Miksi usein oletetaan, että naisella on joku vakituinen ehkäisy käytössä?
Yleensä hormonaalinen. Varmaan kaikissa hormonaalisessa ehkäisyssä on haittoja, usein aika hankaliakin.
Miksi siis oletetaan, että juuri naiset käyttää elimistöönsä kuulumattomia hormonituotteita?
Kommentit (49)
Koska monet miehet ovat kaksinaismoraalisia idareita. Nehän olettavat, mutta fiksut käyttävät kondomia.
Jos ei ole, on kyseessä seksuaalirikos!
Jos miehille kerrottais ett haittana voi olla veritulppa ehkäisypillereissä kuinka moni välittäisi?
Ja lääkkeissä aina on haittavaikutuksensa ja riskinsä ja joillekki ne on suuremmat kuin toisille.
Niinpä. Naisten oletetaan myrkyttävän kehonsa hormoneilla, koska miehet eivät osaa käyttää pientä kuminpalaa.
Kauheimpia on ne miehet, ketkä tosiaan olettaa kaikkien esimerkiksi käyttävän ehkäisypillereitä. Kerran yhden uuden tuttavuuden kanssa tilanteessa jossa kaivettiin kortsu esiin tämä tyyppi jäi ihan huuli pyöreänä ölisemään, että eikö sulla muka ole pillereitä.
En tiedä. Minulla oli yksi vakituinen seksikaveri ja se ei ollut edes vaivautunut kuuntelemaan kun mainitsin mikä ehkäisy minulla on. En muista kuinka monta kertaa oli pantu niin sitten vasta kysyi olenko pillereillä. Oli painanut paljaalla ja päästänyt sisään joka kerta. Vähän siinä tuli olo, että miksi olinkaan sängyssä idiootin kanssa. Olin jotenkin kuvitellut hänen käytöksestään että oli kartalla. Oltiin kuitenkin vietetty aikaa yhdessä muutakin kuin seksin merkeissä. Juteltu aivan kaikesta, mutta ehkäisy puheiden kohdalla olin näköjään keskustellut jonkun kanssa minkä aivot oli jättäneet kehon.
Siksi, koska jokainen ihminen tietää, että sinkkunaiset paneskelevat humalapäissään niin paljon, ettei siinä aina muisteta kortsua tai edes haluta sitä käyttää.
Mulle ei ole koskaan tullut e-pillereistä mitään haittoja, mutta syön niitä endometrioosin takia.
Miehet jotka olettaa hormonaalisen ehkäisyn sopivan kaikille naisille (tai luulee että kaikki naiset olisivat halukkaita sitä käyttämään), on niitä yksinkertaisempia tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Minulla oli yksi vakituinen seksikaveri ja se ei ollut edes vaivautunut kuuntelemaan kun mainitsin mikä ehkäisy minulla on. En muista kuinka monta kertaa oli pantu niin sitten vasta kysyi olenko pillereillä. Oli painanut paljaalla ja päästänyt sisään joka kerta. Vähän siinä tuli olo, että miksi olinkaan sängyssä idiootin kanssa. Olin jotenkin kuvitellut hänen käytöksestään että oli kartalla. Oltiin kuitenkin vietetty aikaa yhdessä muutakin kuin seksin merkeissä. Juteltu aivan kaikesta, mutta ehkäisy puheiden kohdalla olin näköjään keskustellut jonkun kanssa minkä aivot oli jättäneet kehon.
No olit kyllä aikamoisen idiootin kanssa sängyssä...
Parisuhteessakin olevien naisten oletetaan käyttävän hormonaalista ehkäisyä. Minulle se ei migreenin takia sovi. Ehkäisynä jo vuosien ajan kumit ja rytmimenetelmä, hyvin on toiminut ja raskaaksi tulin aikoinaan, kun sitä yritettiin.
Olen saanut ulkopuolisilta kritisointia ehkäisymenetelmästämme, vaikka ei asia muille edes kuulu. Ei ole muka riittävä ehkäisy, kun ei käytä hormoneita.🙄
Vaikea uskoa, että naisella säilyisi seksihalut jos selviäisi ettei mies halua käyttää ehkäisyä.
Eikä hormonaalinen ehkäise sukupuolitauteja leviämästä mitenkään. Miehet ei kuunnellet koulussa varmaan miten kaikki toimii :)
Vierailija kirjoitti:
No jos se nainen ei halua lasta niin kai sitä olettaa että hän käyttää ehkäisyä?
Meillä käytettiin kumia kyllä ihan siihen asti, kun päätettiin ryhtyä yrittämään lasta.
Nyt kun tuli puheeksi niin toimiston siivoojana sitä näkee uskomattoman paljon pelkästä vessan roskakorista. Useimmat naisten vessan korit loistaa tyhjyyttään, mitä nyt käsipyyhkeitä. Vaikka on nuoria naisia. Vai käyttävätkö he kaikki kuukuppia? Pillerit. Yhdessä vessassa on vain yksi nainen ja hänellä on säännöllisesti siteet roskissa. Lesbo, arvasin heti ja myöhemmin sain tietää varmuudella. Yhdessä vessassa taas kori alkoi pysyä tyhjänä yllättäen. Raskaana. Kolmannessa taas alkoi yllättäen ilmestyä siteitä. Oli eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sikoja
Naiset emakoita.
Vierailija kirjoitti:
Eikä hormonaalinen ehkäise sukupuolitauteja leviämästä mitenkään. Miehet ei kuunnellet koulussa varmaan miten kaikki toimii :)
Ihanko oikeasti tuo on issue vakiintuneessa parisuhteessa? Miten kukaan voi edes tehdä lapsia, jos on pakko käyttää kondomia jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun tuli puheeksi niin toimiston siivoojana sitä näkee uskomattoman paljon pelkästä vessan roskakorista. Useimmat naisten vessan korit loistaa tyhjyyttään, mitä nyt käsipyyhkeitä. Vaikka on nuoria naisia. Vai käyttävätkö he kaikki kuukuppia? Pillerit. Yhdessä vessassa on vain yksi nainen ja hänellä on säännöllisesti siteet roskissa. Lesbo, arvasin heti ja myöhemmin sain tietää varmuudella. Yhdessä vessassa taas kori alkoi pysyä tyhjänä yllättäen. Raskaana. Kolmannessa taas alkoi yllättäen ilmestyä siteitä. Oli eronnut.
Miksi muuten alapeukut?
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessakin olevien naisten oletetaan käyttävän hormonaalista ehkäisyä. Minulle se ei migreenin takia sovi. Ehkäisynä jo vuosien ajan kumit ja rytmimenetelmä, hyvin on toiminut ja raskaaksi tulin aikoinaan, kun sitä yritettiin.
Olen saanut ulkopuolisilta kritisointia ehkäisymenetelmästämme, vaikka ei asia muille edes kuulu. Ei ole muka riittävä ehkäisy, kun ei käytä hormoneita.🙄
Mistä ne ulkopuoliset tiesivät ehkäisymenetelmästäsi?
No jos se nainen ei halua lasta niin kai sitä olettaa että hän käyttää ehkäisyä?