Varatun miehen kanssa salasuhteeseen
En voisi koskaan kuvitella tilannetta, että olisin toinen nainen mutta nyt olen siinä tilanteessa. Noin puolen vuoden ajan olen tutustunut yhteen varattuun mieheen ja pian alkoi flirttailu joka oli molemmin puolista. Mies ollut 10 vuotta parisuhteessa saman naisen kanssa ja nyt avoeronnut mutta jatkavat parisuhdetta eri osoitteissa. Kuitenkin flirttaillut kanssani ja humalaisen yön jälkeen päädyimme yhteiseen sänkyyn. Päätimme, että se oli yksi kerta mutta nyt olemme kuitenkin säännöllisesti tavanneet ja harrastaneet seksiä sekä jatkaneet flirttailua. Ilmeisesti parisuhde väljähtänyt. En itse seurustele, enkä koe tekeväni väärin koska olen sinkku. Mies pettää mutta en minä, jotenkin ymmärrän myös miestä, elämä ei ole mustavalkoista. En hae mitään kovin vakavaa miehestä, koska olemme kovin erilaisia mutta olen ihastunut häneen ja seksiä haluan hänestä. Ihastus on molemmin puolista. Tunnen oloni halutuksi hänen pitkien ja ihailevien katseiden vuoksi. En osaa lopettaa tätä, kuin mangneetti vetää puoleensa. Olemme harrastaneet seksiä jo useasti ja olemmekin päättäneet harrastaa tätä salasuhdetta niin kauan kunnes jäämme kiinni, jota toivon mukaan ei tapahdu. Lähinnä seksin harrastaminen on tapahtunut minun luonani ja yhden kerran hänen autossaan. Sääliksi hiukan käy tätä naista jota mies pettää. Olisin halukas seurusteluun hänen kanssaan, mutta koen, että olemme liian erilaisia ja ei hän uskalla päättää 10 vuoden suhdetta. Jotenkin tarkoitus on antaa näkökulmaa myös toisen naisen kautta, eli minun kautta, elämä ei ole mustavalkoista.
Kommentit (85)
Voisin olla tuo toinen nainen, olen ollut samaisessa tilanteessa. Itse pidän sitä enemmän vain kiusoittelevana, pientä flirttiä ja tiedostan ettei koskaan mitään vakavaa tule. Nautin seksistä paljon, todella paljon, tiedän mistä tykkään. Seksin harrastaminen ei ole koskaan ollut minulle kovin vakavaa, ei mikään lupaus avioliitosta, vaan enemmänkin vain suuri nautinto. Rakastan tunteita ja tuntea toisen ihmisen kosketuksen. Rakastan tuottaa nautintoa myös muille kuin vain itselleni.
Onneksi olen sinkku.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vaikea ymmärtää niin tyhmiä ihmisiä, jotka tarjoavat itsensä miehelle pumpattavaksi. Ensinnäkin se vaimo: se vaihdetaan nuorempaan keski-iässä ja sitä ennen jo pumpataan muitakin. Sitten se sivupatja: tarjoaa lettunsa lypsettäväksi toisen miehelle vain koska mies toisti saman kuluneen selityksen.
Mies on naisen kanssa tasan yhdestä syystä eikä yhtään houkuta miehet jotka hyrräävät kimpussani ulkonäköni takia.
Tämä voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta jotkut naiset oikeasti nauttivat seksistä. Olen minäkin monesti tarjonnut itseäni hyvännäköisen miehen "pumpattavaksi", ja arvaa mitä: nautin siitä suunnattomasti, että nämä miehet "pumppasivat" minua.
Tämä selvä Marko! Joko ylis maksaa kun heilutte täällä launoittain?
Jos nainen sanoo nauttivansa seksistä, hän on silloin automaattisesti ylilaudan inseli? Ok, Sirpa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Suomihuora.
Ilmainen sellainen. Ilmainen reikä.
Nykynainen Suomessa on lähes aina tuollainen. Helppo pillu.
Vierailija wrote:
Miksi porukka aina luulee, että naiset on vain patjoja? Tässäkin heti naisen kimppuun käydään, mutta ei pettäjä miehen? Nainen on sinkku joka haluaa seksiä tästä miehestä ei nainen ole vain patja, vaan haluaa seksiä miehestä.
No se pettäjämies ei tullut avautumaan vauva-palstalle, kuinka ei koe tekevänsä mitään väärää.
En pidä pettäjiä moraaliltaan kovin hyvinä ihmisinä, mutta en pidä kyllä niitä sivunaisia/miehiäkään, jotka tietää, että toisella on puoliso ja silti lähdetään suhteeseen.
Vierailija wrote:
Taas naisia syytetään ja haukutaan patjaksi. Tiedoksi vaan teille ihanille vaimoille: ei kaikki naiset ole kuin te ja halua naimisiin. Joillekin riittää ihan se pelkkä nainti.
Itse kuulun tähän porukkaan. Joskus harrastan naimisissa olevan miehen kanssa s**ksiä. Jos juuri se mies saa minut haluamaan. Jos haluaisin seurustella miehen kanssa niin en todellakaan jäisi miksikään kakkosnaiseksi odottamaan eroa kota ei koskaan tule. Silloin vaan lopettaisin suhteen.
