Jatkuva epävarmuus omista tunteista
Moi,
Oon 17v tyttö ja oon seurustellu kohta vuoden yhden pojan kanssa. Meillä on tosi ihanaa yhdessä, mutta toisinaan tulee kausia, että ärsyynnyn hänestä todella helposti. Olen näinä kausina myös epävarma siitä, pidänkö hänestä todella vai onko minusta vain mukavaa viettää jonkun kanssa tiiviisti aikaa. Mitä tälle asialle voisi tehdä? Onko tämä normaalia; mistä tämä voisi johtua? Poikaystäväni kohtelee minua kuin prinsessaa ja on muutenkin todella huomaavainen ja ihana.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan sama ongelma!
Voi ei :/ onks sulla antaa mitään vinkkejä tilanteeseen?
Ap
Koetko, ettet riitä hänelle, koska hän on sinulle niin ihana ja huomaavainen? Ärsyynnyt siitä, että sinulla ei ole samanlaisia tunteita häntä kohtaan kuin hänellä sinuun? Sun on vaikea myöntää itselle, ettet rakasta häntä ja haluat eron?
Päästä poika poloinen pälkähästä vaikka se todennäköisesti satuttaa noin kilttiä poikaa. Pariudu sinä sitten, kun olet kypsä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Koetko, ettet riitä hänelle, koska hän on sinulle niin ihana ja huomaavainen? Ärsyynnyt siitä, että sinulla ei ole samanlaisia tunteita häntä kohtaan kuin hänellä sinuun? Sun on vaikea myöntää itselle, ettet rakasta häntä ja haluat eron?
Päästä poika poloinen pälkähästä vaikka se todennäköisesti satuttaa noin kilttiä poikaa. Pariudu sinä sitten, kun olet kypsä siihen.
Tunnen kyllä rakastavani häntä hyvin paljon. Hän on ensimmäinen ihminen jolle haluan kertoa kaikista elämäni tapahtumista, hän tuntuu kodilta ja hänen seurassaan on turvallinen olo.
Ap
Olet 17-vuotias. Poikaystäväsi ehtii vielä monta kertaa vaihtua vakipanoihin, kännisäätöihin ja lopulta olet aivan eri ihmisen kanssa suhteessa, kun täytät 35 vuotta.
Mulla on ihan sama ongelma!