Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun miehen kanssa salasuhteeseen

Vierailija
09.07.2022 |

En voisi koskaan kuvitella tilannetta, että olisin toinen nainen mutta nyt olen siinä tilanteessa. Noin puolen vuoden ajan olen tutustunut yhteen varattuun mieheen ja pian alkoi flirttailu joka oli molemmin puolista. Mies ollut 10 vuotta parisuhteessa saman naisen kanssa ja nyt avoeronnut mutta jatkavat parisuhdetta eri osoitteissa. Kuitenkin flirttaillut kanssani ja humalaisen yön jälkeen päädyimme yhteiseen sänkyyn. Päätimme, että se oli yksi kerta mutta nyt olemme kuitenkin säännöllisesti tavanneet ja harrastaneet seksiä sekä jatkaneet flirttailua. Ilmeisesti parisuhde väljähtänyt. En itse seurustele, enkä koe tekeväni väärin koska olen sinkku. Mies pettää mutta en minä, jotenkin ymmärrän myös miestä, elämä ei ole mustavalkoista. En hae mitään kovin vakavaa miehestä, koska olemme kovin erilaisia mutta olen ihastunut häneen ja seksiä haluan hänestä. Ihastus on molemmin puolista. Tunnen oloni halutuksi hänen pitkien ja ihailevien katseiden vuoksi. En osaa lopettaa tätä, kuin mangneetti vetää puoleensa. Olemme harrastaneet seksiä jo useasti ja olemmekin päättäneet harrastaa tätä salasuhdetta niin kauan kunnes jäämme kiinni, jota toivon mukaan ei tapahdu. Lähinnä seksin harrastaminen on tapahtunut minun luonani ja yhden kerran hänen autossaan. Sääliksi hiukan käy tätä naista jota mies pettää. Olisin halukas seurusteluun hänen kanssaan, mutta koen, että olemme liian erilaisia ja ei hän uskalla päättää 10 vuoden suhdetta. Jotenkin tarkoitus on antaa näkökulmaa myös toisen naisen kautta, eli minun kautta, elämä ei ole mustavalkoista.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä saattaa olla kymmenen sun kaltaista kierroksessa. Varattu mies rakastui aikoinaan minuun ja tunnusti mun olevan hänen elämänsä suuri rakkaus. Myös minulla oli todella syviä tunteita häntä kohtaan. Niinpä hän erosi vaimostaan, minkä jälkeen aloitimme vasta suhteen ja lopulta solmimme avioliiton. Ymmärrän kyllä, ettei rakastumiselle välttämättä voi yhtään mitään, mutta sille kylläkin voi, miten asiat etenevät.

Vierailija
22/85 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aina niitä naisia (sinkkuja)haukutaan eikä sitä miestä joka on varattu ja pettää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää Antti Turusta? 😂😂😂

Vierailija
24/85 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas naisia syytetään ja haukutaan patjaksi. Tiedoksi vaan teille ihanille vaimoille: ei kaikki naiset ole kuin te ja halua naimisiin. Joillekin riittää ihan se pelkkä nainti.

Itse kuulun tähän porukkaan. Joskus harrastan naimisissa olevan miehen kanssa s**ksiä. Jos juuri se mies saa minut haluamaan. Jos haluaisin seurustella miehen kanssa niin en todellakaan jäisi miksikään kakkosnaiseksi odottamaan eroa kota ei koskaan tule. Silloin vaan lopettaisin suhteen.

En etsimällä etsi varattuja. Joskus ihastumisia syntyy mutta en ota niitä vakavasti. Harvoin se rakkaudeksi muuttuu pelkällä s*ksillä. En edes osaisi rakastua mieheen joka valehtelee vaimolleen pettämällä tätä.

Kohdistakaa se raivonne oikeaan paikkaan eli niihin pettäjä-miehiin.

Vierailija
25/85 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, sua säälittää se vaimo? Mua säälität sinä.

Vierailija
26/85 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole sellaista sanaa kuin avioeronnut. Taas suomenruotsalainen ap.

Siinä luki avoeronnut. Ettekö osaa lukea. En ole ap.

Vierailija
27/85 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kyllä hän "uskaltaisi" päättää sen 10 v. suhteen, jos haluaisi :D

Oletko varma että hän missään olosuhteissa haluaisi seurustella kanssasi vakavasti?

Taidat kuitenkin luulla itsestäsi ja suhteestanne vähän liikoja, vaikka kerrot ottavasi jutun kevyesti.

Vierailija
28/85 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet uskalla koskaan erota jos ovat pitkään olleet suhteessa, ja sama se on toisin päin, eli jos on pitkään sinkkuna niin ei uskalla seurustella, niin se vain menee. Jotkut miehet ei osaa olla yksin ja pelkkä eroaminen ahdistaa vaikka suhde olisi huono. Uusi suhde ei ole koskaan varma, joten helpompi roikkua huonossa vanhassa suhteessa.

Vierailija
29/85 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähä huonolta provolta

Jos ei niin ota pääsi perseestä ja jätä se mies rauhaan.

Vierailija
30/85 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paaaaaaljon ihmisiä jotka on vain yhteisten lasten ja velkojen takia yhdessä, eikä rakkaudesta ole enää tietoakaan. En koskaan hanki lapsia tai velkoja, en halua sellaista elämää jossa vain yhteisten pakollisten juttujen takia ollaan suhteessa tai kun ei uskalleta lähtä suhteesta. Jotkut sitten ajautuvat pettämään. - nainen 33 vuotta

Vierailija
31/85 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä naikkosia riittää?

Vierailija
32/85 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä saattaa olla kymmenen sun kaltaista kierroksessa. Varattu mies rakastui aikoinaan minuun ja tunnusti mun olevan hänen elämänsä suuri rakkaus. Myös minulla oli todella syviä tunteita häntä kohtaan. Niinpä hän erosi vaimostaan, minkä jälkeen aloitimme vasta suhteen ja lopulta solmimme avioliiton. Ymmärrän kyllä, ettei rakastumiselle välttämättä voi yhtään mitään, mutta sille kylläkin voi, miten asiat etenevät.

Mutta seuraavaksi sinulle käy niin kun se löytäääkin uuden elämän rakkauden. Sen miten sen miehen oot saanut niin myös se lähtee.

Vierailija
33/85 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kätevästi hyväksikäytettävä. T. Uskoton mies

Vierailija
34/85 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kätevästi hyväksikäytettävä. T. Uskoton mies

Miten voi olla jos nainen haluaa vain seksiä, kuten kertoo? Ehkä se onkin mies jota tässä käytetään hyväksi?

Vierailija
35/85 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä sympatiaa kerjäät? Anna palaa vaan ja nai niinkuin viimeistä päivää. Eilistä ei enää ole, huomisesta ei kukaan tiedä. On vain tämä hetki.

Vierailija
36/85 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 1,5 vuotta salaisessa seksisuhteessa naimisissa olevan miehen kanssa joka oli minua kymmenen vuotta vanhempi, en kaivannut muuta kuin läheisyyttä sen hetken ja mies ei eronnut vaimostaan vaikka oli onneton eikä saanut hyväksyntää kotona. Lopetimme seksisuhteen, kun aloin seurustella. Olemme toki edelleen hyviä ystäviä ja muutama kuukausi sitten retkahdimme taas harrastamaan seksiä ja vieläpä paljaalteen, kun ei edes ehkäsyä siinä kiihkossa älytty hoitaa. En kuitenkaan tullut raskaaksi, kun keskeytimme yhdynnän ja mies laukesi rintojeni päälle, en suosittele keskeytetty yhdyntää. Nykyinen mieheni ei tiedä tästä, enkä näe tarpeelliseksi kertoa koska se tapahtui vain kerran ja se oli kuitenkin vähän niinkuin kaverillista seksiä sekä vanhan muistelua. Vaimo  ei myöskään tiedä, eikä saakkaan tietää jos minulta kysytään. Olimme myös tuolloin pienessä humalassa. Joskus naimisissa oleva mies laittaa yöllä viestiä ja ehdottaa seksiä, en ole suostunut koska seurustelen vaikka olen otettu. Naimisissa oleva mies on tehnyt selväksi, että jos joskus seksiä hänen kanssaan haluan, niin minun tulee vain ilmoittaa. Joskus mies käy kylässä, kuten eilen. Olen vasta muuttanut uuteen asuntoon ja mies kävi laittamassa lamput kattooni, pientä flirttiä oli ja läppäsi hän minua pyllylle sekä halailtiin. En pidä pientä flirttiä pahana. Joskus käy mielessä yhä, että olisi kiva harrastaa hänen kanssaan seksiä. En ole koskaan aikaisemmin saanut orkkua seksissä, en edes nykyisen mieheni kanssa mutta naimisissa olevan miehen kanssa sain lähes joka kerta, ehkä siksi kaipaan seksiä hänen kanssaan. Ehkä vielä joskus päädyn hänen kanssaan sänkyyn.

