Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tälle päivälle oli sovittu treffit ja yön aikana mies olikin poistanut mut osumistaan!

Vierailija
09.07.2022 |

Kylläpä Tinderissä onkin hienoa ja ryhdikästä porukkaa :D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistin kerran yhden matchin vahingossa! Puhelin jotenkin lipsahti kädestä ja match oli poistettu.

Oltiin jo tavattu ja sovittu jo seuraavatkin treffit onneksi riittävän tarkasti, että ne onnistui. Matchin poisto harmitti joka tapauksessa!

Tällaistakin siis on, en ole yleensä erityisen huolimaton tai kömpelö ja käytöstavatkin on jotenkin hallussa (jopa tinderissä aikanaan).

Ei meistä muuten tullut paria, muutamat kivat treffit oli, mutta ei niitä kipinöitä ja kemiaa.

Aikamoinen tunari saa olla, että tuon tekee vahingossa. Ensin pitää mennä ko. tyypin profiiliin, painaa yläkulman kilpeä, valita 'poista osuma' ja viimeisenä vielä hyväksyä tämä valinta. Miten voi onnistua vahingossa?

Vierailija
22/30 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä muistan juuri tuon kesäajan loma- ja viikonloppujen  nousuhumalaiset deitti-intoilut. Tiesi jo torstai-iltana, miten tölkit poksahtelevat auki ja kokeillaan oman miehekkään vaikutusvoiman vaikutusta tarkistamalla lähtiskö  joku smuidu "kahville". Jotkut jopa halusivat soittaa ja voi sitä jutun määrää. Ja jos sanoi,että joo, tavataan vaan jäi se siihen epämäärääiseen sopimisvaiheeseen tietämättä koskamissämilloin.

Sitten poistettiin mätsi yön tai aamun aikana. Minä hermostuin, poistin profiilini kokonaan, liityin taas uudelleen ja hassua kyllä niitä samoja mätsejä tuli samoilta tyypeiltä uudelleen. Muistutin sitten heitä, että olen sa sema muija jolle lirkuttelit viikko sitten ja mitäs jos poistetaan nyt vaan yhteistuumin meidän mätsi pois. 

Älä ota liian vakavasti. Tinderissä on kovin käyttöpiikki viikonloppua vasten, joten silloin liikenteessä on ihan ketä tahansa. Feikkiprofiileja löytyy, joten olet aivan hyvin saattanut sättäillä viiden teini-ikäisen lapsen kanssa ja joilla on ollut iloa ylimmillään saadessaan hihitellä sun vastauksille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on mahdollisuus, että kyse on teknisestä bugista. Match voi palautua myöhemmin.

Näin on käynyt mulle. Tämän takia heti puhelinnumerot vaihtoon kun vaan voi.

Vierailija
24/30 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysi tuorreempaa halvemmalla

Vierailija
25/30 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan normaalia noissa, että pe/la iltana kun ollaan vähän alkohuuruissa swipetellään kaikkia rumiakin kun pullon pohjan läpi katsoessa tasot laskee ja ollaan viestitellessä niin kaikkien kavereita. Sitten seuraavana päivänä krapuloissa nolona poistetaan matchit ja kaikki kun ei enää kehtaa sen rumiluksen kanssa olla yhteydessä.

26/30 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuussa olin Tinderissä viestitellyt erään kivan ja fiksun miehen kanssa. Hän itse pyysi minua treffeille ja sovittiin aika milloin mennään ravintolaan syömään ilta-aikaan. Lähetin vielä pari päivää ennen treffejä viestin, että tavataan sitten ylihuomenna klo 19 ja tähän mies vastasi, että näin tehdään. Sitten kun treffipäivä koitti, olin töissä klo 15 asti, tulin kotiin , kävin suihkussa, föönasin hiukset ja meikkasin täyden meikin itselleni. Sitten 1,5 h ennen treffejä mies lähetti viestin, että hän joutuukin lähtemään työkaverin löksiäisjuhliin, että sai juuri itsekin tietää niistä. Hän ehdotti , että tavataanko sittenkin vasta klo 20 kun alunperin meidän piti mennä syömään klo 18. Vastasin, että pitäisikö tavata mieluumin seuraavan kerran, kun hän tulee työmatkalle kotipaikkakunnalleni (hän siis asuu toisella puolen Suomea ja käy kuukausittain työmatkalla minun kotipaikkakunnalla), kun ajattelin, että hän kuitenkin syö siellä läksiäisissä, ja muutenkin kivempi kun ei tarvitse kiirehtiä mihinkään. Tähän hän vastasi, että kyllä se käy . No, eipä tullut enää tämän jälkeen yhteydenottoa tältä mieheltä. Liekö keksinyt päästään tuon työkaverin läksiäisjuhlajutunkin. Jos se olisimollut totta, olisi hän kyllä sopinut uuden ajankohdan treffeille.

27/30 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerran viestittelin erään miehen kanssa oli puhetta, että voitaisiin joskus tavata ja tämä mies ehdotti, että voitaisiin joskus käydä keilaamassa. Sitten kun minä muutaman päivän päästä ehdotin, että tavattaisiinko lauantaina ja käytäisiinkö syömässä ravintolassa, poisti hän matchin. Eli tämä mies ilmeisesti etsi vain seuraa keilailuun, ei treffailuun.

Vierailija
28/30 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi laihemman.

Vierailija
29/30 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysi laihemman.

Mitä laihempi, sen parempi?

Ap

Vierailija
30/30 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi myös näin tänään. Olen 42 - v. mies.  

Luulin, että tämä ghostaaminen on joku urbaanilegenda, tai koskee vähän nuorempia.  

Kaikenlaista sitä onkin.