Missä on seuraavaksi lähin taksitolppa Rautatieasemalta katsottuna?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kyllä aika monta rautatieasemaa, mutta Tampereella on taksitolppa heti aseman edessä.
Onko se seuraavaksi lähin vai lähin, kun kerran on heti asemalla?
Ne perkeleen ulkomaalaiset rikolllis taxin kuljettajat tappelee koko ajan. En koskaan ota niiltä kyytiä se on varma asia. Menen suomalaisen luokse vaikka se olisi jonon hännillä ja käsken ajaa vähän matkan päähän ja tulen sieltä kyytiin. Sitten ne ulkomaalaiset vielä tekee töitä pimeesti kuittia ei meinaa saada millään. Aina joku tekosyy olisi että kone rikki tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi maksaa Kovasesta?
Jotta pääsee suorinta reittiä sinne mihin haluaa, ilman häirintää ja kähmintää.
ehkä on parempi että hyppäät takasin junaan ja menet sinne mistä tulit. emme kaipaa kaltaisiasi tänne.
Sinun on satavarmasti parempi lähteä jonnekin helvetin kaukaiseen kivenkoloon ja pysyä siellä loppuelämäsi yksin. Jokaisella on oikeus olla tulematta ahdistelluksi. Sinunlaisiasi ei kaivata missään eikä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tilaan aina lähitaksin tai taksi helsingin. Haukkukaa vaan rasistiksi, mutta mulla on oikeus turvalliseen matkaan.
mitä aiot tehdä kun valkoinen taksi kuski pahoinpitelee ja ahdistelee?
Sairaita fantasioita sinulla ei mulla muuta.
yhtä sairaita olettaa että joku ahdistelee rautatietorin takseista.
Oletteko lukeneet uutisia? Repivät mummoja käsistä jaloista elielintolpan takseihin. Mitä se on jos ei ahdistelua?
ovat auttaneet vanhuksia autoon mutta mummelit ei tykkää että väärän värinen koskee ja kilautetaan lehdistölle.
Mika kirjoitti:
Ne perkeleen ulkomaalaiset rikolllis taxin kuljettajat tappelee koko ajan. En koskaan ota niiltä kyytiä se on varma asia. Menen suomalaisen luokse vaikka se olisi jonon hännillä ja käsken ajaa vähän matkan päähän ja tulen sieltä kyytiin. Sitten ne ulkomaalaiset vielä tekee töitä pimeesti kuittia ei meinaa saada millään. Aina joku tekosyy olisi että kone rikki tai jotain.
Kerran olin yhellä suomalaisella taksi kuskilla kyydissä jyväskylässä. Oli kuulema mittari rikki. Sovittiin hinta etukäteen. Jälkeenpäin kuulin että on aika yleistä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä on parempi että hyppäät takasin junaan ja menet sinne mistä tulit. emme kaipaa kaltaisiasi tänne.
Sinun on satavarmasti parempi lähteä jonnekin helvetin kaukaiseen kivenkoloon ja pysyä siellä loppuelämäsi yksin. Jokaisella on oikeus olla tulematta ahdistelluksi. Sinunlaisiasi ei kaivata missään eikä koskaan.
jos olettaa että tietyn värinen ihminen on automaattisesti ahdistelija niin on ihan asiallista huomauttaa rasistin pysyvän siellä omassa kaukaisessa kivenkolossa.
Missä kaupungissa? Stadissa, Pieksämäellä, Kouvolassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos olettaa että tietyn värinen ihminen on automaattisesti ahdistelija niin on ihan asiallista huomauttaa rasistin pysyvän siellä omassa kaukaisessa kivenkolossa.
Käsittääkseni kukaan ei niin ole olettanutkaan. Jännä että joku näkee savua vaikka ei ole tultakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no hiukan auttaisi tieto että missä päin maailmaa. Rautatieasemia on hiukan turhan monta...
Sama tilanne jokaisella rautatieasemalla.
Ei se lähin muu taksitolppa joka rautatieasemalla samassa paikkaa sijaitse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tilaan aina lähitaksin tai taksi helsingin. Haukkukaa vaan rasistiksi, mutta mulla on oikeus turvalliseen matkaan.
koska hän sanoi olevansa rasisti niin silloin se ei ole pahoinpitelyä ja ahdistelua.
En sanonut olevani rasisti, v***n idiootti. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni kukaan ei niin ole olettanutkaan. Jännä että joku näkee savua vaikka ei ole tultakaan.
"Miksi pitäisi maksaa Kovasesta?"
"Jotta pääsee suorinta reittiä sinne mihin haluaa, ilman häirintää ja kähmintää."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska hän sanoi olevansa rasisti niin silloin se ei ole pahoinpitelyä ja ahdistelua.
"Mä tilaan aina lähitaksin tai taksi helsingin. Haukkukaa vaan rasistiksi, mutta mulla on oikeus turvalliseen matkaan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no hiukan auttaisi tieto että missä päin maailmaa. Rautatieasemia on hiukan turhan monta...
Älä viitsi saivarrella. Rautatieasema tarkoittaa palstalla Helsingin rautatieasemaa.
Jos vähänkään on käynyt Helsingin keskustan ulkopuolella, on varmaan myös havainnut, että siellä muuallakin on rautatieasemia. Mihinkäs ne junat muuten pääkaupungin keskustasta menisivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mä tilaan aina lähitaksin tai taksi helsingin. Haukkukaa vaan rasistiksi, mutta mulla on oikeus turvalliseen matkaan."
Taksi Helsingillä on vähintään joka toisessa taksissa kokemukseni mukaan ulkomaalaistaustainen kuljettaja, joka ei aina edes löydä tilattuun osoitteeseen. Tei juuri viime viikolla valitusta ko. firmalle.
Tukholman taksitilanne oli todettu huonoksi jo ajat sitten. Matka laivaterminaalista Gamla staniin oli ollut yli tuhat kruunua joillekin.
Silti sama villi ja holtiton systeemi haluttiin tännekin. Olisi hauska tietää Bernerin ym juurisyyt typeryydelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taksi Helsingillä on vähintään joka toisessa taksissa kokemukseni mukaan ulkomaalaistaustainen kuljettaja, joka ei aina edes löydä tilattuun osoitteeseen. Tei juuri viime viikolla valitusta ko. firmalle.
mulla oli ulkomaalaistaustainen äidinkielen ope. en tiedä vaikutti hänen etninen taustansa siihen että hän osasi paremmin suomea kuin minä.
Markkinointia ja asiakashankintaa