Vierailija
37/85 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä naikkosia riittää?

Suomi on täynnä helppoja reikiä joita nämä setämiehet nylkyttävät. Naiset eivät yksinkertaisesti _tajua_.

Vierailija
38/85 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 1,5 vuotta salaisessa seksisuhteessa naimisissa olevan miehen kanssa joka oli minua kymmenen vuotta vanhempi, en kaivannut muuta kuin läheisyyttä sen hetken ja mies ei eronnut vaimostaan vaikka oli onneton eikä saanut hyväksyntää kotona. Lopetimme seksisuhteen, kun aloin seurustella. Olemme toki edelleen hyviä ystäviä ja muutama kuukausi sitten retkahdimme taas harrastamaan seksiä ja vieläpä paljaalteen, kun ei edes ehkäsyä siinä kiihkossa älytty hoitaa. En kuitenkaan tullut raskaaksi, kun keskeytimme yhdynnän ja mies laukesi rintojeni päälle, en suosittele keskeytetty yhdyntää. Nykyinen mieheni ei tiedä tästä, enkä näe tarpeelliseksi kertoa koska se tapahtui vain kerran ja se oli kuitenkin vähän niinkuin kaverillista seksiä sekä vanhan muistelua. Vaimo  ei myöskään tiedä, eikä saakkaan tietää jos minulta kysytään. Olimme myös tuolloin pienessä humalassa. Joskus naimisissa oleva mies laittaa yöllä viestiä ja ehdottaa seksiä, en ole suostunut koska seurustelen vaikka olen otettu. Naimisissa oleva mies on tehnyt selväksi, että jos joskus seksiä hänen kanssaan haluan, niin minun tulee vain ilmoittaa. Joskus mies käy kylässä, kuten eilen. Olen vasta muuttanut uuteen asuntoon ja mies kävi laittamassa lamput kattooni, pientä flirttiä oli ja läppäsi hän minua pyllylle sekä halailtiin. En pidä pientä flirttiä pahana. Joskus käy mielessä yhä, että olisi kiva harrastaa hänen kanssaan seksiä. En ole koskaan aikaisemmin saanut orkkua seksissä, en edes nykyisen mieheni kanssa mutta naimisissa olevan miehen kanssa sain lähes joka kerta, ehkä siksi kaipaan seksiä hänen kanssaan. Ehkä vielä joskus päädyn hänen kanssaan sänkyyn.

Tarinoi muualle vai oikeasti olet noin hirveä ihminen... Kerro vaan nykyiselle.miehellesinmilalinen oikeasti olet.

Vierailija
39/85 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele näitä naisia. Olen itse myös niin pettynyt miehiin ja nykyään harrastankin vain yhden illan juttuja, ei haittaa vaikka on varattu tai sinkku, kunhan saan seksiä ja hetken läheisyyttä. En halua miestä saman katon alle homehtumaan, läheisyys ja seksi riittää. Olen itsenäinen ja työssäkäyvä ihminen joka pärjää yksin.

Vierailija
40/85 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap on ihan kanssarikollinen. Turha viisastella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi