Varatun miehen kanssa salasuhteeseen
En voisi koskaan kuvitella tilannetta, että olisin toinen nainen mutta nyt olen siinä tilanteessa. Noin puolen vuoden ajan olen tutustunut yhteen varattuun mieheen ja pian alkoi flirttailu joka oli molemmin puolista. Mies ollut 10 vuotta parisuhteessa saman naisen kanssa ja nyt avoeronnut mutta jatkavat parisuhdetta eri osoitteissa. Kuitenkin flirttaillut kanssani ja humalaisen yön jälkeen päädyimme yhteiseen sänkyyn. Päätimme, että se oli yksi kerta mutta nyt olemme kuitenkin säännöllisesti tavanneet ja harrastaneet seksiä sekä jatkaneet flirttailua. Ilmeisesti parisuhde väljähtänyt. En itse seurustele, enkä koe tekeväni väärin koska olen sinkku. Mies pettää mutta en minä, jotenkin ymmärrän myös miestä, elämä ei ole mustavalkoista. En hae mitään kovin vakavaa miehestä, koska olemme kovin erilaisia mutta olen ihastunut häneen ja seksiä haluan hänestä. Ihastus on molemmin puolista. Tunnen oloni halutuksi hänen pitkien ja ihailevien katseiden vuoksi. En osaa lopettaa tätä, kuin mangneetti vetää puoleensa. Olemme harrastaneet seksiä jo useasti ja olemmekin päättäneet harrastaa tätä salasuhdetta niin kauan kunnes jäämme kiinni, jota toivon mukaan ei tapahdu. Lähinnä seksin harrastaminen on tapahtunut minun luonani ja yhden kerran hänen autossaan. Sääliksi hiukan käy tätä naista jota mies pettää. Olisin halukas seurusteluun hänen kanssaan, mutta koen, että olemme liian erilaisia ja ei hän uskalla päättää 10 vuoden suhdetta. Jotenkin tarkoitus on antaa näkökulmaa myös toisen naisen kautta, eli minun kautta, elämä ei ole mustavalkoista.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Hei beibi, pelkkä reikä oot.
Niinhän kaikki naiset miehille loppujen lopuksi ovat. Reikiä.
Vierailija kirjoitti:
Olin 1,5 vuotta salaisessa seksisuhteessa naimisissa olevan miehen kanssa joka oli minua kymmenen vuotta vanhempi, en kaivannut muuta kuin läheisyyttä sen hetken ja mies ei eronnut vaimostaan vaikka oli onneton eikä saanut hyväksyntää kotona. Lopetimme seksisuhteen, kun aloin seurustella. Olemme toki edelleen hyviä ystäviä ja muutama kuukausi sitten retkahdimme taas harrastamaan seksiä ja vieläpä paljaalteen, kun ei edes ehkäsyä siinä kiihkossa älytty hoitaa. En kuitenkaan tullut raskaaksi, kun keskeytimme yhdynnän ja mies laukesi rintojeni päälle, en suosittele keskeytetty yhdyntää. Nykyinen mieheni ei tiedä tästä, enkä näe tarpeelliseksi kertoa koska se tapahtui vain kerran ja se oli kuitenkin vähän niinkuin kaverillista seksiä sekä vanhan muistelua. Vaimo ei myöskään tiedä, eikä saakkaan tietää jos minulta kysytään. Olimme myös tuolloin pienessä humalassa. Joskus naimisissa oleva mies laittaa yöllä viestiä ja ehdottaa seksiä, en ole suostunut koska seurustelen vaikka olen otettu. Naimisissa oleva mies on tehnyt selväksi, että jos joskus seksiä hänen kanssaan haluan, niin minun tulee vain ilmoittaa. Joskus mies käy kylässä, kuten eilen. Olen vasta muuttanut uuteen asuntoon ja mies kävi laittamassa lamput kattooni, pientä flirttiä oli ja läppäsi hän minua pyllylle sekä halailtiin. En pidä pientä flirttiä pahana. Joskus käy mielessä yhä, että olisi kiva harrastaa hänen kanssaan seksiä. En ole koskaan aikaisemmin saanut orkkua seksissä, en edes nykyisen mieheni kanssa mutta naimisissa olevan miehen kanssa sain lähes joka kerta, ehkä siksi kaipaan seksiä hänen kanssaan. Ehkä vielä joskus päädyn hänen kanssaan sänkyyn.
Kysypä siltä mieheltäsi mitä hän on mieltä asiasta.
Jöin ihmettelemään, että mitä on varannut ja avoeronnut? Eihän avoliitto ole muuta kuin yhdessä asumista, eikä siitä tarvita mitään odotuasaikoja eroamiseen kuten avioliitosta. Onko nyt ihan varmaa, että mies on avoeronnut, eikä kyseessä ole joku muu asunto, eikä miehen asuttama oma koti? Tai ehkä ex on jo heittänyt hänet ulos, eikä hän ole varattu. Vai ovatko puolisot joutuneet hankkimaan toisen asunnon esim työpaikan sijainnin takkia, eikä avovaimo tiedä koko erosta yhtään mitään?
Minä otan varatuilta maksun. Huomasin,että silti kelpaa seksi,maksavat kyllä.
Millä kivikaudella jengi elää täällä?
On täysin normaalia tuntea vetovoimaa toista ihmistä kohtaan. On täysin normaalia, että myös NAINEN voi tahtoa pelkästään seksiä. Ei se tarkoita, että hän olisi ”wt” saati sitten vain se ”patja”. Seksi on osa luonnollista, normaalia elämää.
