On hiukan epävarma olo, korona, säkön hinta, Fortum, Suomen talous, inflaatio? Onko varaa lämpöön ensi talvena?
Toisaalta niin kauan on hyvä kun ei ole sotaa. Että kai sitä pitää olla kiitollinen.
Oletko sinä varpaillasi tulevaisuuden suhteen?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Maksaa mitä maksaa mutta pakotteet on oikein. Venäjä on sen verran paha että valloittaisi koko euroopan jos voisi. Valtio voisi poistaa sähkönsiirron mikä tilanne oli ennen niin siitä olisi iso apu kaikille.
Ihan tosta vaan poistaa sähkönsiirtomaksut? Kuule, ei maailma ihan niin yksinkertainen ole kuin että "verot alas, tuet ylös" heh heh.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä johdu pelkästään pakotteista. Käsittämätön vihreä siirtymä oli ajamassa asioita tähän suuntaan jo ennen sotaa. Nyt on vain kätevää syytellä naapuria kaikesta.
Olet oikeassa, mutta naapuri kyllä romautti homman kuitenkin. Aloittivat sodan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä johdu pelkästään pakotteista. Käsittämätön vihreä siirtymä oli ajamassa asioita tähän suuntaan jo ennen sotaa. Nyt on vain kätevää syytellä naapuria kaikesta.
Poliitikot ei kanna vastuuta toimistaan. Syytetään esim. pandemiaa ja Putinia, eikä puhuta poliittisista päätöksistä, mitkä itse asiassa ovat kriisin takana.
Suomalaisten olisi pitänyt vaan käyttää hevosia liikkumiseen aina kun
jossain vaiheessa tulee aika kun ei ole muuta vaihtoehtoa, ja vaikka härkiä.
koska ei pakosti jaksa liikkua jalkaisin koska lopulta jalat hajoaa kun tarpeeksi kävelee.
Edessä saattaa olla suuri romahdus.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kaikki sähkölämmittäjät ja vastaavat. Siitäs saatte! Onneks on ollu aurinkopaneelit jo vuosia ja puulämmitys. Puut omasta metsästä ja homma on mulle käytännössä ilmaista. Jostain se teidän kaukolämpönne tulee ja senkin hinta nousee. Toivottavasti oikein korkealle.
Mikäs susta on noin katkeran tehnyt? Mä en ainakaan toivo pahaa yhdellekkään taloudelle.
Onneksi on satavuotias vedetön ja sähkötön talo. Ja terveet hermot, jotta pärjää täällä metsän keskellä yksinään. Ja terävät sahat ja kirveet.