuhde väljähtänyt. En itse seurustele, enkä koe tekeväni väärin koska olen sinkku. Mies pettää mutta en minä, jotenkin ymmärrän myös miestä, elämä ei ole mustavalkoista. En hae mitään kovin vakavaa miehestä, koska olemme kovin erilaisia mutta olen ihastunut häneen ja seksiä haluan hänestä. Ihastus on molemmin puolista. Tunnen oloni halutuksi hänen pitkien ja ihailevien katseiden vuoksi. En osaa lopettaa tätä, kuin mangneetti vetää puoleensa. Olemme harrastaneet seksiä jo useasti ja olemmekin päättäneet harrastaa tätä salasuhdetta niin kauan kunnes jäämme kiinni, jota toivon mukaan ei tapahdu. Lähinnä seksin harrastaminen on tapahtunut minun luonani ja yhden kerran hänen autossaan. Sääliksi hiukan käy tätä naista jota mies pettää. Olisin halukas seurusteluun hänen kanssaan, mutta koen, että olemme liian erilaisia ja ei hän uskalla päättää 10 vuoden suhdetta. Jotenkin tarkoitus on antaa näkökulmaa myös toisen naisen kautta, eli minun kautta, elämä ei ole mustavalkoista.
Kommentit (85)
Sinä olet vapaa tekemään ja elämään niin kuin parhaaksi katsot, joten sen puolesta anna mennä.
Mutta katso itseäsi peilistä ja mieti, oletko sellainen ihminen kuin haluat olla; onko moraalisi sellainen että voit hyvällä omalla tunnolla katsella itseäsi; tätäkö todella tahdot ja ansaitset. Jos vastaus on kyllä, niin mieti onko se mies todella sellainen, jonka kanssa tahdot olla; tekisikö hän joskus tulevaisuudessa saman sinulle kun suhteenne "väljähtää".
Miehen puoliso ei tarvitse sääliäsi. Tuskin tiedät ja tunnet koko heidän kuvioitaan. Asioilla on monta puolta. Kenenkään ei tarvitse, ei tämän miehen eikä hänen puolisonsa, olla pakolla tai vaan tavan vuoksi yhdessä. Kiitollinen tämä puoliso tulee varmasti vaan lopulta olemaan jossain vaiheessa, jos asia hänelle valkenee ja pääsee miehestä lopulta eroon.
Koska selvästi haluat ajatella asioita vain itsesi kannalta, niin suosittelen tarkempaa itsetutkistelua ja tutustumista itseesi. Ja sitten elät omien valintojesi ja seuraustesi kanssa. Helppoa.
En oo patja. Otan maksun tai lahjoja tai sekä että. En todellakaan ole ilmainen. Hyötyä saa siis mies sekä minä. Työpuhelimessa pitää numeroni. Nää on sovittu vuosia sitten vaitiolovelvollisuus puolin ja toisin. 5vuotta sama salasuhde eikä tiedä kukaan.
Seliseli. Ulkoistat itsesi tekemisistäsi, raukkoja olette molemmat.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Suomihuora.
Ilmainen sellainen. Ilmainen reikä.
Nykynainen Suomessa on lähes aina tuollainen. Helppo pillu.
Ihanaa. Helppo pillu hyvä pillu .<3
m57
Uh