Mä en sääli yhtään tässä tuota sinkkua naista, hän tietää mitä haluaa. Säälin enemmän tuota paria, jotka eivät uskalla erota vaikkeivät ole onnellisia.
Vierailija wrote:
On täysin normaalia tuntea vetovoimaa toista ihmistä kohtaan. On täysin normaalia, että myös NAINEN voi tahtoa pelkästään seksiä. Ei se tarkoita, että hän olisi ”wt” saati sitten vain se ”patja”. Seksi on osa luonnollista, normaalia elämää.
Mä en sääli yhtään tässä tuota sinkkua naista, hän tietää mitä haluaa. Säälin enemmän tuota paria, jotka eivät uskalla erota vaikkeivät ole onnellisia.
Eih, nainen luotiin tyydyttämään miehen tarpeita, ei omiaan. T. Pentti 125v Porvoosta
Vierailija wrote:
Siis wt se ihan tasan on, ja elimenhajuinen libidovetoinen liskoaivo, mutta sukupuoleen katsomatta. Siinä olet oikeassa, että nämä otukset ovat nykypäivänä yleisiä tässä lopunajassa jossa elämme.
Vierailija wrote:
Vaikea ymmärtää niin tyhmiä ihmisiä, jotka tarjoavat itsensä miehelle pumpattavaksi. Ensinnäkin se vaimo: se vaihdetaan nuorempaan keski-iässä ja sitä ennen jo pumpataan muitakin. Sitten se sivupatja: tarjoaa lettunsa lypsettäväksi toisen miehelle vain koska mies toisti saman kuluneen selityksen.
Mies on naisen kanssa tasan yhdestä syystä eikä yhtään houkuta miehet jotka hyrräävät kimpussani ulkonäköni takia.
Tämä voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta jotkut naiset oikeasti nauttivat seksistä. Olen minäkin monesti tarjonnut itseäni hyvännäköisen miehen "pumpattavaksi", ja arvaa mitä: nautin siitä suunnattomasti, että nämä miehet "pumppasivat" minua.
Minulle hän puhuu edelleen puolisostaan. Siis hänestä jonka kanssa on sinun mielestäsi "avoeronnut".
sinusta ei ole maininnut sanallakaan mitään, eikä siitä että olisi eronnut puolisostaan.
En ole toinen, enkä kolmas nainen tai läheisessä suhteessa hänen kanssaan, enkä voi käsittää miksi kukaan pitää itseään noin "halpana" että lähtee tuollaisiin suhdesekoiluihin tietoisesti mukaan. Ei siinä kolmantena pyöränä petämuita kuin itseään elkei ole petetyn osapuolen ystävä tms.
Jos se on itselle saman tekevää niin eihän se haittaa, mutta ihmiset jotka pettää puolisoaan tai hyppää suoraan suhteesta toiseen ole luotettavuudestaan tunnettuja. Tunteet pinnallisia ja ailahtelevia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Siis wt se ihan tasan on, ja elimenhajuinen libidovetoinen liskoaivo, mutta sukupuoleen katsomatta. Siinä olet oikeassa, että nämä otukset ovat nykypäivänä yleisiä tässä lopunajassa jossa elämme.
Opiskele hieman psykologiaa ja ihmisten toimintamalleja. Onneksi näitä ”liskoaivoja” on olemassa, olisi ihmiskunta kauan aikaa sitten kadonnut.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Opiskele hieman psykologiaa ja ihmisten toimintamalleja. Onneksi näitä ”liskoaivoja” on olemassa, olisi ih
Valitettavasti opiskeltu on. Pseudotiede.
Sen sijaan lisääntymiseen ei koskaan olla tarvittu tällaisia hedonistisia, elin edellä kulkevia sukupuolisekoilijoita. Se on hoitunut ihan muutoin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vaikea ymmärtää niin tyhmiä ihmisiä, jotka tarjoavat itsensä miehelle pumpattavaksi. Ensinnäkin se vaimo: se vaihdetaan nuorempaan keski-iässä ja sitä ennen jo pumpataan muitakin. Sitten se sivupatja: tarjoaa lettunsa lypsettäväksi toisen miehelle vain koska mies toisti saman kuluneen selityksen.
Mies on naisen kanssa tasan yhdestä syystä eikä yhtään houkuta miehet jotka hyrräävät kimpussani ulkonäköni takia.
Tämä voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta jotkut naiset oikeasti nauttivat seksistä. Olen minäkin monesti tarjonnut itseäni hyvännäköisen miehen "pumpattavaksi", ja arvaa mitä: nautin siitä suunnattomasti, että nämä miehet "pumppasivat" minua.
Tämä selvä Marko! Joko ylis maksaa kun heilutte täällä launoittain?
On se mielenkiintoista, että nykyään naiset kiinnostuvat varatuista miehistä. Sinkkumiehet jäävät yksin
Surullinen pariskunta. Jotkut eivät vain ymmärrä milloin lopettaa.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Hei beibi, pelkkä reikä oot.
Niinhän kaikki naiset miehille loppujen lopuksi ovat. Reikiä.
Tämä on täysin selvää. Monella jopa avioliitto loppuu jos reikää ei irtoa. Siinä näemme *rakkauden prioriteetit*.
Tykkään tuosta sinkusta. Hän selvästi tietää mitä haluaa, eikä välitä mitä muut hänestä ajattelevat. Arvostan!
Ap haluaa puhdistaa omaatuntoaan vauva palstalla.