Onko useilla naisilla vaan joku luontainen kyky että osaavat sisustaa tuosta noin vain kämpän hienoksi??
Hämmentyneenä katsoin jotain 20v naisten youtube videoita kun ovat sisustaneet kämpät hienoiksi. Itse en osaa mitään tuollaista ja olen kohta 30v. Kämppä näyttää aina ihan sekasorrolta ( mikään ei sovi yhteen!!). Tuskin nuo nuoret naiset mitään sisustuslehtiäkään ovat selailleet sitten? Tuntuu että ne jotenkin osaa sen ennalta, en tiedä? Joku luontainen kyky. Itsellä ei ole tuollaista kykyä vaikka muuten olen taiteellisesti lahjakas, harmi.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Joo. Muistan kuinka olin jo yläasteella kateellinen kun muut tytöt osasivat koristella esim. kortteja paljon hienommin kuin minä. Joillakin vain on paremmin silmää tällaisiin asioihin.
Täähän se :D
miehillä vaisto korjata naisilla vaisto siivota ja hoivata.
Tyylikkäästi sisustaminen on maailman helpointa.
Olen ihmetellyt samaa, joillakin on pettämätön silmä. Enkä tarkoita sellaista "käytän kolmea eri väriä ja yhtä tiettyä tyyliä niin kaikki sopii yhteen", vaan upeita persoonallisia sisustuksia, joissa on osattu yhdistää eri tyylejä kiinnostavaksi kokonaisuudeksi. Voi olla edullinenkin sisustus, kirpparilöydöillä menty jne.
Jos on tarvittavat esineet, niin homma on kunnossa; enemmällä näöllä ei ole juuri kenellekään merkitystä. Mulla ei ole niitä tarvittavia esineitäkään, vaan vain mulle tarvittavat, eikä mitää normaalia struktuuria sen takia ole, vaan kuin puoliksi kuin työpajan ja toimiston välimuoto, joka kertookin kaiken tilanteesta, ja miksi mun kämppä on sellainen, normimallin sijaan.
Miehet väittävät olevansa naisia visuaalisempia, mutta minne tämä visuaalisuus jää, kun käydään sisustamaan kotia, meikkaamaan tai edes ehostamaan itseään?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kaveria ovat olleet aina tällaisia sisutusihmisiä. Saankin heiltä ihan ilmaisia sisutusvinkkejä, kun pyydän mukaan ostoksille.
Käyn heidän kanssaan myös vaateostoksilla, kun he bongaavat kuin haukat tosi kivoja vaatteita ja katsovat, että tämähän kävisi sinun vartalotyypillesi. Joo, niinpä onkin just sopiva malli mulle ja värikin on minun mieleinen. Itse olen tosi huono löytämään vaatteita juurikin malliltaan. Tiedän mistä tykkään, mutta ei ole noita haukansilmiä vaatekaupoissa.
Ne on se sukupolvi joka on kasvanut somea selaten. Kaikki ideat, kuvat ja nettikaupat parin klikkauksen päässä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on se sukupolvi joka on kasvanut somea selaten. Kaikki ideat, kuvat ja nettikaupat parin klikkauksen päässä.
Parhaat tuntemani sisustajat ovat kylläkin vanhempia rouvia
Kodinperustamisviettiä, sama ilmenee kiinnostuksena serviiseihin, sosiaalisen kanssakäymisen peruselementtejä siinä missä uudet vaatteetkin, kaikki sen osaa jos vain on motivaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Miehet väittävät olevansa naisia visuaalisempia, mutta minne tämä visuaalisuus jää, kun käydään sisustamaan kotia, meikkaamaan tai edes ehostamaan itseään?
estetiikan ihailu ei tarkoita samaa kuin haluta olla huomion keskipisteenä.
Musta kans tuntuu että oma kämppä näyttää aina vaan joltain opiskelijakämpältä. Olen 30v ja asun omistusasunnossa, jossa on ihan siistit pinnat ja hyvät lähtökohdat nätille sisustukselle. Ei vaan jotenkin onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sitä vasta joutuukin huomion keskipisteeksi, jos kulkee rähjäisenä
Te jotka ette mielestänne osaa sisustaa, oletteko joskus harkinneet sisustussuunnittelijan apua?
Ikeasta saa halvalla/helposti tavaraa, joka sopii just tähän päivään ja ne on tehty sitä silmällä pitäen, että ne istuvat yksyhteen. Moskat voi kipata kaatikselle sit parin vuoden jälkeen, kun trendit vaihtuu. Just siks ne puhuu kierrättämisestä - helppo koota ja helppo hävittää.
Trendit ja sisustusideat leviävät somessa nopeasti. Kun kaikki seuraavat niitä uskollisesti, niistä voi kehittää yhteensopivia moduuleita, koska valmistajilla X ja Y on samanlaista geneeristä tuotetta valikoimissaan. Esimerkiksi keväällä 202x on se ja se väri muodissa.
Yhteensopivuusongelmia syntyy, jos putoaa kelkasta, säilöö muutaman vuoden takaista tavaraa nurkissaan tai ei ole kiinnostunut ultramodernistisesta tyylistä. Kertakäyttömuotia ja persoonallisuutta 0%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sitä vasta joutuukin huomion keskipisteeksi, jos kulkee rähjäisenä
miehet ei kiinnitä sellaiseen huomiota ainoastaan kauniiseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet meikkaamaan? Olen mies ja osaan sisustaa, mutta meikkaamaan en ala.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ette mielestänne osaa sisustaa, oletteko joskus harkinneet sisustussuunnittelijan apua?
Olen harkinnut, aivan liian kallista.
miksi useimpien naisten asunnot ovat kuin kaatopaikkoja. naiset aina syyttävät lapsia, joka on huono selitys, koska olen nähnyt myös siistejä lapsiperheiden asuntoja
Ok Karen.