En etsimällä etsi varattuja. Joskus ihastumisia syntyy mutta en ota niitä vakavasti. Harvoin se rakkaudeksi muuttuu pelkällä s*ksillä. En edes osaisi rakastua mieheen joka valehtelee vaimolleen pettämällä tätä.
Kohdistakaa se raivonne oikeaan paikkaan eli niihin pettäjä-miehiin.
Niinpä, se raivo kannattaa kohdistaa siihen mieheensä ja selvittää asiat sen kumppaninsa kanssa. Yhtä syyllinen se mieskin on, tietää tasan tarkkaan mitä tekee ellei ole tahdoton perästävedettävä tossukka. Monesti naiset vaan alistuvat ja mies huitelee missä milloinkin. Itse en katselisi tuollaista pettäjämiestä vaan eroaisin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Suomihuora.
Nykynainen Suomessa on lähes aina tuollainen. Helppo pillu.
On tämä jännä! Ensin miehet valittaa ettei seksiä saa. Sitten kun sitä saa, on sitä saanut liian helposti haisevaelimiseltä wt-naiselta ilmaiseksi. Aasiasta saa paremman naisen koska ne sentään haluavat maksun/naimisiin/perheensäkin elätettäväksi.
Mitä hemmettiä? Sä olet sinkku, tee mitä lystää. Tuo mies tuossa tilanteessa on se joka tekee väärin, eikä osaa laittaa rajoja. Ehkä on rakastunut sinuun, se ei ole sinun vika.
Elämä on juuri niin mustavalkoista, että erota voi ennen kuin dippaa kikkelinsä toiseen kohteeseen. Tuota ei voi selittää millään, olette molemmat täysiä mulk kuja.
Vierailija wrote:
Elämä on juuri niin mustavalkoista, että erota voi ennen kuin dippaa kikkelinsä toiseen kohteeseen. Tuota ei voi selittää millään, olette molemmat täysiä mulk kuja.
Mies on. Nainen on vapaa tekemään mitä tahtoo.
Vierailija wrote:
Samaa mieltä. Jos naisella on ollut tiedossa, että mies on varattu, on hän tehnyt valinnan olla irtopillu ja pettäjä - moraaliton paska. Mieshän nyt on aivan selkeä demoni.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Höpö höpö. Ihan samalla tavoin tiedostaen valinnut jakaa elintään varatulle.
Tämä voisin olla myös minä! Tosin me emme ole koskaan harrastaneet seksiä. Kerran - pari suudelleet. Flirttailen miehelle paljon ja vinkkailen seksistä, mutten sitä koskaan hänen kanssaan harrastaisi. En niin kauan kuin kuviossa on toinen ihminen.
Toivottavasti ei ole hän ja kertonut tarinan minun perspektiivistä maalaten tarinaa kiinnostavammaksi.
Vierailija wrote:
On se mielenkiintoista, että nykyään naiset kiinnostuvat varatuista miehistä. Sinkkumiehet jäävät yksin
Kielletty sytyttää niin naisia kuin miehiäkin.
Vierailija wrote:
Tämä voisin olla myös minä! Tosin me emme ole koskaan harrastaneet seksiä. Kerran - pari suudelleet. Flirttailen miehelle paljon ja vinkkailen seksistä, mutten sitä koskaan hänen kanssaan harrastaisi. En niin kauan kuin kuviossa on toinen ihminen.
Toivottavasti ei ole hän ja kertonut tarinan minun perspektiivistä maalaten tarinaa kiinnostavammaksi.
Onko sinulla diagnosoitu mitään persoonallisuushäiriötä? Lähipiirissäni on eräs patologinen narsisti, ja tekstisi on kuin suoraan hänen kynästään.
Mun puolesta voit panna ihan niin paljon kun haluat ketä vain, mutta toivot että ette jää kiinni?
mitä väliä sillä on jäätelö vai ette jää? Ja ei, et ole yhtään sen parempi kuin tuon miehen vaimo, joten hän tuskin sääliäsi kaipaa.
Itselläni näin sinkkuna vientiä riittää joten voin valita vapaan miehen, varatuissa lähinnä ärsyttää salailu ja yhteisen ajan järjestäminen, en jaksa odotella koska varatun miehen vaimolle sopii että mies häippäsee muutamaksi tunniksi johonkin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
On se mielenkiintoista, että nykyään naiset kiinnostuvat varatuista miehistä. Sinkkumiehet jäävät yksin
Kielletty sytyttää niin naisia kuin miehiäkin.
Ei tietenkään kaikki varatut, eikä tarvi olla varattu jos sytyttää. Siinä ihmisessä on vaan sitä jotakin, eloa, virtaa, voimaa,kiihkeyttä,rohkeutta, mihin ihastuu.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onko sinulla diagnosoitu mitään persoonallisuushäiriötä? Lähipiirissäni on eräs patologinen narsisti, ja tekstisi on kuin suoraan hänen kynästään.
Kerro lisää, voin kertoa tunnistanko itseni.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Voi kai noinkin ajatella, mies toki on suurempi mul k ku kahdesta. Mutta ei aapeenkään omatunto ole puhdas, kun suostuu varatun miehen pa n o p a t j aksi.
Mutta mangneetin (!!) ihailevat katseet…