Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luonnollisemmaksi muutun, sitä vähemmän miehet ovat minusta kiinnostuneita!

Vierailija
09.07.2022 |

Ihan p*skapuhetta kaikki "naturelli on kaunein!" -hömpät. Tai varmaan se pätee, jos on täydellisen kaunis luonnostaan..

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin nyt ripsivärinkin pois ja olen ihan tapettia.

Ap

Vierailija
2/78 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisuus miehille tarkoittaa sitä, ettei ole meikannut huulia räikeän punaiseksi ja käyttänyt sinistä luomiväriä. Harva niistä edes osaa sanoa, onko värjännyt hiuksia tai lätrännyt meikin kanssa, jos ne on suht luonnollisen värisiä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisuus miehille tarkoittaa sitä, ettei ole meikannut huulia räikeän punaiseksi ja käyttänyt sinistä luomiväriä. Harva niistä edes osaa sanoa, onko värjännyt hiuksia tai lätrännyt meikin kanssa, jos ne on suht luonnollisen värisiä. :D

Ripsipidennyksiäkin luulevat vain kauniin pitkiksi omiksi ripsiksi ja kauhistuvat, jos jollain naisella onkin vaaleat, lyhyet ja suorat ripset.

Vierailija
4/78 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa. Meidän yli kymmenen hengen kaveriporukasta kaikki ovat vuorollaan yrittäneet iskeä. Osa on etääntynyt pakkien jälkeen eli vain reikä ilmeisesti kiinnostaa. Myös työ- ja opiskeluporukoissa on aina näitä jotka katoavat kuin tuhka tuuleen pakkien jälkeen, kun ensin ovat muka sattumalta törmänneet minuun jatkuvasti. Osa tekee saman alettuaan seurustelemaan jonkun toisen kanssa eli löydettyään jonkun toisen reiän johon purkautua.

Miten ihmiset päätyvät parisuhteeseen niin helposti selvittämättä ensin kiinnostuvatko he sinusta ihmisenä vai reikänä? Haluavatko silti viettää aikaa kanssasi vaikkeivat saisi siitä mitään ”palkkiota” kovan työn jälkeen? Siis jos pakkien jälkeen haluaa jatkaa ajan viettämistä yhdessä, koska on kiinnostunut sinusta ja seurastasi. Vai jäävätköhän vain kyttäämään uutta tilaisuutta.. Olen jo muuttunut vainoharhaiseksi kun joku miespuolinen taas kiinnostuu keskustelemaan kanssani innokkaasti että pumpatahan se vain haluaa. Samanlaista innokkuutta kun ei tule naisten puolelta. Vai onkohan vainoharhaista edes...

Vierailija
5/78 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten pitäisi olla kiinnostuneita? Etenkään monikossa.

Vierailija
6/78 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon tribaali, niin jopas on miehiä jonoksi asti.

Vierailija
7/78 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa parisuhteen?

Ap

Vierailija
8/78 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä luonnonkauniita ja raikkaita, varsinkin nuoria naisia jotka ei todella tarvitse meikkiä ja varmaan saavat varmasti parisuhteen. Sitten kun iän myötä rupsahtaa niin se luonnonkauneus on vähän niin ja näin. 

Vierailija
9/78 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on aivan helvetin pihalla mikä on meikitöntä ja mikä meikattua. Kuvittelevat että nudemeikissä kulkeva nainen on ilman meikkiä ja saunanraikkaalla naisella kuuluisi olla märät söpöt kiharat ja hento puna poskilla.

Vierailija
10/78 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä. Jotkut äkkäävät heti jos olet tehnyt jotain naamallesi. Saattavat antaa jopa vihaista palautetta.

Vierailija
11/78 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se uros luonnossa se komistus. Kai poikasten takia tytöt on harmaampia...

Vierailija
12/78 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika viehättynyt "puhtaista" eli lävistämättömistä korvista naisilla. Eikä tämä ole mikään "korut on syntiä"-juttu, vaan ihan visuaalisesti kauniit, kun ei ole reikiä tai rihkamaa roikkumassa.

t. mies

Vierailija
13/78 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa parisuhteen?

Ap

Kauankohan se kestää ulkonäön varaan laskiessa?

Sievyys ja kivannäköisyys on monelle muuta kuin pakkelit naamassa. Eikö nykyään puhuta ihon hehkusta? No purkeissahan sitäkin myydään.

Vierailija
14/78 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jossain vaiheessa miesten suhtautuminen muuttuu arkisen normaaliksi mutta naiset voivat alkaa nokitella. Riippuu kai kiinnostuvatko tai kokevatko kilpailua. "Mitä tuokin yrittää", "Etpä saisi miestä", "Et voi olla ihmisenä suosittu", "Ihana kun olet niin luonnonkaunis". Iän myötä voi koittaa ellei vielä.

Vanhempien esihenkilönaisten reaktio vasta voi olla erikoinen. Riippuu tosiaan herätätkö kiinnostusta, vastareaktiota tai halveksuntaa vai sulaudutko tapettiin häiritsemättä muita.

Vierailija
15/78 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika viehättynyt "puhtaista" eli lävistämättömistä korvista naisilla. Eikä tämä ole mikään "korut on syntiä"-juttu, vaan ihan visuaalisesti kauniit, kun ei ole reikiä tai rihkamaa roikkumassa.

t. mies

Harvoin tulee korujakaan käytettyä. Ja esim. kynsilakkaa ei ikinä. Ehkäpä jo lähtökohtaisesti viehättävien viehättävyyttä tuollaiset seikat lisäävät, mutta tuskinpa edes vilkaiset ruman naisen korvalehtiä, kun et noteeraa koko naistakaan.

Ap

Vierailija
16/78 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jossain vaiheessa miesten suhtautuminen muuttuu arkisen normaaliksi mutta naiset voivat alkaa nokitella. Riippuu kai kiinnostuvatko tai kokevatko kilpailua. "Mitä tuokin yrittää", "Etpä saisi miestä", "Et voi olla ihmisenä suosittu", "Ihana kun olet niin luonnonkaunis". Iän myötä voi koittaa ellei vielä.

Vanhempien esihenkilönaisten reaktio vasta voi olla erikoinen. Riippuu tosiaan herätätkö kiinnostusta, vastareaktiota tai halveksuntaa vai sulaudutko tapettiin häiritsemättä muita.

Mulle on itseasiassa sanottu "kannattais vähän panostaa, jos meinaat saada miehen" :D Tuntuu vaan oudolta ajatukselta "panostaa" olemalla ihan jotain muuta kuin oma itsensä.

Ap

Vierailija
17/78 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä miehenä annan hiusten, kynsien ja parran kasvaa luonnollisesti niin miltä minä näyttäisin muutaman vuoden kuluttua?

Saippuaa tai shampoota en tietenkään käyttäisi.

Vierailija
18/78 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon tribaali, niin jopas on miehiä jonoksi asti.

Itse jouduit ottamaan neljä, ennen kuin edes Rane kiinnostui, joten älä elämöi siellä.

Vierailija
19/78 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän päteekin vain kauniisiin naisiin.

Vierailija
20/78 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valas?

Elää meressä. Tämä ketju on ehostamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan