Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko totta, että kissoista pitävät ihmiset pelkäävät hämähäkkejä ja koirista pitävät käärmeitä

Vierailija
08.07.2022 |

Itse olen kissaihminen ja pelkään hämähäkkejä yli kaiken, mutta en käärmeitä ollenkaan. Mitä mieltä olette?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta. Eihän tuollaista voi yleistää .

Vierailija
2/28 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän molemmista, mutta en pelkää käärmeitä, paitsi tietysti myrkyllisiä. Hämähäkkejä pelkäsin ennen, mutta sen jälkeen kun muutin asuntoon, jossa on paljon hämähäkkejä, totuin niihin enkä enää pelkää ainakaan yhtä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollainen ajatus on edes tullut?

Olin nuorempana koiraihminen ja inhosin hämähäkkejä. Äitini on koiraihminen ja inhoaa käärmeitä mutta pitää hämähäkeistä.

Nykyään pidän itse melko lailla saman verran kissoista ja koirista enkä enää erityisemmin kammoa hämähäkkejä.

Vierailija
4/28 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh mitä? Tykkään kissoista enkä pelkää hämähäkkejä enkä käärmeitä.

Vierailija
5/28 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläinrakas, ja kissaihminen. En pelkää käärmeitä enkä hämähäkkejä. En usko, että tuossa väitteessä on mitään perää.

Vierailija
6/28 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihminenkin voi pelätä hämiksiä enemmän kuin käärmeitä, koska käärmeen näkee harvemmin ja se on yleensä pellolla tai metsässä.

Vierailija
7/28 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani pitää paikkansa. Käärmeet saavat minut paniikkiin. Suomalaisia hämähäkkejä en pelkää. Koiraihminen.

Vierailija
8/28 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 kissaa ja 2 koiraa, inhoan/kammoan sekä käärmeitä, että hämähäkkejä.

Vierailija
9/28 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmää muhun. En pidä kissoista enkä pelkää/inhoa hämähäkkejä. Meillä on koira ja olen aina hysteerisesti pelännyt käärmeitä - ja nykyään vielä enemmän kun kyy meinasi tappaa meidän koiran.

Vierailija
10/28 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kissaihminen ja inhoan hämähäkkejä. Niissä ei ole mitään järkeä. Ei ole toisaalta käärmeissäkään, mutta niitä en pelkää ollenkaan.

Vierailija
11/28 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää kumpaakaan ja olen kissaihminen. Punkkeja kyllä pelkään ja siksi en otakaan koiraa.

Vierailija
12/28 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekä kissa- että koiraihminen, enkä pelkää mitään. Hämähäkit ovat osa luontoa ja suojelen hämähäkkien verkkoja mökillä. Käärmeitä täällä ei juuri ole, mutta en tappaisi käärmettä vaan kuljettaisin sen pois jonnekin. Ihmisellä ei ole oikeutta tuhota luontoa ja se lähtee ihan yksilötasolta pienten metsän eläinten kohdalla

Vierailija
13/28 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt keksin mistä tuo ajatus saattaisi olla peräisin. 

Kissan omistaja joutuu ehkä näkemään kissan tappavan ja syövän hämähäkkejä, kun taas koiranomistaja saa koiran kanssa ulkoillessaan olla varuillaan käärmeiden vuoksi.

Vierailija
14/28 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole totta.

Vierailija
15/28 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on henkeen ja vereen koiraihminen ja pelkää hämähäkkejä yli kaiken. Minä pelkään lähinnä ampiaisia.

Vierailija
16/28 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammoan molempia ja olen kissaihminen. Punkkeja inhoan.

Vierailija
17/28 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän molemmista, ja inhoan etanoita ja sammakoita.

Vierailija
18/28 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän molemmista ja en pelkää kumpaakaan. Turkiskuoriaiset ehkä ainoita mitä pelkään 

Vierailija
19/28 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kaikista neljästä: kissoista, koirista, hämähäkeistä ja käärmeistä. Ampiaiset ovat ainoita eläimiä, joita pelkään.

Vierailija
20/28 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omistat koiran ja lenkkeilet luonnossa, ei käärmeisiin törmääminen ole yllätys. Ja ketä niiden purasusta piutäisi.