Tälle päivälle oli sovittu treffit ja yön aikana mies olikin poistanut mut osumistaan!
Kylläpä Tinderissä onkin hienoa ja ryhdikästä porukkaa :D
Kommentit (30)
Pani varmaan eilen jotain toista henkilöä.
Kurottelit niin korkealle ettet kelpaa edes hätäpanoksi. Laske rimaa.
Oli eilen treffeillä, sai tiukkaa pimpslooraa. Miksi vaivautua tänään treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Tinderluuskan huolia osa XVI... kasva v***u aikuiseksi, joku läski töröhuuli siellä tee muuta ku istuu puhelimella ja swaippaa... SWAIP, ÖÖH, MAKELLE SYDÄN!!! AHWMÖÖÖÖ RÖH RÖH!
No onpas todella aikuista ja kypsää tekstiä :D
Vierailija kirjoitti:
Tinderluuskan huolia osa XVI... kasva v***u aikuiseksi, joku läski töröhuuli siellä tee muuta ku istuu puhelimella ja swaippaa... SWAIP, ÖÖH, MAKELLE SYDÄN!!! AHWMÖÖÖÖ RÖH RÖH!
Nyt se korkki kiinni ja nukkumaan!
Vierailija kirjoitti:
Malliesimerkki elämämkoululaisen tekstistä.
Tapasi eilen/yöllä jonkun mielenkiintoisen tyypin livenä. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti, sellaista sattuu.
Voit onnitella itseäsi. Et menettänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hän itse aloitti keskustelun ja ehdotti treffejä..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sitähän sä toivot, että kaikki laskisi rimaa niin paljon, että lopulta säkin joskus saisit.
Vierailija kirjoitti:
Tapasi eilen/yöllä jonkun mielenkiintoisen tyypin livenä. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti, sellaista sattuu.
Siinä vaiheessa laitetaan viesti "Sori, joudun perumaan."
Ap
Ryhdikästä oli toki se, että hän poisti sinut osumistaan. Normaalia ainakin naisten kohdalla on se, että he eivät poista osumista, eivät saavu treffeillekään, vaan jättävät sinne roikkumaan ja itse täytyy poistaa se osuma lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa laitetaan viesti "Sori, joudun perumaan."
Ap
Voi kuule, ei Tinder-maailmassa.
Tai sitten poisti tinderin kun ei halua säätää useamman kanssa samaan aikaan. Eikä tajunnut, että poistaa matchin samalla. Ehkä se on tulossa treffeille kuitenkin. Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten poisti tinderin kun ei halua säätää useamman kanssa samaan aikaan. Eikä tajunnut, että poistaa matchin samalla. Ehkä se on tulossa treffeille kuitenkin. Tai sitten ei.
Vaikea on tulla, kun ei sovittu tarkkaa kellonaikaa :D
Ap
Mä pyysin kerran vanhan tutun, eri sukupuolta, kahville, kun nähtiin pitkästä aikaa. Puhuin pelkästä kahvista ja paikka oli tasoa huoltoaseman kahvila. Aika sovittiin seuraavalle viikolle.
Tuttu taisi käsittää tämän treffikutsuksi, sillä kun edellisenä päivänä selvisi, etten ole sinkku, hän ei tullut ollenkaan.
Nää oli erikoisimmat oharit mulle. En olisi itse kehdannut tehdä, olisin juonut kahvit ja jutellut ja se siitä.
Poistin kerran yhden matchin vahingossa! Puhelin jotenkin lipsahti kädestä ja match oli poistettu.
Oltiin jo tavattu ja sovittu jo seuraavatkin treffit onneksi riittävän tarkasti, että ne onnistui. Matchin poisto harmitti joka tapauksessa!
Tällaistakin siis on, en ole yleensä erityisen huolimaton tai kömpelö ja käytöstavatkin on jotenkin hallussa (jopa tinderissä aikanaan).
Ei meistä muuten tullut paria, muutamat kivat treffit oli, mutta ei niitä kipinöitä ja kemiaa.
Käykö muille näin?